Appartement Bosrijck

Appartement
Appartement Bosrijck
9,4

8 reviews over Appartement Bosrijck in het Nederlands

prima appartement en mooie indeling

g.f.m.mosterd
22-9-2018

alles prima geregeld van binnenkomst tot vertrek

Schitterend!

J
19-3-2018

Onlangs samen met mijn vriendin een weekend op Vlieland doorgebracht. Het verblijf in Bosrijck was voor ons een mooie uitvalsbasis om het eiland te verkennen. Het appartement ligt net buiten het dorp, middenin de natuur. Het appartement is ruim en licht en heeft een schitterend uitzicht op het bos. De keuken, slaapkamers en badkamer (inclusief bad!) voldeden ruim aan onze verwachting.

Heerlijk appartement

Ingrid van Es
1-1-2017

We zijn nu twee keer in Bosrijck geweest en komen graag terug. Een mooi ingericht en zeer comfortabel appartement met heerlijk bed. Perfect uitgerust. Een aanrader!

Al ruim dertig jaar Vlieland-ganger en de laatste jaren als we er wat langer verblijven kiezen we regelmatig voor Eureka. Fijn schoon en rustig appartementencomplex halverwege strand en dorp. Nu een paar keer in Bosrijck verbleven. Eerder met vrienden, deze keer met onze dochter. Het appartement is fris ingericht (en prima schoon bij aankomst) en van alle gemakken voorzien: je kunt er gemakkelijk zelf koken (voldoende keukengerei) en er is ruim voldoende keukeninventaris zodat je niet na elke maaltijd hoeft af te wassen. `Mooi ruim appartement waar het op tropische dagen lekker doorwaait zodat het er niet al te warm wordt. Met gratis bagagevervoer van en naar de boot - ook fijn -. Aanrader dit appartement

Wij komen gauw weer.

Anneke
25-5-2016

Het is perfekt! Een plek om van te genieten.

Fantastisch!

Anne
16-5-2016

Wat een heerlijk appartement op een perfecte locatie , precies tussen de zee en het centrum in, top!

Echt alles was aanwezig in het appartement , kookgerei, beddengoed. Het interieur was schoon , mooi, sfeervol en modern. Kort om :ik kan iedereen dit appartement aanraden!

Heerlijk rustig gelegen appartement.

Juliette
18-3-2016

Fijn appartement, lekker ruim, echte Auping matrassen, goed voorziene keuken, lekker balkon. Goed georganiseerde eigenaar. Zeer prettig om te vertoeven. Niet ver van het dorp, niet ver van het strand, lekker in de bossen. Prima uitrusten hier. Heel af en toe haperde de wifi, maar goed, we waren er niet om te werken!

Mooi, comfortabel en ruim appartement met zorgvuldig verzorgd interieur.

Het ligt prachtig tussen het dorp en het strand; beiden op loopafstand. Ruim uitzicht op het zuiden,, ook vanaf het balkon, op het bos. De ruime woonkamer ligt evenals het balkon, op het zuiden en geeft ruim zicht op het bos. De bedden zijn fantastisch en met het raam open kun je de zee horen als de wind goed staat!

Kortom genieten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bosrijck in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bosrijck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.