Vakantiehuis
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Zoer Bungalows (Vakantiepark Gortersmient) voor je op een rij gezet:

Texel

7 reviews over Vakantiehuis Zoer Bungalows (Vakantiepark Gortersmient) in het Nederlands

Mooie plek int bos

H hartog
19-9-2017

Wij verbleven bij Bungalow verhuur Zoer op de gortersmient in het bos op Texel geboekt via verhuurder. Het was een heerlijk verblijf alles keurig netjes verzorgd en bij aankomst stond er een tesselse scuumkop op de tafel heel attent. Het verblijf is midden in het bos en dicht bij het strand langs een heerlijke bos en duin wandeling. Echt een aanrader! Bij deze wil ik de familie Zoer hartelijk danken voor een heerlijke vakantie, we komen vast en zeker terug.

Gereisd Met partner in mei 2017

wij komen jaarlijk's bij fam zoer in bungalow 280

LOEK & ADA ACHTERBERG
11-3-2017

het zijn prachtige huizen en op een heel rustig park.

Gereisd Met partner in maart 2016

Aanrader!

Niels Bosman
11-1-2016

De vakantiebungalows van de Fam. Zoer op Gortersmient zijn zeker een aanrader. Van alle gemakken voorzien en erg gezellig ingericht. Een heerlijke plek voor een fijne vakantie op Texel!

Gereisd Met partner in januari 2016

Prachtig stekky

Loek
27-3-2015

Wij zijn van 13 maart tot 27 maart 2015 in bungalow 280 van familie Zoer geweest,de bungalow is super mooi geworden naar de renovatie echt alles is vern ,wij keken onze ogen uit zo mooi het is geworden.ik heb het het eens even na gekeken we zijn voor het eerst in maart 2000 bij de fam Zoer gekomen dus nu voor het 15 jaar geweest.en ook al weer voor 2016 geboekt het is er op het park super rustig en de omgeving is mooi zo het bos in en alles dicht bij bijv De Koog Den Bur enz

Gereisd Met partner in januari 2015

Super

Twan en Patricia
21-2-2015

Ideaal gelegen omdat we honden hebben.. Huisje is pas volledig van binnen perfect gerenoveerd met nieuwe badkamer keuken slaapkamers openhaardje meubels. We hebben echt genoten,van Texel en van het huisje....echt een aanrader!!

Gereisd Met partner in januari 2015

Helemaal Top

Mevr Seinvelt
20-4-2012

Zeker ook voor ons 65+ ers, met onze labrador direct het bos in. 3 weken genoten vanm Texel. S'avonds lekker eten bij Vicent op 100 mtr. en bij de openhaard s'morgens krantje en broodjes halen op nabijgelegen supermarkt. Lekker genieten in een compleet en schoon huisje. Familie bedankt.

Gereisd Met partner in februari 2012

Zoer Texel gortersmient geweldig verzorgd

M van Lierop
14-3-2009

TEXEL Zoer Bungalows Gortersmient Bungalow direkt aan bos en nabij zee . wij waren er met onze hondjes die gratis welkom waren. Bloementje flesje wijn en zelfs de bedden waren opgemaakt

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2009

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Zoer Bungalows (Vakantiepark Gortersmient) in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Zoer Bungalows (Vakantiepark Gortersmient) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Zoer Bungalows (Vakantiepark Gortersmient)