Kleine hotelsWeer vandaag9°3°
8,2

Kenmerken
Restaurant

We hebben een aantal aanbieders voor De Herbergh van Flielant voor je op een rij gezet:

52 reviews over Hotel De Herbergh van Flielant in het Nederlands

Comfortkamer te duur!

Karin Brienne,
15-9-2018

Hadden voor 1 nacht kamer geboekt. Comfortkamer € 103,00 incl ontbijt. Kwamen met eigen fietsen. Het ontvangst was zozo. Kregen kamer 4. Ingesloten kamer met uitzicht op dak, schoorsteen, buurkamer en heel in de verte glimpje Waddenzee. Comfortkamer??? Oke twee makkelijke stoelen. Bedden mega zacht en laag. Douchevloer oogde niet schoon. Zwarte vloerbedekking op kamer ook niet.

Genoeg handdoeken en schone lakens.

Kamers er gehorig.

Fietsen konden achter in de tuin. Zou mooi zijn als er een overkapping voor de fietsen kon zijn. Ruimte was er zat voor.

Ontbijt was prima. Personeel was kortaf. Misschien slechte dag. Prijs kwaliteit? Ach misschien omdat het Vlieland is. Een heerlijk eiland overigens. Dat maakt een hoop goed.

Gereisd met partner in september 2018

Goed verblijf maar slechte bedden

Van der Vliet,
9-9-2018

We kamen vroeg aan maar werden hartelijk ontvangen en de kamer werd snel schoongemaakt. De eerste avond in het hotel heerlijk gegeten. Het ontbijt is ook goed en voldoende keuze. Hotel is schoon en verzorgd. Wij hadden kamer 9 een kleine tussen kamer met schuine dakzijde. Net als kamer 10 waren de bedden echt slecht, je kon de veren voelen. Onbegrijpelijk, zeker omdat de rest goed is.

Gereisd met partner in september 2018

Verblijf was prima maar niet weer.

Sita,
28-8-2018

We werden heel hartelijk ontvangen op de dag van aankomst. Hebben de eerste avond hier ook gegeten en dat was voortreffelijk. Het ontbijt is ook ruim voldoende. Wij hadden kamer 10 met uitzicht op de Waddenzee. Prachtig. Echter, de bedden waren abominabel! Ik heb minstens 3 weken last van mijn rug gehad. Kamer 10 hoef ik dus niet weer. Verder was het behoorlijk warm op de kamer. In de badkamer draaide de afzuiging op volle toeren waardoor wij niet de deur konden open laten om te kunnen ventileren.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fam. Ament,
17-7-2018

Lang weekeinde doorgebracht in dit hotel, hadden een keurige kamer (nr.6) met prachtig uitzicht op de waddenzee. Het hotel ligt in de gezellige dorpsstraat. Het ontbijtbuffet was heerlijk (is vanaf 08:30 uur en dat mag van ons wel iets eerder beginnen, bv vanaf 08:00 uur, maar dat is persoonlijk), heerlijke broodjes aangevuld met andere aparte lekkere broodsoorten aangevuld met lekkers zoals de ene dag pancakes, dan weer scrambled eggs. Op de gang bij de kamers is er de mogelijkheid tegen een kleine betaling (0,50) koffie of thee te zetten. Wij hadden prachtig weer en dan is er de mogelijkheid om, als je dit wilt, gezellig buiten te ontbijten of te dineren. Het diner is een aanrader, wij hebben hier heerlijk gegeten. Kortom wij hebben erg genoten van de gastvrijheid en verzorging door het personeel van dit hotel en dit voor een prima prijs kwaliteit verhouding. Wij komen hier zeker weer terug.

Gereisd met partner in juli 2018

Prima verblijf!

Betty Gerritsma,
9-8-2017

Mooie ruime kamer. Prima bedden. Goeie douche.Alles spic en span 😊 Ik kom weer terug!

Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Voortreffelijk en uitmuntend gegeten.

De vries,
20-7-2017

Ruime porties, zeer vriendelijk personeel, erg sfeervol

Gereisd met partner in juli 2017

In 1 woord; geweldig!

Carla Baas ,
20-2-2017

Wat een heerlijk hotel. Gastvrijheid eerste klas. Prachtige kamer, super schoon en mooie ruime (ook weer schone) badkamer met mooie goede kwaliteit handdoeken. Het hele hotel is super schoon. Prima ontbijt, heerlijke koffie en een mooie menukaart voor het diner. Goede chefkok, die met passie kookt, dat proef je. Mooi opgemaakte borden en een mooie wijnkaart voor elk budget. Een volgende keer kom ik hier zeker terug en neem dan gezellig mijn partner mee.

Gereisd alleenreizend in februari 2017

Prima verblijf op Vlieland, een aanrader!

Joke Buijs
22-11-2016

Prima kamer, lekker bed, uitstekende prijs, 10%korting op het diner als je er verblijft, lekker ontbijt.

Top

Gereisd met vrienden in november 2016

Super goed eten, dagelijks vers. Ontbijt super goed geregeld. Kan net beter. Hopelijk snel weer terug op Vlieland

Gereisd met partner in augustus 2012

Geweldig

kirchner
9-10-2016

Voor mensen met een voedselallergie (in mijn geval coeliakie) staat hier een fantastische kok in de keuken!! Het hotel is een paar jaar geleden gerenoveerd en zag er fantastisch uit. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zoover geef ze maar een 9!

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Herbergh van Flielant in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Herbergh van Flielant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.