Bed and Breakfast De Getijden

Meer bedandbreakfast info

29 reviews over Bed and Breakfast De Getijden

• 2019
    7Roos27-09-2019

Heel mooi maar erg gehorig

Wij hadden kamer Eb. Het is een prachtig gerenoveerde B&B! Het is vlakbij de boot en het dorp, je loopt er zo naartoe, maar toch rustig gelegen. Konden lekker buiten zitten. Nadeel vonden wij wel dat het ontzettend gehorig is. Komt met name denk ik door gebruik van harde materialen (vloer, stucwerk, stompe deuren). Op een avond werden wij wakker van de douche vd buren, die douchten met de deur open, niet zo handig.. Je hoorde ook steeds deuren open en dicht gaan, en het appartement die eraan vastzit hoor je ook goed; de keuken en vooral een kindje die regelmatig huilde. Is niet zo fijn als je sochtends wakker wordt van gehuil als je zelf een weekend zonder kinderen weg bent... Verder hadden wij ook veel last van de afzuiging vd douche. Die springt aan op basis van vochtigheid, maar die ging al aan als je je handen ging wassen. Maar: de eigenaar heeft er gelijk iets aan gedaan, zo ook aan onze deur (strips). Top.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Mariët08-09-2019

Prachtige nieuw ingerichte B&B, wel gehorig

Een prachtig geheel gerenoveerde B&B in het bosgedeelte van Oost-Vlieland. Vlakbij de boot en gezellige Dorpsstraat. Onze kamer Springtij was ruim, licht en super schoon. Fijne bedden en een zitje in de tuin. Als je wat langer blijft en niet uit je koffer wil leven mis je een kast of ruimte om spullen neer te leggen. Ander minpuntje is dat het heel gehorig is (in onze kamer dan); elke voetstap van de buren en vaste bewoners was te horen, zo ook de kindergeluiden ...en dat was met name ‘s morgens heel vroeg wel jammer :(

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• Oude reviews

10Elly23-04-2016

Fantastisch appartement. Zeer compleet en gezellig

't Getij is een sfeervol vakantiehuis waar je je direct thuis voelt. De eigenaren zijn heel gastvrij. Wij hebben erg genoten van zowel 't Getij als van het altijd mooie en bijzondere Vlieland.

Gereisd met partner in april 2016

• 10Silvia van Opstal18-04-2016

Mooie en sfeervolle locatie. super gastvrij.

Veel aandacht voor details een erg warm gevoel van welkom. Super genoten van de Getijden en van ons altijd mooie en vertrouwde Vlieland.

Gereisd met vrienden in april 2016

• 9Irma Veltman29-03-2016

Mooie plek, smaakvolle kamer, heerlijk!

Ontbijt was echt verwennerij, ook de attenties, zoals 's-avonds nootjes, een gevulde ijskast, een luxe badkamer (die je wel moet delen)kortom wij hebben er van genoten. De gastheer en gastvrouw zijn aardige mensen. Een aanrader.

• 10Ursula23-03-2016

Uitstekend verzorgde B en B vlakbij dorp en boot!

Handdoeken, thee, koffie, badschuim, zoete en hartige lekkernijen, boeken, foldertjes...alles is aanwezig zodat je echt met alleen 'n kleine rugtas 'n heel weekend kan doorkomen! Bedden zijn fantastisch. Kamer Eb is ruim, met zitje voor het raam met uitzicht op 'n mooi bebost straatje. Geweldige details zoals strandfoto's en strandvondsten in de kamer en in de gemeenschappelijke ruimtes. Ook wat betreft de verzorging van de gasten is er oog voor details; persoonlijke tekstjes tijdens verblijf verrasten ons en 'n heerlijk ontbijt voor de deur na 'n bescheiden klopje. We voelden ons heel welkom, grote gastvrijheid! Onthaasten lukt zeker..Als er iemand onder de douche staat moet je gewoon even wachten met vullen van waterkoker of waterreservoir voor het koffieapparaat.

• 8Carla21-03-2016

uitstekend verzorgd

Een heerlijk ruime kamer, ingericht met oog voor detail. Goede bedden en een gevarieerd lekker ontbijt. Uitgebreide thee en koffiefaciliteiten op de kamer. Enig minpuntje voor ons persoonlijk: de (prachtige) badkamer en toilet moeten worden gedeeld met de medegasten. Vriendelijke en behulpzame gastgevers.

• 9Liesbeth14-03-2016

Heerlijk genoten in een heel fijn appartementje

Ik heb 5 weken heerlijk genoten van de rust in het appartementje. Zelfs nog een paar dagen in het zonnetje in de tuin kunnen zitten! De gastheer en gastvrouw waren vriendelijk en vrolijk. Wanneer ik vragen had kon ik bij ze terecht. Ik vond het een fijn ingedeeld appartementje. Was blij met het vriesgedeelte in de koelkast zodat ik overgebleven maaltijden in kon vriezen. Het appartement is lekker licht. Het ligt vlakbij het dorp, vlakbij de nieuwe prachtige bieb, vlakbij het wad en vlakbij het strand; kortom het kon niet beter!

Alleen gereisd in februari 2016

• 10J. de Jong08-03-2016

Super verzorgd!

Heerlijke bedden en heerlijke breakfast! Mooie rustige locatie en zeer hartelijke gastheer en gastvrouw. Lieve kleine attenties gaven ons een zeer welkom gevoel!”

• 9E. Buitendijk29-02-2016

Onvergetelijk!

B&B de Getijden is prachtig gelegen op het mooie Vlieland. De combinatie van de prijs, gastvrijheid, ligging en de kwaliteit was perfect. Niets op aan te merken!

Gereisd met partner in februari 2016

Bed and Breakfast De Getijden info