Vakantiehuis de Hut

9 reviews over Vakantiehuis de Hut in het Nederlands

Geweldig!

pleuni_corton
15-9-2015

Een erg leuk huisje, apart qua indeling, maar des te bijzonder. Genoeg plek voor vier volwassenen en 1 kindje. Nieuwe badkamer, mooi terras en perfecte locatie tegen de duin aan. We hebben een heel fijn weekend gehad en vonden het veel te kort. We komen graag eens terug. Het enige minpunt dat wij kunnen noemen, is dat er niet nog een extra bed staat! Nu was namelijk mijn vader niet mee vanwege verblijf in het buitenland, maar we zouden graag terugkeren met z'n allen...;)

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Topverblijf

Susanna
27-7-2015

Ondanks de foto's vooraf gezien te hebben, waren wij heel erg verrast. De hut is groter dan op de foto's doet vermoeden en er zijn zoveel leuke hoekjes en plekjes in dit huis. Het uitzicht is schitterend, uit welk raam je ook kijkt. Het is heerlijk om in dit huis te koken. Het heeft een open keuken, die zeer goed voorzien is van alle benodigde specerijen, olie, kruiden etc. Zelfs als het weer niet zo goed is, kun je hier erg goed vertoeven. Tijdens een minder dagje hebben we genoten van de heerlijke muziekcollectie die de hut heeft (gemaakt door Raph, de eigenaar zelf) en spelletjes gedaan, die ook in de hut liggen. De hut is dus van alle gemakken voorzien. Het hoogtepunt blijft toch het eigen paadje naar het strand! Zeer fijn om vanuit je terras zo het strand op te wandelen. Wij kunnen niet anders dan deze accommodatie een dikke tien te geven!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015
Raph Schouten, eigenaar De Hut., journalist, 2-9-2015

We hebben een nieuwe video over De Hut gemaakt. Ga naar onze website en click bovenin op 'Video'.

Heerlijke plek!

Trouwborst
9-5-2015

Zojuist terug vanuit Vlieland! Verliefd geworden op dit heerlijke eiland. Wat hebben we genoten van de Hut! Een unieke plek zo heel dicht bij zee. Dichtbij alles eigenlijk. Want op Vlieland is niets ver weg en dat is precies wat zo fijn is. De kinderen konden zelf naar het strand, op hun fietsen alles zelf meedoen.Ze genoten. Af en toe passeert er een auto verder hoor je alleen het geluid van de zee. De hut zelf is heerlijk. Verschillende zitjes en boven een weids uitzicht. Tip voor vertrek: maak het goed schoon, bezemschoon is na een week met 3 kleine kinderen niet voldoende. (ondanks de 50 euro schoonmaakkosten)

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

heerlijk vakantiehuis

marlies mallon
4-3-2015

Wat een fantastisch huis, op een geweldige plek. Het duintje over en je bent op het mooiste strand van Nederland. De Hut is warm, gezellig en stoer. Een geweldig kingsize bed, heerlijk. Morgen terug, als dat zou kunnen.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2015

Een ongelooflijk mooie plek

Edwin & Marlon van Leeuwen
8-1-2014

Aflopen Oud en Nieuw week verbleven wij in "De Hut"op Vlieland. We kunnen het heel kort houden. "Geweldig". De beste ligging van alle huisjes, geweldig ingericht en een 100% aanrader voor iedereen. Op 50 meter van het strand, op 5 min lopen van strandtent Badhuis en op 10 min fietsen van het dorp. Vanuit het hele huisje heb je continu rondom uitzicht op de geweldige natuur van Vlieland. Op de foto;s van hun eigen site krijg je al een goed gevoel, maar je beleefd het pas echt wanneer je er bent. Kortom een huisje met een hele grote Wauw factor. Wij hebben inmiddels voor 2014 weer gereserveerd.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2013

Prachtige lokatie, bijzonder huis met veel privacy

Harry Drenth
4-5-2013

Dit vakantiehuis is bijzonder in alle opzichten. Qua inrichting en sfeer is het een van de betere vakantiewoningen op vlieland. Na de renovatie is er een goede mix van de "oude" hut en het nieuwe aangebouwde deel.

Kortom een aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in april 2013

licht en uitzicht rondom!

Anneke Hazewinkel
8-3-2013

De Hut is een fantastisch huisje, met een eigen paadje naar het strand, op een hoog duin, met uitzicht naar alle kanten. De Hut heeft de sfeer van een vakantiehuisje uit de jaren '60, met een lavet, een hangslot, een leeshoekje, maar is zo mooi gerenoveerd dat het daarnaast ook heel modern is, met een luxe doucheruimte, en een louncheruimte. Als je binnenkomt, kom je in ee ruime hal, met een zitje bij een open haard. Op deze verdieping zijn ook de twee slaapkamers (één heel mooie, met een tweepersoonsbed, en één met leuke luikjes met twee losse bedden), de nieuwe doucheruimte met wc, de louncheruimte (zonder inkijk, alleen een fazant die langsloopt) en het beschutte terras. Boven, met licht en uitzicht naar alle kanten, zijn de keuken, de eettafel, het leeshoekje en een tweede wc (met het lavet :-) ). Er zijn veel hoekjes en plekjes om te zitten. De Hut kijkt uit over het Vliepark en de Ankerplaats. Het is fijn dat huisdieren welkom zijn.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2013

Fantastische plek, zo dicht bij zee.

Hilde
12-12-2011

De Hut, een perfect verblijf voor ons gezin (met 2 kinderen 6 + 8 jaar en hond) op een mooie lokatie. Dichter bij strand en zee kan bijna niet. Bij aankomst al lekker warm, je voelt je er direct thuis, het uitzicht is prachtig, elk raam op de duinen een schilderij op zich. Boodschappen (via e-mail besteld bij de COOP) waren reeds netjes afgeleverd bij het huisje op de dag van aankomst. Contact met verhuurder meer dan prima, belde ons de avond voor vertrek nog op om te zeggen dat de boot een uur eerder vertrok ivm hoog water. Chapeau Raph & Agnes.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2011

Gezellig huisje met een leuk terras!

bodyn
20-9-2010

Gezellig ingericht, nodige aanwezig, prachtige plek in de duinen! Jammer van de koude kelderverdieping met douche en kinderbedden. Die is donker en koud in vergelijking met de zeer lichte, gezellig, warme en mooie bovenruimte! Aan te raden!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2009

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis de Hut in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis de Hut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.