Hotel Badhotel Bruin

Hotel Badhotel Bruin
7,7

9 tips over Hotel Badhotel Bruin

C, 22-9-2014

Het hotel bood in ons arrangement ook een gratis bezoek aan de sauna en jaccuzzi, maar na een blik in het met blaadjes en rommel gevulde bad hebben wij daar maar van afgezien.

Verder moeten gasten er goed van op de hoogte zijn dat als ze bij vertrek de middagboot naar Harlingen hebben, ze niet hun bagage in de kast achter het hotel moeten zetten, omdat de bagage allemaal 's morgens opgehaald wordt en dan al vroeg in Harlingen in de vertrekhal staat (onbeheerd)

gertm, 15-7-2013

Kies niet voor de standaard kamer....

Vlieland is geweldig....

janny, 3-3-2013
Aan de ene kant de bossen aan de andere kant de waddenkust, allebei heeeeeel mooi.

We hebben een aantal aanbieders voor Badhotel Bruin voor je op een rij gezet:

janny, 25-2-2013
Prachtig om vanaf Seeduin de noordoostelijke kant over het strand te lopen (2 uurtjes) naar de haven toe.Ook een fietstocht naar het posthuis is de moeite waard...En in de bossen kun je uren zoet zijn met wandelen ,maar vergeet de duinen niet en het strand.
Anna Carlgren, 2-9-2012
Rent bicycles and go watch the seals on the nearby beaches.
Roos, 2-9-2012
Ga ook eens zeehonden kijken met rubberen boot!

ysabelle, 3-6-2012
Zeehondjes spotten met de boot!
de Graaf, 22-11-2011
De suite! Dit is met kinderen echt een aanrader! En hele lekkere bedden!
debbiedontje, 3-10-2011
Informeer bij het boeken naar een kamer aan de achterzijde, dat slaapt een stuk beter!

We hebben een aantal aanbieders voor Badhotel Bruin voor je op een rij gezet: