Hotel Appartementen Vlierijck

Kleine hotelsWeer vandaag8°6°
Hotel Appartementen Vlierijck
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Appartementen Vlierijck voor je op een rij gezet:

118 reviews over Hotel Appartementen Vlierijck in het Nederlands

Fantastisch!

Bernadette,
1-9-2018

Wij hebben hier genoten met onze zoon van 8 en dochter van 6. Hele fijne ruime kamer met een keuken met alles wat je nodig hebt. Na een dag strand naar t zwembad, de kinderen vonden dit fantastisch.

Het ontbijt was ook tot in de puntjes verzorgd. Ook hier goed aan de kinderen gedacht. Receptie heel klantvriendelijk.

Veel ruimte om je fiets te 'parkeren'.

Alles erop en eraan. Wij willen zeker terug komen!

De kinderen, mijn man en ik kunnen geen negatief puntje verzinnen.

Heerlijk appartement, wifi is drama

MC,
17-8-2018

Ligging is super zo lekker centraal. Appartementen zeer ruim, redelijk schoon: wij hadden helaas veel schimmel in de badkamer. Enige wat echt slecht is, is de wifi. Dat is al paar jaar zo, onbegrijpelijk.

Mooi complex, zeer centraal gelegen. Vanaf de boot ben je zo in het complex. Appartement was een medium met 2 slaapkamers. Ontzettend ruim en op de begane grond gelegen. Uitzicht op restaurant Zuiver. Daar hebben we niet gegeten, ook geen ontbijt. Dit was zeer prijzig, 14,50 per persoon. Even naar de Dorpsstraat lopen, de Spar zit om de hoek met verse broodjes en iets verder lopen bakkerij Westers met heerlijk brood. Voor 15 euro hadden we voor 2 ochtenden ontbijt voor 3 personen. Douche was erg groot alleen geen power dus een klein zacht straaltje. Ligbad en brede wasbak. Handdoeken aanwezig . Toilet is apart. 1 slaapkamer met 2 persoons bed keek uit naar buiten, de andere op de gang. Dat was gehorig. Zwembad was prima maar beetje koud. Kinderhoek prima maar alleen met pasje te openen dus dat was wel jammer. Groot nadeel, kamer was erg warm, dus balkondeur stukje open in de nacht. Melding gedaan hierover.

Teleurstellend

Evelien,
10-12-2017

Accommodatie was wel okay, maar we hadden een enorme tegenvaller bij afrekening. Bizar veel extra kosten. We moesten Nog € 200,00 afrekenen bij vertrek voor 4 nachten Bijv. € 80,00 schoonmaak , sauna etc. Staat wel op de site, maar blijft in verhouding belachelijk veel voor zo’n kort verblijf. Niet eens gegeten in Vlierijck, maar in totaal € 600,00 kwijt met 2 personen voor 4 nachten. Dus let goed op als je boekt.

Fijn appartement

Yvries,
23-9-2017

Vlierijck is een appartementecomplex op loopafstand van de boot. Personeel is vriendelijk en altijd behulpzaam en aan alles is gedacht. Lekker relaxt vakantie vieren dus! De grote apparatementen zijn schoon en compleet. De ligging verschilt uiteraard, want het is best een groot complex. Wij zaten aan een doorgaande weg, waar ondanks dat Vlieland autoluw is, best wel veel verkeer langs kwam.Verder alles TOP!

Vlierijck ;een rijke ervaring!

Anneke,
17-9-2017

De gastvrije ontvangst in het prachtige "Vlierijck" zal onze groep nog lang bijblijven. Wij hebben genoten.

Restaurant Zuiver is een absolute aanrader onder de bezielende leiding van top-kok Robert Buurma. Het alziend oog van Ronald Bakker heeft ons verblijf tot een super evenement gemaakt .Voor herhaling vatbaar!

Heerlijke rustige accommodatie

Ina leeftink,
25-8-2017

Hotel vlierijck ligt erg gunstig betreft de boot en het centrum. Na een dagje wandelen is het echt thuiskomen in het goed ingerichte appartement

Fantastische appartementen op toplocatie!

Tanja Veldhuizen,
11-7-2017

Vlierijck is een prachtig en kleinschalig complex in het dorp Oost-Vlieland. Vanaf de haven loop je in een minuut naar Vlierijck toe, wat met een prachtig rieten dak tussen de duinen ligt. Vanuit hier loop je direct de natuur in of in een paar meter naar het levendige centrum met leuke restaurantjes en winkeltjes. De mensen die er werken zijn vriendelijk en er zit een geweldig restaurant bij.

F. Buurma,
19-4-2017

Rust en genieten van het heerlijk eten bij restaurant Zuiver.

Heerlijk ontspannend en goed verzorgd

Fam Van den Brande,
17-4-2017

Heerlijk appartement met terras ,met goede keuken heel proper 3de dag handdoeken wissel is geweldig

Heel verzorgd en lekker warm zwembad ,leuke speelkamer voor kinderen

Dicht bij de boot en fietsenstalling

Ontbijt is verzorgd er is een ruime keus ,brood is lekker

Personeel is vriendelijk en behulpzaam

Resterant de zuiver is verrassend lekker

En echte aanrader voor een ontspannende en leuke vakantie in de natuur met een zalig dorp

Het enige min punt was lawaai van de gang en geen 2 persoonsbed

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Appartementen Vlierijck in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Appartementen Vlierijck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.