Vakantiehuis de Hut

Meer vakantiehuisinfo

53 reviews over Vakantiehuis de Hut

• 2017
    6Briek04-12-2017

Viel toch een beetje tegen

De ligging is prachtig: binnen een minuut sta je op het strand. Een paar maars zijn er echter ook. Het huisje heeft wat weinig sfeer. De haard is beneden, de keuken is boven, er is geen bank of stoel waar je even echt lekker knus in wegkruipt na een lange wandeling of fietstocht. De badkamer is fijn. Het 2-persoonsbed vonden wij bijzonder hard. Daarnaast mag je gezien de huurprijs eigenlijk wel een vaatwasser verwachten.

Raph Schouten (eigenaar), journalist, 21-12-2017

Opes, nog vergeten: Zowel boven als in de lounge staan zitbanken en stoelen. Ieder kan zelfs z'n eigen favoriete chill-stek kiezen.

• Oude reviews

9Ton van der Steen28-12-2015

Mooiste plek op Vlieland.

Heerlijk buiten in de vrije natuur. Binnen 1 minuut op het strand.

• 10C.H de Pagter19-10-2015

Geweldige plek in de duinen

Geweldige mooie plek om heerlijk te genieten

• 9Jojanneke06-05-2015

De Hut is meer dan een Hut

We hebben een heerlijke week in de Hut achter de rug. Het was zo fantastische dat we meteen weer een week hebben geboekt. De locatie is geweldig met een eigen padje naar het strand waar je binnen 5,omturn bent. De inrichting is erg gezellig en warm je voelt je meteen thuis. Wij hebben ook moeten werken maar dat is geen straf met een 360 graden uitzicht. De keuken is goed ingericht, je kan zien dat de eigenaar van koken houdt. Wij kunnen alleen maar zeggen boek de Hut en je zult het allemaal zelf beleven.

• 9Renald van der Werf22-03-2014

Geweldig!!

Wij kunnen er heel kort over zijn: Alles is geweldig aan de Hut. Zelfs het openhaardhout was aanwezig, al hebben wij dat niet gebruikt. Goed idee om een kleine mondvoorraad in stand te houden. Hoef je niet direct boodschappen te doen. Wij zullen er zeker weer eens terugkomen. Teuntje de hond vond vooral dat het strand zo dichtbij was. Anneke en Renald (en Teuntje de Friese Stabij van 1,5 jaar)

• 10Peter16-02-2014

Binnenkort weer!

Tja. Waarom is het geen 10 vroeg ik me af toen ik de andere beoordelingen las. Het duin over en je zit op het strand. De andere kant op je zit in het bos. Ligging fantastisch tegen het duin aan. Volledige privacy. Heerlijk veel ruimte in het huis. Prima uitrusting. Een gevulde koelkast, koffie en andere etenswaren van de vorige huurders, en zo hebben wij op onze beurt ook de voorraad weer aangevuld. Zelf voor open haardhout en aanmaakhoutjes zorgen was het lastigste gedurende ons verblijf. Misschien dat Raph daar nog iets aan kan veranderen. Voor de rest: magnifiek.

Raph Schouten, journalist, 22-02-2014

Beste Peter, toeval of niet: We hebben sinds twee weken een Vlielander die perfect haardhout levert. Een netje, inclusief aanmaakhout voor 7,50 euro. Genoeg voor twee stookavonden. En gratis levering bij De Hut.

• 9Saskia en Marijke24-03-2013

Meer dan gerieflijk, ook in de winter!

Wij kwamen Vlieland letterlijk opgewaaid, er stond een spectaculaire sneeuwstorm. Heerlijk om dan een huis binnen te komen waar de vloerverwarming al aan staat - dat is wat je noemt een warm welkom. Ook in andere opzichten is De Hut een meer dan gerieflijk onderkomen: moderne badkamer, ruime slaapkamer met panoramisch uitzicht, kwaliteitsmatrassen op de bedden, prettige loungeruimte met televisie & dvd, goed uitgeruste keuken en last but not least: wifi! In de keuken is een basisvoorraad van kruidenierswaren standaard aanwezig: olie, azijn, thee, koffie, suiker, pasta, eieren, jam, crackers, kruiden, specerijen enzovoort. Er geldt een sympathieke erecode in het huis om alles wat je opmaakt ook weer aan te vullen. Wij vonden de Hut zijn prijs meer dan waard – al moeten we daarbij aantekenen dat we ons de huurprijs van het zomerseizoen niet zouden kunnen permitteren… Des te fijner dat het in De Hut ook bij herfst- en winterweer verrukkelijk toeven is.

• 9Jan Peeters28-01-2013

Heerlijke plek midden in de natuur

Wij waren er in de winter. Zon, sneeuw, zee, strand en vooral frisse lucht. En een prachtig huis met veel leuke plekjes, mooi uitzicht, goede muziek. Een smaakvolle inrichting en van alles aanwezig om een prettige tijd door te brengen. Samen met dit bijzondere eiland een plaats om zeker nog eens terug te komen

• 9carolien17-12-2012

Fijn weerzien!

We waren er in 2008 voor het eerst. De hernieuwde kennismaking was positief! Met de verbouwingen is een hoop comfort toegevoegd, terwijl de bijzondere sfeer van met name de bovenverdieping nog dezelfde is. Doordat het veel regende hebben we veel binnen gezeten, maar dat was prima. We konden meegebrachte DVD's kijken, een boek lezen uit de aanwezige voorraad, muziek luisteren en op de iPad wat internetten. Het was heerlijk!

• 9Bauke, Nienke & hond Sjef15-10-2012

De Hut als heerlijke uitvalsbasis voor fijn Vlie !

Oktober; prachtig weer, heerlijke wandelingen langs rood-gekleurde Kroonspolders, het wad, verlaten stranden, heide en duinen. Genieten van zeehondjes, een intens gelukkige hondje, cranberries plukken, wat drinken in het Badhuys en zonsondergangen uit het boekje. En huisje de Hut, op kruipafstand van het strand, als fijne, luxe en originele uitvalsbasis voor dat alles. Met een brok in de keel weer naar de wal. We gaan zeker nog een keer !

5 tips over Vakantiehuis de Hut

• Anneke Hazewinkel, 08-03-2013

wandelen over het strand tochtje met de Vliehorsexpres koffie drinken bij eetcafe de Lutine s ochtends warme broodjes halen bij de bakker voorstelling bij Podium Vlieland

• Raph Schouten, 10-04-2013

We hebben in maart 2013 zes zonnepanelen geplaatst, op de grond aan twee zijden van De Hut. Je ziet ze overigens nauwelijks. De panelen leveren ongeveer 50 procent van de elektrabehoefte. Via een speciale link kunnen huurders tijdens hun verblijf realtime zien hoeveel energie er wordt geleverd en of men dus al dan niet 100 procent zelfvoorzienend is. De Hut is het eerste vakantiehuisje op Vlieland met zonnepanelen.

Raph Schouten, eigenaar van De Hut

• Raph Schouten, 19-07-2012

De Hut is in 2012 volledig gerenoveerd en uitgebreid met een vleugel. We gaan inderdaad bij de entree nog een klein terrasje maken, waardoor je ook heerlijk in de ochtendzon lekker relaxed kunt ontwaken. Parasol ligt in de berging.

Raph Schouten, eigenaar van De Hut.

14 vragen over Vakantiehuis de Hut

• Ava Glazenburg, 16-06-2018

beschikbaarheid

Dag, Is het huisje beschikbaar in de eerste en/of de tweede week van augustus 2018? En wat is de prijs?

Groet, Ava

• Julie Rolland, 31-01-2017

Verblijf in de Hut augustus 2017

Hallo,

Ik vroeg mij af of mijn kleindochter en ik hier kunnen verblijven van 31 augustus 2017 tot 4 september. Hoeveel bedragen de kosten? Met vriendelijke groet, Julie

• Joyce, 30-08-2016

Prijs en beschikbaarhied

Goedmiddag! Is de Hut beschikbaar van 7 sept t/m 14 sept ? En wat zijn de prijzen? Dank alvast!

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4