Kleine hotelsWeer vandaag20°17°

125 reviews over Hotel Badhotel Bruin in het Nederlands

Blijvende verliefdheid..

a.bouwens
25-7-2019

Geweldig hotel , met een prima verzorging. De dorpsstraat in Vlieland liet ons hunkeren naar vroeger tijden . Onze huurfietsen mochten we aan de weg laten staan er was heel zelden een fiets gestolen . Vlieland een eiland om van te houden en vooral om terug te komen.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima voor 1 keer..

isi
18-8-2018

Bagagewagen bij de boot niet gevonden. Is voor iemand die de eerste keer komt niet duidelijk waar je je bagage af kan geven als op de auto's andere accommodaties worden genoemd. mevrouw bij de receptie reageerde pinnig toen ik daar wat van zei. kamer op het eerste gezicht keurig schoon en mooi. we zaten naast de afzuiginstallatie van het hotel wat heel de nacht geluid maakt. De kamer was zeer gehorig en waren de mensen boven ons qua lopen en douchen goed te horen. Ook zat er in ons plafond boven het bed een grote uitsparing, dit bleek even later van een trap te zijn! dit was ook zeer gehorig als er mensen op liepen. ontbijt was normaal niet speciaal.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Fantastisch hotel

Martine Ames
3-8-2018

Het was een super schoon hotel. Het Ontbijt was divers.

We hebben een aantal aanbieders voor Badhotel Bruin voor je op een rij gezet:

Prima hotel, maar ontbijt is slecht!

Jackeline
25-7-2018

Vriendelijk personeel, maar het ontbijt buffet was echt niets! Roerei wat blauw was, niets aangevuld en een karige voorraad van wat er wel was. Weinig bediening, dit is echt anders geweest! Vond het ronduit waardeloos. De kamer was prachtig, niets over aan te merken.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Wat een tegenvaller!

Cornelie
7-5-2018

De kwaliteit staat niet in verhouding tot de prijs. Enge vooroorlogse lift, de slaapkamer is klein, je kunt nauwelijks om je bed heen lopen, de badkamer ruikt onfris, je kijkt uit op het dak van de buren op 1 meter afstand, en de afzuiger van w.s. de keuken zit precies onder het slaapkamerraam, op de bank valt niet te zitten, geen airco. En daar betaal je dan 175 euro p.n. voor... Nooit weer dus!

Gereisd Met partner in mei 2018

Twijfelachtig. Prijs / kwaliteit niet in balans.

Mookie
25-10-2017

De comfort-kamer die wij hadden was qua ruimte prima, maar een muffe lucht van de afvoer was overheersend aanwezig. Er staat een antiek espressoapparaat, licht van de gang komt ruimschoots onder de deur door en onderhoud is hier en daar wel nodig. Er zijn heel veel smalle trapjes die naar kamers leiden. De lift gaat maar naar naar 1 verdieping en had constant storing. Slepen dus met je bagage door de smalle gangetjes met trappen. De temperatuur in het hotel was veel te hoog. Ze kregen de temperatuur niet naar beneden en zetten deuren open met bakstenen als deurstopper. Het wellness centrum ziet er erg mooi uit, maar de coördinatie vanuit de receptie is rommelig. Ze schijnen maar 1 sleutel te hebben en het personeel staat constant op de deur van de wellness te kloppen om binnen te komen. Personeel is overall vriendelijk. De speelkamer handig. Ontbijt top. Wij gaan voor een ander hotel de volgende keer. Prijs/kwaliteit niet in balans.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2017

Met het nieuwe management is het een stukM

Lin
7-7-2017

Wij komen al vele jaren op Vlieland en wisselen graag het hotel met een huisje af. Hotel bruin was altijd zeer flexibel stond voor je klaar en er was altijd wel een passende oplossing als je iets wilde. Helaas merken wij dat er een nieuw management is gekomen en er dus ook heel anders omgegaan wordt met klanten. Heel erg jammer.. wij gaan in het vervolg niet meer hierheen. Het is een vrij duur hotel en dan is het wel prettig als het als thuiskomen voelt

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2017

Perfecte locatie!

Js.js
28-2-2017

Ideale ligging om het eiland te verkennen. Uitstekende sfeervolle inrichting. Niet oubollig. Ontbijt was fantastisch. Familiekamer aan de kleine kant, weinig ruimte voor koffers en geen haken aan de muur voor jassen/sjaals en handtassen. Natte jassen ga je niet tussen je schone kleren hangen of op je bed leggen namelijk. Wellness was heerlijk ondanks dat het zwembad niet beschikte over de jetstream omdat deze kapot was. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig hotel op toplocatie!

Mirjam
17-10-2016

Wij waren een beetje huiverig door de negatieve reacties maar niks dan lof! Een prachtig hotel, zeer vriendelijk personeel, aparte speelkamer voor de kinderen en een zeer uitgebreid top ontbijt.waar de negatieve verhalen vandaan komen snappen wij dan ook niks van! Gewoon heen gaan, super hotel! Een klein puntje, onze kamer was aan de kleine kant maar dat was okk alles!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2016

Tegenvaller!

19ger51
21-9-2016

Met een bon van veiling hier geboekt. We kregen een kamer pal boven de ingang. Kamer was klein, badkamer klein(op het toilet zit je klem tussen muur en douchescherm). op eerste indruk was de kamer schoon, maar toen we de houten jalouzieen openden, viel het slecht onderhouden verfwerk op en een groot aantal dode vliegjes. Ook tussen de radiator zat het nodige vuil. Het sauna gedeelte maakte weer veel goed. Ontbijt keurig in orde, ook al zijn er geen koffiekopjes, waar iedereen naar vroeg! Receptiepersoneel stug, bedienend personeel zeer aardig! Voor een veilingprijs was het voldoende, maar wij nemen de volgende keer een ander hotel.

Gereisd Met partner in september 2016

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• WatersportSurfen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Badhotel Bruin in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Badhotel Bruin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.