Hotel Badhotel Bruin

• Onvoldoende: 1 - 5

Wat een tegenvaller!

Cornelie
7-5-2018

De kwaliteit staat niet in verhouding tot de prijs. Enge vooroorlogse lift, de slaapkamer is klein, je kunt nauwelijks om je bed heen lopen, de badkamer ruikt onfris, je kijkt uit op het dak van de buren op 1 meter afstand, en de afzuiger van w.s. de keuken zit precies onder het slaapkamerraam, op de bank valt niet te zitten, geen airco.

En daar betaal je dan 175 euro p.n. voor... Nooit weer dus!

De comfort-kamer die wij hadden was qua ruimte prima, maar een muffe lucht van de afvoer was overheersend aanwezig. Er staat een antiek espressoapparaat, licht van de gang komt ruimschoots onder de deur door en onderhoud is hier en daar wel nodig. Er zijn heel veel smalle trapjes die naar kamers leiden. De lift gaat maar naar naar 1 verdieping en had constant storing. Slepen dus met je bagage door de smalle gangetjes met trappen. De temperatuur in het hotel was veel te hoog. Ze kregen de temperatuur niet naar beneden en zetten deuren open met bakstenen als deurstopper. Het wellness centrum ziet er erg mooi uit, maar de coördinatie vanuit de receptie is rommelig. Ze schijnen maar 1 sleutel te hebben en het personeel staat constant op de deur van de wellness te kloppen om binnen te komen. Personeel is overall vriendelijk. De speelkamer handig. Ontbijt top. Wij gaan voor een ander hotel de volgende keer. Prijs/kwaliteit niet in balans.

Wij komen al vele jaren op Vlieland en wisselen graag het hotel met een huisje af. Hotel bruin was altijd zeer flexibel stond voor je klaar en er was altijd wel een passende oplossing als je iets wilde. Helaas merken wij dat er een nieuw management is gekomen en er dus ook heel anders omgegaan wordt met klanten. Heel erg jammer.. wij gaan in het vervolg niet meer hierheen. Het is een vrij duur hotel en dan is het wel prettig als het als thuiskomen voelt

Perfecte locatie!

Js.js
    28-2-2017

Ideale ligging om het eiland te verkennen. Uitstekende sfeervolle inrichting. Niet oubollig. Ontbijt was fantastisch. Familiekamer aan de kleine kant, weinig ruimte voor koffers en geen haken aan de muur voor jassen/sjaals en handtassen. Natte jassen ga je niet tussen je schone kleren hangen of op je bed leggen namelijk. Wellness was heerlijk ondanks dat het zwembad niet beschikte over de jetstream omdat deze kapot was. Voor herhaling vatbaar.

Oude reviews (archief)

Prachtig hotel op toplocatie!

Mirjam
    17-10-2016

Wij waren een beetje huiverig door de negatieve reacties maar niks dan lof! Een prachtig hotel, zeer vriendelijk personeel, aparte speelkamer voor de kinderen en een zeer uitgebreid top ontbijt.waar de negatieve verhalen vandaan komen snappen wij dan ook niks van! Gewoon heen gaan, super hotel! Een klein puntje, onze kamer was aan de kleine kant maar dat was okk alles!

Tegenvaller!

19ger51
    21-9-2016

Met een bon van veiling hier geboekt. We kregen een kamer pal boven de ingang. Kamer was klein, badkamer klein(op het toilet zit je klem tussen muur en douchescherm). op eerste indruk was de kamer schoon, maar toen we de houten jalouzieen openden, viel het slecht onderhouden verfwerk op en een groot aantal dode vliegjes. Ook tussen de radiator zat het nodige vuil.

Het sauna gedeelte maakte weer veel goed. Ontbijt keurig in orde, ook al zijn er geen koffiekopjes, waar iedereen naar vroeg!

Receptiepersoneel stug, bedienend personeel zeer aardig!

Voor een veilingprijs was het voldoende, maar wij nemen de volgende keer een ander hotel.

Heerlijk geslapen op het Hästen-bed

Ad van Heeswijk
    15-9-2016

Wij kregen een zgn. Hästen kamer, wat inhield dat we dus een comfortabel Hästen-bed hadden. Ook de kamer zelf was leuk ingericht, en alles zag er netjes uit. Ook de badkamer met ligbad en (inloop)douche was prima.

Een nadeel was wel dat de kamer die wij hadden voor mensen die slecht ter been zijn moeilijk te bereiken is.

De tv hangt op een dusdanige plek dat je of met stoelen moet gaan schuiven, of op de rand van je bed moet gaan zitten, en na verloop van tijd pijn in je nek krijgt.

Ook aanwezig was een koffieapparaat voor koffiecups.

WIj hadden 2 nachten (3 dagen) geboekt, maar alleen de eerste dag waren de cups gratis, en de volgende dagen moesten we de cups betalen.

Het ontbijt was zeer goed verzorgd met volop keuze.

Onaardig

Jeroen
    23-8-2016

Helaas is het vertrek van de voormalige gastheer en gastvrouw van hotel Bruin al direct merkbaar m.b.t. de gastvrijheid van de medewerkers. Jong bedienend personeel op terras was vriendelijk. Dit in tegenstelling tot de oudere dames achter de receptie waar werkelijk geen vriendelijkheid, laat staan warmte, vanaf straalde. Onbeschoft zou ik eerder willen zeggen. Punt van aandacht dames. Jullie staan niet in een snackbar!

Jammer

Monique
    8-8-2016

Zeer slechte communicatie bij de bediening. Er waren maar een paar werknemers gastvrij en vriendelijk, waaronder een ingehuurde oud werknemer. Het eerste gezicht en daarmee de eerste indruk was niet best, chagrijnige dame van de receptie die niet de moeite neemt om duidelijk uit te leggen waar je kamer zicht bevindt. Wellicht een idee om iemand mee te sturen?

Half Pension wordt niet uitgelegd, gerechten worden meegedeeld en daar heb je het mee te doen. Personeel weet niet wat de mogelijkheden zijn. Kortom erg jammer van de slechte indruk die je dan achterlaat als vrij prijzig hotel terwijl dit in mijn ogen absoluut niet zou hoeven als er wat meer sturing en duidelijke regels. op de werkvloer zou zijn.

Helemaal super

Jens
    8-5-2016

Goede service, lekker eten. Veel variatie.

We hebben een aantal aanbieders voor Badhotel Bruin voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Badhotel Bruin in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Badhotel Bruin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Badhotel Bruin scoort een 7.69 uit 10 op basis van 123 reviews.