Hotel De Herbergh van Flielant

Hotel De Herbergh van Flielant
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor De Herbergh van Flielant voor je op een rij gezet:

48 reviews over Hotel De Herbergh van Flielant in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Prima verblijf!

Betty Gerritsma
9-8-2017

Mooie ruime kamer. Prima bedden. Goeie douche.Alles spic en span 😊 Ik kom weer terug!

Voortreffelijk en uitmuntend gegeten.

De vries
20-7-2017

Ruime porties, zeer vriendelijk personeel, erg sfeervol

In 1 woord; geweldig!

Carla Baas
20-2-2017

Wat een heerlijk hotel. Gastvrijheid eerste klas. Prachtige kamer, super schoon en mooie ruime (ook weer schone) badkamer met mooie goede kwaliteit handdoeken. Het hele hotel is super schoon. Prima ontbijt, heerlijke koffie en een mooie menukaart voor het diner. Goede chefkok, die met passie kookt, dat proef je. Mooi opgemaakte borden en een mooie wijnkaart voor elk budget. Een volgende keer kom ik hier zeker terug en neem dan gezellig mijn partner mee.

Prima verblijf op Vlieland, een aanrader!

Joke Buijs
22-11-2016

Prima kamer, lekker bed, uitstekende prijs, 10%korting op het diner als je er verblijft, lekker ontbijt.

Top

Fantastische plek, mooie kamer, super goed eten

Gj Jansen@home.nl
2-11-2016

Super goed eten, dagelijks vers. Ontbijt super goed geregeld. Kan net beter. Hopelijk snel weer terug op Vlieland

Geweldig

kirchner
9-10-2016

Voor mensen met een voedselallergie (in mijn geval coeliakie) staat hier een fantastische kok in de keuken!! Het hotel is een paar jaar geleden gerenoveerd en zag er fantastisch uit. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zoover geef ze maar een 9!

Geweldige locatie

Dick en Wil
1-10-2016

Kamers zijn schoon, personeel vriendelijk en het eten in het hotel top. Schroom vooral niet het personeel iets te vragen (bijv. een beetje wasmiddel om een vlek direct te verwijderen)

Super

Durksz
26-9-2016

Een top hotel met een super keuken

genoten van comfort in hotel en restaurant

Paul en Els ten Feld
20-12-2015

Centraal in dorp gelegen op loopafstand van boot.

Een prima uitvalsbasis voor alle aktiviteiten.

Comfortabele kamers en een restaurant met prima keuken.

Vlees- en visgerechten aangevuld met prima wijnen.

Ruim op de zon gelegen buitenterras direkt achter de dijk.

Heerlijke dagen gehad

estherdeboer
9-5-2015

Rustig hotel met fijne kamer, heerlijk ontbijt (ook glutenvrij) en goed eten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Herbergh van Flielant in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Herbergh van Flielant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Herbergh van Flielant scoort een 8.7 uit 10 op basis van 48 reviews.