Vakantiehuis Cranberry Hill

Vakantiehuis info

0Tonen op kaart

6 Reviews over Cranberry Hill

• 4Fam. Bos06-11-2021

Slecht schoongemaakt huis !

Na aanleiding van laatste reviews over slechte schoonmaak, contact opgenomen met vvv. We hadden reeds veel eerder geboekt. Eigenaar zou de problemen hebben opgelost. Nee dus, huis was vies, vet, ondanks dat bekent was dat de afzuigkap onvoldoende werkte, ook in de badkamer. Er lagen zelfs glasscherven boven voor het kinderledikantje op de grond. Wij hebben direct contact opgenomen met VVV ,maar ze waren onze e-mail kwijt, later nogmaals gestuurd. Wij hebben zelf aangegeven dat de schoonmaakdienst niet de volgende dag langs hoefde te komen , aangezien wij zelf al aan de slag waren gegaan en niet wilde wachten tot de volgende dag. Wij hadden een familie uitje en hadden cranberry Hill samen met Seal Cottage , 2 onder 1 kap , gehuurd. Wij waren zeer verbaast toen wij later in de week hoorden dat alle twee de huizen dezelfde schoonmaakdienst hebben, want Seal Cottage was wel goed schoon.

• 9ieneke schoonhoven15-06-2010

prachtig, sfeervol huis

De reden waarom we dit jaar toch een ander huisje hebben gekozen: we waren met 4 personen, hadden heel warm weer en dan heb je buiten alleen maar 2 ligbedden, de rest was aangewezen op de rechte, harde stoelen van de tuintafel. We misten een paar ligstoelen en een goede parasol. Hij was kapot en er zou een andere gebracht worden, maar die hebben we helaas niet gezien. Verder een heerlijk huis !!!!

• 8Henriette Konter16-10-2009

Super huisje

Erg knus huis ,dicht bij zee, erg gezellig ingericht,volgend jaar gaan we weer!

• 9K. Duin24-06-2009

sprookje

Heerlijk rustig in duinen, vlak bij zee en dorpje.Gezellig ingericht, landelijk met alle voorzieningen. Ook leuk voor kleine kinderen. Op het eiland genoeg te doen: van pony huren tot vliehors express. Museum met klein zee aquarium. Fietsen en wandelen voor iedereen

• 8Michae,rianneen kids Willemsen09-12-2008

super gezellig

erg leuk huisje,gezellig mooie ligging,erg goed te combineren met seal cottage voor familie uitje

• 8Schoenmakers18-09-2006

Mooi, sfeervol huis. Zeer dicht bij het strand (1 duin over)Van alle gemakken voorzien. Dorp is 5-10 min fietsen, maar wandelend ook prima te bereiken mits goed ter been.

Vakantiehuis Cranberry Hill info

Veilig betalen met