Hotel Appartementen Vlierijck

Hotel Appartementen Vlierijcksterstersterster

8.4Fantastisch

Nederland, Waddeneilanden, Vlieland

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Appartementen Vlierijck voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

122 reviews over Hotel Appartementen Vlierijck

• 2019
    9Esther27-12-2019

Luxe verblijf met goede ligging en mooi uitzicht!

Heerlijke kerstdagen in comfortabel appartement met rondom mooie vergezichten op zee en duinen. Kinderen vermaakten zich in klein maar fijn zwembad gelegen in kelder van appartementencomplex. Heerlijk gegeten in restaurant Zuiver. Ook prima ontbijt. Appartement (3 slaapkamers) goed en gezellig ingericht. Er ontbrak niets. Heerlijke douche en zelfs was-/droogmachine. Personeel was correct en vriendelijk. Geen centrale barruimte of lobby om te zitten maar dorpskern op 5 minuten loopafstand met alle voorzieningen. Ook openbaar zwembad op 5 minuten fietsafstand. Voor ons voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 9Nyncke22-03-2019

Het blijft een fantastische ervaring

Heerlijk schoon en keurig appartement, heel gastvrije ontvangst. Binnen zwembad en grote sauna faciliteiten aanwezig. Mogelijkheid tot een ontbijtbuffet. Het was niet ons eerste keer en zeker niet de laatste keer. Een nieuwe vakantie naar vlierijck op Vlieland is al weer geboekt

Gereisd met vrienden in september 2018

• 7Marlous Werkhoven12-03-2019

Komen graag terug als alle faciliteiten werken!

Een weekendje vlieland en verbleven on Vlierijck. Goed verzorgd en onderhouden appartement. Heerlijk ruim met bad en douche en van alle gemakken voorzien. We komen graag nog een keer terug! Tijdens ons verblijf was alleen de welness en zwembad gesloten en de speelruimte niet bereikbaar. We konden gebruiken van een alternatief 20 minuten lopen verderop. Een compensatie had op zn plaats geweest.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 9L. Beers07-02-2019

Een hele fijne week beleefd op dit mooie eiland!

We waren voor de tweede keer naar Vlieland en ook dit keer weer kozen wij voor een appartement in Vlierijck. De eerste keer in 2016 was ons prima bevallen en twee jaar later kunnen we nog steeds zeggen dat het een uitstekend verblijf is. De appartementen zijn erg ruim en van alle gemakken voorzien. Het complex ligt in Oost Vlieland, dicht bij horeca en winkels. Verder is het een prima uitval basis om leuke uitstapjes in de omgeving te doen. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Vlieland heeft een speciaal plekje gekregen in ons gezin!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 2018
    10Bernadette01-09-2018

Fantastisch!

Wij hebben hier genoten met onze zoon van 8 en dochter van 6. Hele fijne ruime kamer met een keuken met alles wat je nodig hebt. Na een dag strand naar t zwembad, de kinderen vonden dit fantastisch. Het ontbijt was ook tot in de puntjes verzorgd. Ook hier goed aan de kinderen gedacht. Receptie heel klantvriendelijk. Veel ruimte om je fiets te 'parkeren'. Alles erop en eraan. Wij willen zeker terug komen! De kinderen, mijn man en ik kunnen geen negatief puntje verzinnen.

Gereisd met jonge kinderen in november 2016

• 8MC17-08-2018

Heerlijk appartement, wifi is drama

Ligging is super zo lekker centraal. Appartementen zeer ruim, redelijk schoon: wij hadden helaas veel schimmel in de badkamer. Enige wat echt slecht is, is de wifi. Dat is al paar jaar zo, onbegrijpelijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Joke27-02-2018

Centraal gelegen ruim appartement mooie kamers

Mooi complex, zeer centraal gelegen. Vanaf de boot ben je zo in het complex. Appartement was een medium met 2 slaapkamers. Ontzettend ruim en op de begane grond gelegen. Uitzicht op restaurant Zuiver. Daar hebben we niet gegeten, ook geen ontbijt. Dit was zeer prijzig, 14,50 per persoon. Even naar de Dorpsstraat lopen, de Spar zit om de hoek met verse broodjes en iets verder lopen bakkerij Westers met heerlijk brood. Voor 15 euro hadden we voor 2 ochtenden ontbijt voor 3 personen. Douche was erg groot alleen geen power dus een klein zacht straaltje. Ligbad en brede wasbak. Handdoeken aanwezig . Toilet is apart. 1 slaapkamer met 2 persoons bed keek uit naar buiten, de andere op de gang. Dat was gehorig. Zwembad was prima maar beetje koud. Kinderhoek prima maar alleen met pasje te openen dus dat was wel jammer. Groot nadeel, kamer was erg warm, dus balkondeur stukje open in de nacht. Melding gedaan hierover.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• Oude reviews

6Evelien10-12-2017

Teleurstellend

Accommodatie was wel okay, maar we hadden een enorme tegenvaller bij afrekening. Bizar veel extra kosten. We moesten Nog € 200,00 afrekenen bij vertrek voor 4 nachten Bijv. € 80,00 schoonmaak , sauna etc. Staat wel op de site, maar blijft in verhouding belachelijk veel voor zo’n kort verblijf. Niet eens gegeten in Vlierijck, maar in totaal € 600,00 kwijt met 2 personen voor 4 nachten. Dus let goed op als je boekt.

Gereisd met partner in november 2017

• 9Yvries23-09-2017

Fijn appartement

Vlierijck is een appartementecomplex op loopafstand van de boot. Personeel is vriendelijk en altijd behulpzaam en aan alles is gedacht. Lekker relaxt vakantie vieren dus! De grote apparatementen zijn schoon en compleet. De ligging verschilt uiteraard, want het is best een groot complex. Wij zaten aan een doorgaande weg, waar ondanks dat Vlieland autoluw is, best wel veel verkeer langs kwam.Verder alles TOP!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 9Anneke17-09-2017

Vlierijck ;een rijke ervaring!

De gastvrije ontvangst in het prachtige "Vlierijck" zal onze groep nog lang bijblijven. Wij hebben genoten. Restaurant Zuiver is een absolute aanrader onder de bezielende leiding van top-kok Robert Buurma. Het alziend oog van Ronald Bakker heeft ons verblijf tot een super evenement gemaakt .Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in september 2017

14 tips over Hotel Appartementen Vlierijck

• Wardenburg, 27-02-2012

Senseopads meenemen. Vaatwastablettenmeenemen (zijn 3 tabletten aanwezig in de serviceset). Restaurant 'Zuiver' wel reserveren.

• Ton Coppus, 18-08-2013

Restaurant 'Het Armenhuis' maar wel op tijd reserveren en restaurant 'De Dining' bij de jachthaven.

• Willem, 13-10-2012

Boek buiten de school vakantie's dan is het lekker rustig.

1 vraag over Hotel Appartementen Vlierijck

• Anneke, 09-03-2018

strand?

hoever is het naar het strand lopen? daar lees ik weinig over

Hotel Appartementen Vlierijck info

• Aantal sterrensterstersterster

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• WatersportKanoën, Surfen