Vakantiehuis Betelgeuze

Met jonge kinderen

Knus huisje

Frank
3-10-2016

Betelgeuze is een klein vakantiehuisje dat aan de Achteromweg 4 in Oost-Vlieland ligt, parallel aan de Dorpstraat, één straat daarachter. Er is een kleine huiskamer met een goed uitgeruste open keuken. Aan de achterkant van het huisje bevindt zich de - prima - douche. Met een steile trap ga je naar boven, alwaar twee slaapkamers (een grote en een kleine, elk met een wastafel) en het toilet, alwaar een wasmachine en een droger. Verwacht in dit huisje geen luxe, maar het is zeker aanbevelenswaardig! Betelgeuze is zeer centraal gelegen met winkels en restaurants op zeer korte afstand. De veerhaven ligt ook op loopafstand. Het strand is op 20 minuten lopen met goed strandpaviljoen.

leuk huisje in het dorp, geheel opgeknapt

J. Royé
22-5-2010

Betelgeuze is een oud huisje in het dorp gelegen, maar heel rustig. het is opgeknapt en ziet er schoon en netjes uit, door de steile trap in de kamer en het toilet boven niet zo geschikt voor mensen die slecht ter been zijn of kleine kinderen. De bank vonden wij slecht zitten maar de bedden, keuken en douche zijn top. Incl. tv, magno en dvd speler.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Betelgeuze in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Betelgeuze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.