Vakantiehuis de Hut

Meer vakantiehuisinfo

53 reviews over Vakantiehuis de Hut

• 9Wil Kruyne12-06-2019

Droomplek

Laat je verrassen: bijzondere lokatie vlakbij de zee. Een van de mooiste plekken op Vlie!

Alleenreizend

• 2017
    6Briek04-12-2017

Viel toch een beetje tegen

De ligging is prachtig: binnen een minuut sta je op het strand. Een paar maars zijn er echter ook. Het huisje heeft wat weinig sfeer. De haard is beneden, de keuken is boven, er is geen bank of stoel waar je even echt lekker knus in wegkruipt na een lange wandeling of fietstocht. De badkamer is fijn. Het 2-persoonsbed vonden wij bijzonder hard. Daarnaast mag je gezien de huurprijs eigenlijk wel een vaatwasser verwachten.

Raph Schouten (eigenaar), journalist, 21-12-2017

Opes, nog vergeten: Zowel boven als in de lounge staan zitbanken en stoelen. Ieder kan zelfs z'n eigen favoriete chill-stek kiezen.

• Oude reviews

9Ton van der Steen28-12-2015

Mooiste plek op Vlieland.

Heerlijk buiten in de vrije natuur. Binnen 1 minuut op het strand.

• 10C.H de Pagter19-10-2015

Geweldige plek in de duinen

Geweldige mooie plek om heerlijk te genieten

• 9pleuni_corton15-09-2015

Geweldig!

Een erg leuk huisje, apart qua indeling, maar des te bijzonder. Genoeg plek voor vier volwassenen en 1 kindje. Nieuwe badkamer, mooi terras en perfecte locatie tegen de duin aan. We hebben een heel fijn weekend gehad en vonden het veel te kort. We komen graag eens terug. Het enige minpunt dat wij kunnen noemen, is dat er niet nog een extra bed staat! Nu was namelijk mijn vader niet mee vanwege verblijf in het buitenland, maar we zouden graag terugkeren met z'n allen...;)

• 10Susanna27-07-2015

Topverblijf

Ondanks de foto's vooraf gezien te hebben, waren wij heel erg verrast. De hut is groter dan op de foto's doet vermoeden en er zijn zoveel leuke hoekjes en plekjes in dit huis. Het uitzicht is schitterend, uit welk raam je ook kijkt. Het is heerlijk om in dit huis te koken. Het heeft een open keuken, die zeer goed voorzien is van alle benodigde specerijen, olie, kruiden etc. Zelfs als het weer niet zo goed is, kun je hier erg goed vertoeven. Tijdens een minder dagje hebben we genoten van de heerlijke muziekcollectie die de hut heeft (gemaakt door Raph, de eigenaar zelf) en spelletjes gedaan, die ook in de hut liggen. De hut is dus van alle gemakken voorzien. Het hoogtepunt blijft toch het eigen paadje naar het strand! Zeer fijn om vanuit je terras zo het strand op te wandelen. Wij kunnen niet anders dan deze accommodatie een dikke tien te geven!

Raph Schouten, eigenaar De Hut., journalist, 02-09-2015

We hebben een nieuwe video over De Hut gemaakt. Ga naar onze website en click bovenin op 'Video'.

• 9Trouwborst09-05-2015

Heerlijke plek!

Zojuist terug vanuit Vlieland! Verliefd geworden op dit heerlijke eiland. Wat hebben we genoten van de Hut! Een unieke plek zo heel dicht bij zee. Dichtbij alles eigenlijk. Want op Vlieland is niets ver weg en dat is precies wat zo fijn is. De kinderen konden zelf naar het strand, op hun fietsen alles zelf meedoen.Ze genoten. Af en toe passeert er een auto verder hoor je alleen het geluid van de zee. De hut zelf is heerlijk. Verschillende zitjes en boven een weids uitzicht. Tip voor vertrek: maak het goed schoon, bezemschoon is na een week met 3 kleine kinderen niet voldoende. (ondanks de 50 euro schoonmaakkosten)

• 9Jojanneke06-05-2015

De Hut is meer dan een Hut

We hebben een heerlijke week in de Hut achter de rug. Het was zo fantastische dat we meteen weer een week hebben geboekt. De locatie is geweldig met een eigen padje naar het strand waar je binnen 5,omturn bent. De inrichting is erg gezellig en warm je voelt je meteen thuis. Wij hebben ook moeten werken maar dat is geen straf met een 360 graden uitzicht. De keuken is goed ingericht, je kan zien dat de eigenaar van koken houdt. Wij kunnen alleen maar zeggen boek de Hut en je zult het allemaal zelf beleven.

• 10marlies mallon04-03-2015

heerlijk vakantiehuis

Wat een fantastisch huis, op een geweldige plek. Het duintje over en je bent op het mooiste strand van Nederland. De Hut is warm, gezellig en stoer. Een geweldig kingsize bed, heerlijk. Morgen terug, als dat zou kunnen.

Met oudere kinderen

• 9Joan v d Graaf15-09-2014

Een heerlijke plek

De Hut op Vlieland Wij hebben de Hut 2x bezocht. In z'n oude staat, maar ook in de nieuwe, beide waren verrassend. Geweldige locatie en mooie accommodatie. Alles perfect geregeld. Alles aanwezig koffie zout peper enz. en is het op gewoon nieuw neerzetten, werkt perfect en gebeurt ook. Zeer zeker aan te bevelen. Vlak bij strand en alles aan te lopen. Is echt geweldig.

Anders

5 tips over Vakantiehuis de Hut

• Anneke Hazewinkel, 08-03-2013

wandelen over het strand tochtje met de Vliehorsexpres koffie drinken bij eetcafe de Lutine s ochtends warme broodjes halen bij de bakker voorstelling bij Podium Vlieland

• Raph Schouten, 10-04-2013

We hebben in maart 2013 zes zonnepanelen geplaatst, op de grond aan twee zijden van De Hut. Je ziet ze overigens nauwelijks. De panelen leveren ongeveer 50 procent van de elektrabehoefte. Via een speciale link kunnen huurders tijdens hun verblijf realtime zien hoeveel energie er wordt geleverd en of men dus al dan niet 100 procent zelfvoorzienend is. De Hut is het eerste vakantiehuisje op Vlieland met zonnepanelen.

Raph Schouten, eigenaar van De Hut

• Raph Schouten, 19-07-2012

De Hut is in 2012 volledig gerenoveerd en uitgebreid met een vleugel. We gaan inderdaad bij de entree nog een klein terrasje maken, waardoor je ook heerlijk in de ochtendzon lekker relaxed kunt ontwaken. Parasol ligt in de berging.

Raph Schouten, eigenaar van De Hut.

14 vragen over Vakantiehuis de Hut

• Ava Glazenburg, 16-06-2018

beschikbaarheid

Dag, Is het huisje beschikbaar in de eerste en/of de tweede week van augustus 2018? En wat is de prijs?

Groet, Ava

• Julie Rolland, 31-01-2017

Verblijf in de Hut augustus 2017

Hallo,

Ik vroeg mij af of mijn kleindochter en ik hier kunnen verblijven van 31 augustus 2017 tot 4 september. Hoeveel bedragen de kosten? Met vriendelijke groet, Julie

• Joyce, 30-08-2016

Prijs en beschikbaarhied

Goedmiddag! Is de Hut beschikbaar van 7 sept t/m 14 sept ? En wat zijn de prijzen? Dank alvast!

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4