Vakantiehuis de Hut

10 reviews over Vakantiehuis de Hut in het Nederlands

heerlijk vakantiehuis

marlies mallon
4-3-2015

Wat een fantastisch huis, op een geweldige plek. Het duintje over en je bent op het mooiste strand van Nederland. De Hut is warm, gezellig en stoer. Een geweldig kingsize bed, heerlijk. Morgen terug, als dat zou kunnen.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2015

Prachtige lokatie, bijzonder huis met veel privacy

Harry Drenth
4-5-2013

Dit vakantiehuis is bijzonder in alle opzichten. Qua inrichting en sfeer is het een van de betere vakantiewoningen op vlieland. Na de renovatie is er een goede mix van de "oude" hut en het nieuwe aangebouwde deel.

Kortom een aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in april 2013

licht en uitzicht rondom!

Anneke Hazewinkel
8-3-2013

De Hut is een fantastisch huisje, met een eigen paadje naar het strand, op een hoog duin, met uitzicht naar alle kanten. De Hut heeft de sfeer van een vakantiehuisje uit de jaren '60, met een lavet, een hangslot, een leeshoekje, maar is zo mooi gerenoveerd dat het daarnaast ook heel modern is, met een luxe doucheruimte, en een louncheruimte. Als je binnenkomt, kom je in ee ruime hal, met een zitje bij een open haard. Op deze verdieping zijn ook de twee slaapkamers (één heel mooie, met een tweepersoonsbed, en één met leuke luikjes met twee losse bedden), de nieuwe doucheruimte met wc, de louncheruimte (zonder inkijk, alleen een fazant die langsloopt) en het beschutte terras. Boven, met licht en uitzicht naar alle kanten, zijn de keuken, de eettafel, het leeshoekje en een tweede wc (met het lavet :-) ). Er zijn veel hoekjes en plekjes om te zitten. De Hut kijkt uit over het Vliepark en de Ankerplaats. Het is fijn dat huisdieren welkom zijn.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2013

Gezellig huisje met een leuk terras!

bodyn
20-9-2010

Gezellig ingericht, nodige aanwezig, prachtige plek in de duinen! Jammer van de koude kelderverdieping met douche en kinderbedden. Die is donker en koud in vergelijking met de zeer lichte, gezellig, warme en mooie bovenruimte! Aan te raden!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2009
2007

Fijnste huis op Vlieland

Familie Brunner
9-5-2007

Fijnste huis op Vlieland. Sfeervol, uniek gelegen op duintop, smaakvol ingericht, basic maar meer dan genoeg. Echt vlie-gevoel. Goede bedden. Super week gehad.

Gereisd Familie in Tue May 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

klein, eenvoudig, zeer sfeervol, uniek huisje op locatie

henk klijn hesselink
8-1-2007

klein, eenvoudig, zeer sfeervol, uniek huisje op schitterende locatie lekker hoog op het duin dicht bij zee. Het lavet en de ballustrade maakt de kleine kinderen erg enthousiast.

minpuntjes: De trappen, elektra en rozebotteldoorntjes zijn wat minder kindvriendelijk. Met de beneden verdieping zou iets meer mee gedaan kunnen worden: De muffe koude douche en donker "zitje" bij openhaard lonken niet echt.

Een plek waar we zeker nog eens weer komen.

Gereisd Familie in september 2006

2006

Wij hebben een heerlijke week gehad

fam. Drijver
3-8-2006

Wij hebben een heerlijke week gehad. Back to basic. Een uniek huisje waar je je meteen thuisvoelt.

Gereisd Familie in Mon May 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wij vinden het echt vrezelijk fijn in de hut te zijn

monique brinkhoff
20-4-2006

wij vinden het echt vrezelijk fijn in de hut te zijn. laatste keer februari 2006 had ik alleen last van de windmolen op het dak. Verder komen wij thuis in de hut. wordt met drie kinderen (helaas) klein om te slapen.

Gereisd Familie in Wed Feb 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij hebben een heel leuk weekend gehad

H J Hofstra
23-3-2006

Wij hebben een heel leuk weekend gehad.Heerlijk om de drukte te ontlopen.In dit zeer unieke vakantiehuis ,heel erg prive, vooral de hond heeft erg genotenmet. Zeker nog eens de moeite waard.met vr.gr.Jantina Hofstra en fam.

2005

Fijne plek

Martine Buurman
11-12-2005

Fijne plek. Prettig en comfortabel hutje. Kinder'benodigdheden' aanwezig. Leuke inrichting. Basisvoorraad aanwezig (aanvullen bij vertrek).

Gereisd Familie in december 2005

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis de Hut in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis de Hut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.