Vakantiehuis de Hut

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

53 reviews over Vakantiehuis de Hut

• 10Familie Brunner09-05-2007

Fijnste huis op Vlieland. Sfeervol, uniek gelegen op duintop, smaakvol ingericht, basic maar meer dan genoeg. Echt vlie-gevoel. Goede bedden. Super week gehad.

• 8henk klijn hesselink08-01-2007

klein, eenvoudig, zeer sfeervol, uniek huisje op schitterende locatie lekker hoog op het duin dicht bij zee. Het lavet en de ballustrade maakt de kleine kinderen erg enthousiast.

minpuntjes: De trappen, elektra en rozebotteldoorntjes zijn wat minder kindvriendelijk. Met de beneden verdieping zou iets meer mee gedaan kunnen worden: De muffe koude douche en donker "zitje" bij openhaard lonken niet echt.

Een plek waar we zeker nog eens weer komen.

• 9fam. Drijver03-08-2006

Wij hebben een heerlijke week gehad. Back to basic. Een uniek huisje waar je je meteen thuisvoelt.

• 9monique brinkhoff20-04-2006

wij vinden het echt vrezelijk fijn in de hut te zijn. laatste keer februari 2006 had ik alleen last van de windmolen op het dak. Verder komen wij thuis in de hut. wordt met drie kinderen (helaas) klein om te slapen.

• 9H J Hofstra23-03-2006

Wij hebben een heel leuk weekend gehad.Heerlijk om de drukte te ontlopen.In dit zeer unieke vakantiehuis ,heel erg prive, vooral de hond heeft erg genotenmet. Zeker nog eens de moeite waard.met vr.gr.Jantina Hofstra en fam.

• 8Martine Buurman11-12-2005

Fijne plek. Prettig en comfortabel hutje. Kinder'benodigdheden' aanwezig. Leuke inrichting. Basisvoorraad aanwezig (aanvullen bij vertrek).

5 tips over Vakantiehuis de Hut

• Anneke Hazewinkel, 08-03-2013

wandelen over het strand tochtje met de Vliehorsexpres koffie drinken bij eetcafe de Lutine s ochtends warme broodjes halen bij de bakker voorstelling bij Podium Vlieland

• Raph Schouten, 10-04-2013

We hebben in maart 2013 zes zonnepanelen geplaatst, op de grond aan twee zijden van De Hut. Je ziet ze overigens nauwelijks. De panelen leveren ongeveer 50 procent van de elektrabehoefte. Via een speciale link kunnen huurders tijdens hun verblijf realtime zien hoeveel energie er wordt geleverd en of men dus al dan niet 100 procent zelfvoorzienend is. De Hut is het eerste vakantiehuisje op Vlieland met zonnepanelen.

Raph Schouten, eigenaar van De Hut

• Raph Schouten, 19-07-2012

De Hut is in 2012 volledig gerenoveerd en uitgebreid met een vleugel. We gaan inderdaad bij de entree nog een klein terrasje maken, waardoor je ook heerlijk in de ochtendzon lekker relaxed kunt ontwaken. Parasol ligt in de berging.

Raph Schouten, eigenaar van De Hut.

14 vragen over Vakantiehuis de Hut

• Ava Glazenburg, 16-06-2018

beschikbaarheid

Dag, Is het huisje beschikbaar in de eerste en/of de tweede week van augustus 2018? En wat is de prijs?

Groet, Ava

• Julie Rolland, 31-01-2017

Verblijf in de Hut augustus 2017

Hallo,

Ik vroeg mij af of mijn kleindochter en ik hier kunnen verblijven van 31 augustus 2017 tot 4 september. Hoeveel bedragen de kosten? Met vriendelijke groet, Julie

• Joyce, 30-08-2016

Prijs en beschikbaarhied

Goedmiddag! Is de Hut beschikbaar van 7 sept t/m 14 sept ? En wat zijn de prijzen? Dank alvast!

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4