Vakantiehuis de Hut

14 reacties Vakantiehuis de Hut

beschikbaarheid

Ava Glazenburg, 16-6-2018

Dag,

Is het huisje beschikbaar in de eerste en/of de tweede week van augustus 2018? En wat is de prijs?

Groet, Ava

Verblijf in de Hut augustus 2017

Julie Rolland, 31-1-2017

Hallo,

Ik vroeg mij af of mijn kleindochter en ik hier kunnen verblijven van 31 augustus 2017 tot 4 september. Hoeveel bedragen de kosten? Met vriendelijke groet, Julie

Prijs en beschikbaarhied

Joyce, 30-8-2016
Goedmiddag! Is de Hut beschikbaar van 7 sept t/m 14 sept ? En wat zijn de prijzen? Dank alvast!

huur de hut

marionpr, 3-1-2016
Beste mensen, onder het mom niet geschoten altijd mis vroeg ik me af of de hut nog beschikbaar is in de eerste week van augustus 2016?

vakantie

rozalina, 15-2-2015
Is de hut nog vrij in week 36 of 37. zoja wat is de prijs voor 1 week

Prijzen ...wat is er nog

M v d berg , 8-1-2015

Waar kan ik de prijzen vinden ...en wat er nog vrij is.

Dank voor de moeite

reservering 19-20 en 21 september 2014

Jaap Groeneveld, 23-8-2014

Goedemiddag,

Is de HUT NOG VRIJ OP 19-20 EN VERTREK OP 21 SEPTEMBER A.S?

beschikbaarheid en prijzen

gaby, 10-12-2013

beste mensen,

graag hoor ik wat de kosten zijn voor een weekend of weekverblijf en wanneer de hut nog beschikbaar is

mvg

gaby

beschikbarheid herfstvakantie

Claartje, 19-9-2013
Is de HUT nog beschikbaar van 21-26 oktober 2013?

beschikbaarheid "de Hut" in augustus 2013

Anneke van Woudenberg, 9-7-2013

Goedemiddag,

Graag zou ik willen weten of dit mooie huis nog te huren is van 17 t/m 21 augustus 2013 of de week erna? Kunt de huurprijs ook vermelden en de eventuele bijkomende kosten?

Bij voorbaat dank.

Anneke van Woudenberg