Vakantiehuis de Hut

Trouwborst, 9-5-2015

- vuurtoren

- zwembad

- speeltuintjes op camping Stortemelk

- varen naar de zeehonden

Raph Schouten, 10-4-2013

We hebben in maart 2013 zes zonnepanelen geplaatst, op de grond aan twee zijden van De Hut. Je ziet ze overigens nauwelijks. De panelen leveren ongeveer 50 procent van de elektrabehoefte. Via een speciale link kunnen huurders tijdens hun verblijf realtime zien hoeveel energie er wordt geleverd en of men dus al dan niet 100 procent zelfvoorzienend is. De Hut is het eerste vakantiehuisje op Vlieland met zonnepanelen.

Raph Schouten, eigenaar van De Hut

Anneke Hazewinkel, 8-3-2013

wandelen over het strand

tochtje met de Vliehorsexpres

koffie drinken bij eetcafe de Lutine

s ochtends warme broodjes halen bij de bakker

voorstelling bij Podium Vlieland

Raph Schouten, 19-7-2012

De Hut is in 2012 volledig gerenoveerd en uitgebreid met een vleugel. We gaan inderdaad bij de entree nog een klein terrasje maken, waardoor je ook heerlijk in de ochtendzon lekker relaxed kunt ontwaken. Parasol ligt in de berging.

Raph Schouten, eigenaar van De Hut.

angela van den reek, 13-7-2012

verbouwing is mooi en goed doordacht. de ochtendzon bij de entree

verdient ook een mooi terras. soms erg warm op terras mag best een

grote parasol bij.