9,3

27 reviews over Bed and Breakfast De Getijden in het Nederlands

't Getij is een sfeervol vakantiehuis waar je je direct thuis voelt. De eigenaren zijn heel gastvrij. Wij hebben erg genoten van zowel 't Getij als van het altijd mooie en bijzondere Vlieland.

Mooie en sfeervolle locatie. super gastvrij.

Silvia van Opstal, 18-4-2016

Veel aandacht voor details een erg warm gevoel van welkom. Super genoten van de Getijden en van ons altijd mooie en vertrouwde Vlieland.

Mooie plek, smaakvolle kamer, heerlijk!

Irma Veltman, 29-3-2016

Ontbijt was echt verwennerij, ook de attenties, zoals 's-avonds nootjes, een gevulde ijskast, een luxe badkamer (die je wel moet delen)kortom wij hebben er van genoten. De gastheer en gastvrouw zijn aardige mensen.

Een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor De Getijden voor je op een rij gezet:

Handdoeken, thee, koffie, badschuim, zoete en hartige lekkernijen, boeken, foldertjes...alles is aanwezig zodat je echt met alleen 'n kleine rugtas 'n heel weekend kan doorkomen! Bedden zijn fantastisch. Kamer Eb is ruim, met zitje voor het raam met uitzicht op 'n mooi bebost straatje. Geweldige details zoals strandfoto's en strandvondsten in de kamer en in de gemeenschappelijke ruimtes. Ook wat betreft de verzorging van de gasten is er oog voor details; persoonlijke tekstjes tijdens verblijf verrasten ons en 'n heerlijk ontbijt voor de deur na 'n bescheiden klopje. We voelden ons heel welkom, grote gastvrijheid!

Onthaasten lukt zeker..Als er iemand onder de douche staat moet je gewoon even wachten met vullen van waterkoker of waterreservoir voor het koffieapparaat.

uitstekend verzorgd

Carla, 21-3-2016

Een heerlijk ruime kamer, ingericht met oog voor detail. Goede bedden en een gevarieerd lekker ontbijt. Uitgebreide thee en koffiefaciliteiten op de kamer. Enig minpuntje voor ons persoonlijk: de (prachtige) badkamer en toilet moeten worden gedeeld met de medegasten. Vriendelijke en behulpzame gastgevers.

Heerlijk genoten in een heel fijn appartementje

Liesbeth, 14-3-2016

Ik heb 5 weken heerlijk genoten van de rust in het appartementje. Zelfs nog een paar dagen in het zonnetje in de tuin kunnen zitten! De gastheer en gastvrouw waren vriendelijk en vrolijk. Wanneer ik vragen had kon ik bij ze terecht. Ik vond het een fijn ingedeeld appartementje. Was blij met het vriesgedeelte in de koelkast zodat ik overgebleven maaltijden in kon vriezen. Het appartement is lekker licht. Het ligt vlakbij het dorp, vlakbij de nieuwe prachtige bieb, vlakbij het wad en vlakbij het strand; kortom het kon niet beter!

Super verzorgd!

J. de Jong, 8-3-2016

Heerlijke bedden en heerlijke breakfast! Mooie rustige locatie en zeer hartelijke gastheer en gastvrouw. Lieve kleine attenties gaven ons een zeer welkom gevoel!”

Onvergetelijk!

E. Buitendijk, 29-2-2016

B&B de Getijden is prachtig gelegen op het mooie Vlieland. De combinatie van de prijs, gastvrijheid, ligging en de kwaliteit was perfect. Niets op aan te merken!

Mooi Vlieland

Arenda, 29-2-2016

Super mooi B&B zeer gastvrij en schoon

Prachtg

Wipi, 22-2-2016

Prachtige b en b met ontzettend aardige uitbaters van het ontbijt wordt veel werk gemaakt en gunstige ligging tov de boot

We hebben een aantal aanbieders voor De Getijden voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Getijden in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Getijden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Getijden scoort een 9.29 uit 10 op basis van 27 reviews.