We hebben een aantal aanbieders voor Texel voor je op een rij gezet:

Reviews over Texel

Weer helemaal opgeladen.

Jellie Zijlstra,
    19-4-2019

Texel is erg mooi. Wij zijn natuurliefhebbers en wandelaars . Op Texel komen we volledig aan onze trekken. Het uitgaansleven, restaurants enz. zijn niet echt ons ding. Daar kunnen we dus niets over zeggen.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super leuke vakantie gehad!

Veerle,
    19-4-2019

Het was erg leuk. Er waren natuurlijk veel strandmogelijkheden. Er waren ook veel andere dingen te doen, wel miste ik af en toe dingen die ik normaal wel had. We zijn ook naar de schapenboerderij geweest, dit is echt een aanrader als je met kinderen bent! En voor de jongeren en volwassenen is er veel te doen in De Koog

Gereisd met vrienden in april 2019

Geweldig

Wil Dekker,
    29-3-2019

Als je op de pont staat heb je het gevoel dat naar het buitenland gaat. Daar begint het texelgevoel al. Vriendelijke mensen en veel culinar eten tegen betaalbare prijzen. Een leuk klein dierentuintje. En vergeet het juttersmuseum niet bij de molen.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

De lachspieren waren na 3 mnd weer bijgetrokken

T.L. van der Lee,
    19-3-2019

Het Tesselhuus is een goed aangepaste groepsaccomodatie waarvandaan je leuke uitstapjes kunt ondernemen. Zorg er wel voor dat je rolstoel in optimale conditie is en neem wat reserve onderdelen (wieltje, bandje, enz) mee

Gereisd met vrienden in juni 2018

Heerlijk De Koog

Fam k,
    25-2-2019

Strand, bos, en gezellige dorpjes, vooral De Koog. Heerlijk voor kinderen om te spelen, voor iedereen om te relaxen, lekker te eten. Voldoende accommodaties, ook perfect voor kleine kinderen. De boot ernaartoe is al een beleving! Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019
Texel scoort een 8,9 uit 10, op basis van 2869 reviews