Hotel Zeerust

Hotel Zeerust
8,8

7 tips over Hotel Zeerust

Bob, 25-4-2015
Paal 17 strandtent is super! Zeker even heen gaan.
Sabine, 20-5-2014
Heel leuk aan dit hotel is dat ze 1-persoons kamers hebben!
Stefan, 6-5-2013

- Heerlijk eten bij Restaurant Vogelhuis-Oranjerie, veel voor prima prijs.

- In de avond genieten van de zonsondergang.

- Fietsen huren! Je ziet veel meer van Texel met de fiets!

We hebben een aantal aanbieders voor Zeerust voor je op een rij gezet:

katrien, 10-11-2012
Het was 25 jaar geleden dat we op een paard gezeten hadden, maar de rijles en de buitenrit bij Manège Kikkert waren super! We hadden natuurlijk geluk met het weer. Maar ook heel vriendelijke mensen, goed bereikbaar via mail en telefoon, flexibel (hebben last minute onze buitenrit verplaatst) en fijne les/rit. Vanuit Oudeschild een zeetrip gedaan naar de zeehonden en naar de Marinehaven in Den Helder: een aanrader. Ga niet alleen zeehonden kijken, zeker niet bij hoog water.
Mario1, 15-8-2012

aanrader voor iedereen,met of zonder jeugd,zowel een lift aanwezig,

en goed bereikbaar ook voor gehandicapten

Rens en Wilma, 4-7-2012
Vooral niet te veel aan veranderen. Alleen douche en toilet op de kamer is aan te raden!

Lin, 3-6-2012

Sla de smoothie bij het ontbijt niet over, in 1 woord jammie!

Ga ook een keer eten in het restaurant, een zeer smakelijke maaltijd tegen een schappelijke prijs.

We hebben een aantal aanbieders voor Zeerust voor je op een rij gezet: