Vakantiehuis de Hut

Vakantiehuis
Vakantiehuis de Hut
6,7

52 reviews over Vakantiehuis de Hut in het Nederlands

Viel toch een beetje tegen

Briek
4-12-2017

De ligging is prachtig: binnen een minuut sta je op het strand. Een paar maars zijn er echter ook. Het huisje heeft wat weinig sfeer. De haard is beneden, de keuken is boven, er is geen bank of stoel waar je even echt lekker knus in wegkruipt na een lange wandeling of fietstocht. De badkamer is fijn. Het 2-persoonsbed vonden wij bijzonder hard. Daarnaast mag je gezien de huurprijs eigenlijk wel een vaatwasser verwachten.

Gereisd Met partner in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Raph Schouten (eigenaar), journalist, 21-12-2017

Opes, nog vergeten: Zowel boven als in de lounge staan zitbanken en stoelen. Ieder kan zelfs z'n eigen favoriete chill-stek kiezen.

Mooiste plek op Vlieland.

Ton van der Steen
28-12-2015

Heerlijk buiten in de vrije natuur. Binnen 1 minuut op het strand.

Gereisd Met partner in Sun Feb 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige plek in de duinen

C.H de Pagter
19-10-2015

Geweldige mooie plek om heerlijk te genieten

Gereisd Met partner in september 2015

Geweldig!

pleuni_corton
15-9-2015

Een erg leuk huisje, apart qua indeling, maar des te bijzonder. Genoeg plek voor vier volwassenen en 1 kindje. Nieuwe badkamer, mooi terras en perfecte locatie tegen de duin aan. We hebben een heel fijn weekend gehad en vonden het veel te kort. We komen graag eens terug. Het enige minpunt dat wij kunnen noemen, is dat er niet nog een extra bed staat! Nu was namelijk mijn vader niet mee vanwege verblijf in het buitenland, maar we zouden graag terugkeren met z'n allen...;)

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Topverblijf

Susanna
27-7-2015

Ondanks de foto's vooraf gezien te hebben, waren wij heel erg verrast. De hut is groter dan op de foto's doet vermoeden en er zijn zoveel leuke hoekjes en plekjes in dit huis. Het uitzicht is schitterend, uit welk raam je ook kijkt. Het is heerlijk om in dit huis te koken. Het heeft een open keuken, die zeer goed voorzien is van alle benodigde specerijen, olie, kruiden etc. Zelfs als het weer niet zo goed is, kun je hier erg goed vertoeven. Tijdens een minder dagje hebben we genoten van de heerlijke muziekcollectie die de hut heeft (gemaakt door Raph, de eigenaar zelf) en spelletjes gedaan, die ook in de hut liggen. De hut is dus van alle gemakken voorzien. Het hoogtepunt blijft toch het eigen paadje naar het strand! Zeer fijn om vanuit je terras zo het strand op te wandelen. Wij kunnen niet anders dan deze accommodatie een dikke tien te geven!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015
Raph Schouten, eigenaar De Hut., journalist, 2-9-2015

We hebben een nieuwe video over De Hut gemaakt. Ga naar onze website en click bovenin op 'Video'.

Heerlijke plek!

Trouwborst
9-5-2015

Zojuist terug vanuit Vlieland! Verliefd geworden op dit heerlijke eiland. Wat hebben we genoten van de Hut! Een unieke plek zo heel dicht bij zee. Dichtbij alles eigenlijk. Want op Vlieland is niets ver weg en dat is precies wat zo fijn is. De kinderen konden zelf naar het strand, op hun fietsen alles zelf meedoen.Ze genoten. Af en toe passeert er een auto verder hoor je alleen het geluid van de zee. De hut zelf is heerlijk. Verschillende zitjes en boven een weids uitzicht. Tip voor vertrek: maak het goed schoon, bezemschoon is na een week met 3 kleine kinderen niet voldoende. (ondanks de 50 euro schoonmaakkosten)

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

De Hut is meer dan een Hut

Jojanneke
6-5-2015

We hebben een heerlijke week in de Hut achter de rug. Het was zo fantastische dat we meteen weer een week hebben geboekt. De locatie is geweldig met een eigen padje naar het strand waar je binnen 5,omturn bent. De inrichting is erg gezellig en warm je voelt je meteen thuis. Wij hebben ook moeten werken maar dat is geen straf met een 360 graden uitzicht. De keuken is goed ingericht, je kan zien dat de eigenaar van koken houdt. Wij kunnen alleen maar zeggen boek de Hut en je zult het allemaal zelf beleven.

Gereisd Met partner in Fri Apr 24 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

heerlijk vakantiehuis

marlies mallon
4-3-2015

Wat een fantastisch huis, op een geweldige plek. Het duintje over en je bent op het mooiste strand van Nederland. De Hut is warm, gezellig en stoer. Een geweldig kingsize bed, heerlijk. Morgen terug, als dat zou kunnen.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2015

Een heerlijke plek

Joan v d Graaf
15-9-2014

De Hut op Vlieland Wij hebben de Hut 2x bezocht. In z'n oude staat, maar ook in de nieuwe, beide waren verrassend. Geweldige locatie en mooie accommodatie. Alles perfect geregeld. Alles aanwezig koffie zout peper enz. en is het op gewoon nieuw neerzetten, werkt perfect en gebeurt ook. Zeer zeker aan te bevelen. Vlak bij strand en alles aan te lopen. Is echt geweldig.

Gereisd Anders in januari 2014

een verrassend huis

marian
22-4-2014

Als trouwe bezoeker van Vlieland kende ik de Hut natuurlijk. Een gewoon huisje wat wel heel mooi op een hoog duin lag. Toen vorig najaar mijn vriendinnen en ik weer zin kregen om in het voorjaar een midweekje vlieland te bespreken zijn we op zoek gegaan naar een huisje. En toen we de Hut zagen was de keus gauw gemaakt. En het was echt heel verrassend. Het oude gedeelte boven zag er prachtig uit en de nieuwe aanbouw in een woord geweldig. Pracht terras, sfeervolle kamer, fijne badkamer en mooie slaapkamers. Compliment voor de eigenaren die met een mooie aanbouw een fijn ruimte erbij hebben gekregen en het bestaande gedeelte hebben gelaten zoals het was en met een nieuw interieur en open keuken en natuurlijk het geweldige uitzicht rondom er een prachtig geheel van hebben gemaakt. Zo kan het dus ook . Marian

Gereisd Met vrienden in maart 2014

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis de Hut in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis de Hut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.