Vakantiehuis Zevenbergen Texel minicamping & bungalow

Vakantiehuis Zevenbergen Texel minicamping & bungalow

9.2Fenomenaal

Nederland, Waddeneilanden, Texel

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Zevenbergen Texel minicamping & bungalow voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

10 reviews over Vakantiehuis Zevenbergen Texel minicamping & bungalow

• 10Wanchi01-05-2017

Hele fijne camping en perfecte service

De minicamping is klein maar fijn. Sanitair ziet er schoon en goed uit, heerlijk warm water. Wasbakken voor de afwas zijn gescheiden van de handenwas-wasbak (wel zo hygiënisch). Dier- en kindvriendelijk. Tegenover het vliegveld dus perfect voor parachutisten. Helaas ging mijn cursus niet door vanwege het slechte weer en de service was perfect betreffende deze lastminute annulering en vervroegde check out. Ik kom zeker terug als ik ga springen!

Alleen gereisd in april 2017

• 9Dinant Besselink Eibergen06-08-2015

Super camping

We waren nog nooit op 1 van de eilanden geweest , Maar als je eenmaal op camping zevenbergen bent geweest hoef je ook niet verder.wat een gastvrijheid en gezelligheid

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8Wigle Anema10-08-2013

super mensen en camping

Net thuis nu opruimen super vakantie gehad,fam Smit echt gewoon boerenvolk hou ik zelf ook van hard werken vriendelyk staan voor je klaar pracht camping sanitair super ja wat wil je nog meer, raad deze camping zeker aan tot vogend jaar mvg Wigle Anema

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 10Mark23-04-2013

Gewoon heen gaan !

Er is altijd wat te beleven bij mini-camping zevenbergen. Een voetbalveld voor de kinderen, trampoline, etc. In de mooie omgeving is veel te beleven

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9Lizzy09-08-2012

Heerlijke vakantie!

Fijne, rustige camping met ontzettend vriendelijke eigenaars. Mooie, rustige omgeving, tegenover het vliegveld. Overzichtelijk veldje, zodat je vanuit je stekkie je kindje in de gaten kan houden in de zandbak. Voor de wat oudere kinderen is er een speelveldje met trampoline. Mooi sanitair, heerlijke broodjes s' morgens.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9s. kleine deters01-06-2012

Prima camping

Fijne rustige camping met prima sanitair. Zeer gezellige eigenaars en ruime plaatsen. LIgt bij vliegveld Texel, maar absoluut geen last van, alleen maar leuk om te kijken naar de parachutisten die over komen. Kunt er heerlijk fietsen en wandelen in de duinen (Slufter 2 km en strand vuurtoren op 6 kum afstand.

Gereisd met partner in mei 2012

• 9g kwikkers09-02-2011

heerlijke plek

goed onderhouden kindvriendelijke camping,centraal op het eiland,tegenover vliegveld waar je geen last van heb ,sanitair super en schoon ,vriendelijke behulpzame eigenaren

Gereisd met partner in juli 2010

• 10w.a.kwikkers08-02-2011

mooie fijne camping

het is een kind vriendelijke en gezellige carzorgde toiletgroep een echte familie camping . mooi centraal gelegen op het eiland dicht bijmping met een mooive de slufter en het vliegveld waar je kan parachute springen kan doen en kijken.

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Geert van der Heide14-05-2008

Dit is echt een super leuke en gezellige camping voor een heel zacht prijsje. Je zit heel centraal op Texel, de koog 5 km, den burg 7 km en cocksdorp op 5 km. Het sanitair is werkelijk heel erg mooi, luxer dan ik thuis heb en heel erg schoon. Op de camping vind je een trampoline, een zandbak en een leuk speelhuisje. Met mooi weer kunnen de kids zich dus de hele dag vermaken terwijl pa en ma heerlijk kunnen genieten van het buitenleven. Een leuk weetje is dat je uitzicht hebt op het vliegveldje van Texel, dit levert absoluut geen overlast op en je kunt de hele dag kijken naar de parachutes die over de camping komen (ook leuk voor de kids). De beheerster is erg gastvrij en wil het de gasten graag naar het zin maken. Een echte aanrader dus! We komen er zeker terug.

Gereisd met familie in mei 2008

Direct boeken

0 tips over Vakantiehuis Zevenbergen Texel minicamping & bungalow

0 vragen over Vakantiehuis Zevenbergen Texel minicamping & bungalow

Vakantiehuis Zevenbergen Texel minicamping & bungalow info

• SchaduwplaatsenAanwezig