Vakantiehuis de Hut

Vakantiehuis
Vakantiehuis de Hut
8,1

31 reviews over Vakantiehuis de Hut in het Nederlands

Viel toch een beetje tegen

Briek
4-12-2017

De ligging is prachtig: binnen een minuut sta je op het strand. Een paar maars zijn er echter ook. Het huisje heeft wat weinig sfeer. De haard is beneden, de keuken is boven, er is geen bank of stoel waar je even echt lekker knus in wegkruipt na een lange wandeling of fietstocht. De badkamer is fijn. Het 2-persoonsbed vonden wij bijzonder hard. Daarnaast mag je gezien de huurprijs eigenlijk wel een vaatwasser verwachten.

Gereisd Met partner in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Raph Schouten (eigenaar), journalist, Thu Dec 21 2017 10:45:13 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Opes, nog vergeten: Zowel boven als in de lounge staan zitbanken en stoelen. Ieder kan zelfs z'n eigen favoriete chill-stek kiezen.

Mooiste plek op Vlieland.

Ton van der Steen
28-12-2015

Heerlijk buiten in de vrije natuur. Binnen 1 minuut op het strand.

Gereisd Met partner in Sun Feb 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige plek in de duinen

C.H de Pagter
19-10-2015

Geweldige mooie plek om heerlijk te genieten

Gereisd Met partner in september 2015

De Hut is meer dan een Hut

Jojanneke
6-5-2015

We hebben een heerlijke week in de Hut achter de rug. Het was zo fantastische dat we meteen weer een week hebben geboekt. De locatie is geweldig met een eigen padje naar het strand waar je binnen 5,omturn bent. De inrichting is erg gezellig en warm je voelt je meteen thuis. Wij hebben ook moeten werken maar dat is geen straf met een 360 graden uitzicht. De keuken is goed ingericht, je kan zien dat de eigenaar van koken houdt. Wij kunnen alleen maar zeggen boek de Hut en je zult het allemaal zelf beleven.

Gereisd Met partner in Fri Apr 24 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijk vakantiehuis

marlies mallon
4-3-2015

Wat een fantastisch huis, op een geweldige plek. Het duintje over en je bent op het mooiste strand van Nederland. De Hut is warm, gezellig en stoer. Een geweldig kingsize bed, heerlijk. Morgen terug, als dat zou kunnen.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2015

Geweldig!!

Renald van der Werf
22-3-2014

Wij kunnen er heel kort over zijn: Alles is geweldig aan de Hut. Zelfs het openhaardhout was aanwezig, al hebben wij dat niet gebruikt. Goed idee om een kleine mondvoorraad in stand te houden. Hoef je niet direct boodschappen te doen. Wij zullen er zeker weer eens terugkomen. Teuntje de hond vond vooral dat het strand zo dichtbij was. Anneke en Renald (en Teuntje de Friese Stabij van 1,5 jaar)

Gereisd Met partner in maart 2014

Binnenkort weer!

Peter
16-2-2014

Tja. Waarom is het geen 10 vroeg ik me af toen ik de andere beoordelingen las. Het duin over en je zit op het strand. De andere kant op je zit in het bos. Ligging fantastisch tegen het duin aan. Volledige privacy. Heerlijk veel ruimte in het huis. Prima uitrusting. Een gevulde koelkast, koffie en andere etenswaren van de vorige huurders, en zo hebben wij op onze beurt ook de voorraad weer aangevuld. Zelf voor open haardhout en aanmaakhoutjes zorgen was het lastigste gedurende ons verblijf. Misschien dat Raph daar nog iets aan kan veranderen. Voor de rest: magnifiek.

Gereisd Met partner in februari 2014
Raph Schouten, journalist, 22-2-2014

Beste Peter, toeval of niet: We hebben sinds twee weken een Vlielander die perfect haardhout levert. Een netje, inclusief aanmaakhout voor 7,50 euro. Genoeg voor twee stookavonden. En gratis levering bij De Hut.

Prachtige lokatie, bijzonder huis met veel privacy

Harry Drenth
4-5-2013

Dit vakantiehuis is bijzonder in alle opzichten. Qua inrichting en sfeer is het een van de betere vakantiewoningen op vlieland. Na de renovatie is er een goede mix van de "oude" hut en het nieuwe aangebouwde deel.

Kortom een aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in april 2013

Meer dan gerieflijk, ook in de winter!

Saskia en Marijke
24-3-2013

Wij kwamen Vlieland letterlijk opgewaaid, er stond een spectaculaire sneeuwstorm. Heerlijk om dan een huis binnen te komen waar de vloerverwarming al aan staat - dat is wat je noemt een warm welkom. Ook in andere opzichten is De Hut een meer dan gerieflijk onderkomen: moderne badkamer, ruime slaapkamer met panoramisch uitzicht, kwaliteitsmatrassen op de bedden, prettige loungeruimte met televisie & dvd, goed uitgeruste keuken en last but not least: wifi! In de keuken is een basisvoorraad van kruidenierswaren standaard aanwezig: olie, azijn, thee, koffie, suiker, pasta, eieren, jam, crackers, kruiden, specerijen enzovoort. Er geldt een sympathieke erecode in het huis om alles wat je opmaakt ook weer aan te vullen. Wij vonden de Hut zijn prijs meer dan waard – al moeten we daarbij aantekenen dat we ons de huurprijs van het zomerseizoen niet zouden kunnen permitteren… Des te fijner dat het in De Hut ook bij herfst- en winterweer verrukkelijk toeven is.

Gereisd Met partner in maart 2013

licht en uitzicht rondom!

Anneke Hazewinkel
8-3-2013

De Hut is een fantastisch huisje, met een eigen paadje naar het strand, op een hoog duin, met uitzicht naar alle kanten. De Hut heeft de sfeer van een vakantiehuisje uit de jaren '60, met een lavet, een hangslot, een leeshoekje, maar is zo mooi gerenoveerd dat het daarnaast ook heel modern is, met een luxe doucheruimte, en een louncheruimte. Als je binnenkomt, kom je in ee ruime hal, met een zitje bij een open haard. Op deze verdieping zijn ook de twee slaapkamers (één heel mooie, met een tweepersoonsbed, en één met leuke luikjes met twee losse bedden), de nieuwe doucheruimte met wc, de louncheruimte (zonder inkijk, alleen een fazant die langsloopt) en het beschutte terras. Boven, met licht en uitzicht naar alle kanten, zijn de keuken, de eettafel, het leeshoekje en een tweede wc (met het lavet :-) ). Er zijn veel hoekjes en plekjes om te zitten. De Hut kijkt uit over het Vliepark en de Ankerplaats. Het is fijn dat huisdieren welkom zijn.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2013

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis de Hut in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis de Hut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.