Hotel Appartementen Vlierijck

Hotel Appartementen Vlierijck
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Appartementen Vlierijck voor je op een rij gezet:

116 reviews over Hotel Appartementen Vlierijck in het Nederlands

Mooi complex, zeer centraal gelegen. Vanaf de boot ben je zo in het complex. Appartement was een medium met 2 slaapkamers. Ontzettend ruim en op de begane grond gelegen. Uitzicht op restaurant Zuiver. Daar hebben we niet gegeten, ook geen ontbijt. Dit was zeer prijzig, 14,50 per persoon. Even naar de Dorpsstraat lopen, de Spar zit om de hoek met verse broodjes en iets verder lopen bakkerij Westers met heerlijk brood. Voor 15 euro hadden we voor 2 ochtenden ontbijt voor 3 personen. Douche was erg groot alleen geen power dus een klein zacht straaltje. Ligbad en brede wasbak. Handdoeken aanwezig . Toilet is apart. 1 slaapkamer met 2 persoons bed keek uit naar buiten, de andere op de gang. Dat was gehorig. Zwembad was prima maar beetje koud. Kinderhoek prima maar alleen met pasje te openen dus dat was wel jammer. Groot nadeel, kamer was erg warm, dus balkondeur stukje open in de nacht. Melding gedaan hierover.

Teleurstellend

Evelien
10-12-2017

Accommodatie was wel okay, maar we hadden een enorme tegenvaller bij afrekening. Bizar veel extra kosten. We moesten Nog € 200,00 afrekenen bij vertrek voor 4 nachten Bijv. € 80,00 schoonmaak , sauna etc. Staat wel op de site, maar blijft in verhouding belachelijk veel voor zo’n kort verblijf. Niet eens gegeten in Vlierijck, maar in totaal € 600,00 kwijt met 2 personen voor 4 nachten. Dus let goed op als je boekt.

Fijn appartement

Yvries
23-9-2017

Vlierijck is een appartementecomplex op loopafstand van de boot. Personeel is vriendelijk en altijd behulpzaam en aan alles is gedacht. Lekker relaxt vakantie vieren dus! De grote apparatementen zijn schoon en compleet. De ligging verschilt uiteraard, want het is best een groot complex. Wij zaten aan een doorgaande weg, waar ondanks dat Vlieland autoluw is, best wel veel verkeer langs kwam.Verder alles TOP!

Vlierijck ;een rijke ervaring!

Anneke
17-9-2017

De gastvrije ontvangst in het prachtige "Vlierijck" zal onze groep nog lang bijblijven. Wij hebben genoten.

Restaurant Zuiver is een absolute aanrader onder de bezielende leiding van top-kok Robert Buurma. Het alziend oog van Ronald Bakker heeft ons verblijf tot een super evenement gemaakt .Voor herhaling vatbaar!

Heerlijke rustige accommodatie

Ina leeftink
25-8-2017

Hotel vlierijck ligt erg gunstig betreft de boot en het centrum. Na een dagje wandelen is het echt thuiskomen in het goed ingerichte appartement

Fantastische appartementen op toplocatie!

Tanja Veldhuizen
11-7-2017

Vlierijck is een prachtig en kleinschalig complex in het dorp Oost-Vlieland. Vanaf de haven loop je in een minuut naar Vlierijck toe, wat met een prachtig rieten dak tussen de duinen ligt. Vanuit hier loop je direct de natuur in of in een paar meter naar het levendige centrum met leuke restaurantjes en winkeltjes. De mensen die er werken zijn vriendelijk en er zit een geweldig restaurant bij.

F. Buurma
19-4-2017

Rust en genieten van het heerlijk eten bij restaurant Zuiver.

Heerlijk ontspannend en goed verzorgd

Fam Van den Brande
17-4-2017

Heerlijk appartement met terras ,met goede keuken heel proper 3de dag handdoeken wissel is geweldig

Heel verzorgd en lekker warm zwembad ,leuke speelkamer voor kinderen

Dicht bij de boot en fietsenstalling

Ontbijt is verzorgd er is een ruime keus ,brood is lekker

Personeel is vriendelijk en behulpzaam

Resterant de zuiver is verrassend lekker

En echte aanrader voor een ontspannende en leuke vakantie in de natuur met een zalig dorp

Het enige min punt was lawaai van de gang en geen 2 persoonsbed

Fijne midweek gehad

V L
19-3-2017

Mooi ruim appartement. Prima bedden. Alleen niet alle dekbedden waren goed. Sommige erg slap en proppen geworden. Wel nog rommel onder dé bedden gevonden toen we díe uit elkaar schoven. Verder alles wel goed schoon. Keuken inventaris minimaal. Theepot ontbrak bv. Hebben die zelf maar gekocht. Zwembad wel klein, maar lekker voor de kinderen. Leuk om uitzicht te hebben over de Waddenzee en de haven met de veerboot. Kortom een plek om terug te komen.

Anneke
23-1-2017

Prachtige, schone, ruime kamers. Dichtbij de hoofdstraat van Vlieland en bij de aanlegsteiger van de veerboot. Aardig en klantvriendelijk personeel. Leuk zwembadje en speelkamer voor de kids. Maar vooral de kamers waren super groot en luxe.

Het enige nadeel: de hoge schoonmaakkosten; wij waren € 45,00 kwijt voor 1 nachtje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Appartementen Vlierijck in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Appartementen Vlierijck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Appartementen Vlierijck scoort een 8.48 uit 10 op basis van 116 reviews.