Vakantiehuis Boekanier

Vakantiehuis

2 reviews over Vakantiehuis Boekanier in het Nederlands

Gezellig vakantiehuis met een fantastische ligging

Steven van der Heide
15-8-2010

Inmiddels diverse keren op vakantie geweest in de Boekanier. Het huisje ligt echt prachtig als laatste tegen de duinen. Binnen enkele minuten loop je op het strand. Het huis ziet er aan de buitenzijde enigszins saai uit, aan de binnenkant is dat totaal anders.

Het is een nog echt gezellig vakantiehuis met een echt vlielandsfeer. De complete keuken, de cv-installatie, vaatwasser e.d. maken dit huis erg comfortabel in de herfst en de winter. Veel glas zorg voor een lichte woonkamer. Veel grond rondom het huisje.

Echt een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2010
2007

De Boekanier hebben wij ervaren als een echt familie

Anneke Wilschut
28-4-2007

De Boekanier hebben wij ervaren als een echt familie vakantiehuis.....Prima!

Gereisd Familie in april 2007

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Boekanier

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Boekanier in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Boekanier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.