Appartement Bosrijck

Meer appartement info

8 reviews over Appartement Bosrijck

• 2018
    9g.f.m.mosterd22-09-2018

prima appartement en mooie indeling

alles prima geregeld van binnenkomst tot vertrek

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10J19-03-2018

Schitterend!

Onlangs samen met mijn vriendin een weekend op Vlieland doorgebracht. Het verblijf in Bosrijck was voor ons een mooie uitvalsbasis om het eiland te verkennen. Het appartement ligt net buiten het dorp, middenin de natuur. Het appartement is ruim en licht en heeft een schitterend uitzicht op het bos. De keuken, slaapkamers en badkamer (inclusief bad!) voldeden ruim aan onze verwachting.

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

9Ingrid van Es01-01-2017

Heerlijk appartement

We zijn nu twee keer in Bosrijck geweest en komen graag terug. Een mooi ingericht en zeer comfortabel appartement met heerlijk bed. Perfect uitgerust. Een aanrader!

Gereisd met partner in december 2016

• 8Pieter10-09-2016

Heerlijk verblijf in een fris en ruim appartement

Al ruim dertig jaar Vlieland-ganger en de laatste jaren als we er wat langer verblijven kiezen we regelmatig voor Eureka. Fijn schoon en rustig appartementencomplex halverwege strand en dorp. Nu een paar keer in Bosrijck verbleven. Eerder met vrienden, deze keer met onze dochter. Het appartement is fris ingericht (en prima schoon bij aankomst) en van alle gemakken voorzien: je kunt er gemakkelijk zelf koken (voldoende keukengerei) en er is ruim voldoende keukeninventaris zodat je niet na elke maaltijd hoeft af te wassen. `Mooi ruim appartement waar het op tropische dagen lekker doorwaait zodat het er niet al te warm wordt. Met gratis bagagevervoer van en naar de boot - ook fijn -. Aanrader dit appartement

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Anneke25-05-2016

Wij komen gauw weer.

Het is perfekt! Een plek om van te genieten.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 10Anne16-05-2016

Fantastisch!

Wat een heerlijk appartement op een perfecte locatie , precies tussen de zee en het centrum in, top! Echt alles was aanwezig in het appartement , kookgerei, beddengoed. Het interieur was schoon , mooi, sfeervol en modern. Kort om :ik kan iedereen dit appartement aanraden!

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 10Juliette18-03-2016

Heerlijk rustig gelegen appartement.

Fijn appartement, lekker ruim, echte Auping matrassen, goed voorziene keuken, lekker balkon. Goed georganiseerde eigenaar. Zeer prettig om te vertoeven. Niet ver van het dorp, niet ver van het strand, lekker in de bossen. Prima uitrusten hier. Heel af en toe haperde de wifi, maar goed, we waren er niet om te werken!

Gereisd met partner in maart 2016

• 9Anja20-01-2016

mooi, comfortabel app , fijne strategische locatie

Mooi, comfortabel en ruim appartement met zorgvuldig verzorgd interieur. Het ligt prachtig tussen het dorp en het strand; beiden op loopafstand. Ruim uitzicht op het zuiden,, ook vanaf het balkon, op het bos. De ruime woonkamer ligt evenals het balkon, op het zuiden en geeft ruim zicht op het bos. De bedden zijn fantastisch en met het raam open kun je de zee horen als de wind goed staat! Kortom genieten!

Gereisd met partner in november 2015

Appartement Bosrijck info