Hotel Zeerust

Kleine hotelsWeer vandaag27°12°
Hotel Zeerust
8,7

79 reviews over Hotel Zeerust in het Nederlands

Perfecte locatie om je even heerlijk te ontspannen

Ron en Heleen Tissen, 28-2-2018

Prima hotel, vriendelijke eigenaren en personeel, schone kamers, douche/toiletruimte is ook uitstekend.

Hotel ligt dicht bij het centrum van De Koog.

Ontbijt is goed, gratis koffie/thee elk moment van de dag.

Geen enkel negatief punt te noemen.

Anja, 18-5-2017

Heel fijn, schoon en modern hotel met vriendelijke eigenaren. Prima bedden, schoon en fris sanitair en een heerlijk ontbijt op loopafstand van het strand en het centrum. Een echte aanrader!!

Heerlijk verblijf

Maaike, 25-10-2016

We hebben een zeer prettig verblijf gehad in Hotel Zeerust. De kamers zijn recent allemaal gerenoveerd en van alle gemakken voorzien. Alles is schoon en netjes, heerlijk ontbijt, zeer gastvrije eigenaar: een topweekend!

We hebben een aantal aanbieders voor Zeerust voor je op een rij gezet:

Mooi en schoon hotel op prima locatie

Lisette Louhenapessy, 19-10-2016

Bij de vriendelijke ontvangst stond de eigenaar al met de sleutel te wachten. Ik had een schone en mooie eenpersoonskamer. De gehorigheid is een klein puntje van kritiek. Beneden is de ontbijtruimte en de gezellige lounge waar je heerlijk relaxed een boek of een tijdsxhrift kunt lezen. Tevens zijn de koffie en thee faciliteiten de hele dag gratis. Hotel Zeerust ligt net ongeveer 100 meter van het einde van de winkelstraat van de Koog, dus ideaal gelegen en ook weer vlakbij de duinen en het strand.

Vreselijk hotel. Onsympathieke eigenaars

E.Peters, 14-7-2016

Vorig jaar september daar geweest. Geen ontvangst, er lag een envelop met de sleutel.wat opviel was dat als er Duitsers en Zwitsers waren er hele geanimeerde gesprekken gevoerd werden. Gasten hadden ook cadeaus bij zich! Erg veel lawaai van de kamer boven ons, waarschijnlijk woonkamer van de eigenaar, hele avond en nacht werd er gelopen en geschoven met spullen. 'S avonds in de " zitkamer van t hotel werd alleen aan de Zwitsers gevraagd of ze iets wilden drinken.Toen een duitse familie binnenkwam werden ze uitgebreid begroet en gekust. Ook werd er voor hun wat ingeschonken. Echt heel erg vreemd.De andere dag 's morgens bij t ontbijt wilden we wat zeggen van weer dat geloop en geschuif van boven maar niemand te zien, alleen een meisje die zorgde voor t ontbijt. Toen we naar huis gingen, liepen we de gang door en plots stond de eigenaar voor onze neus. Het voelde of we bespied werden en hij bang was dat we zo zouden vertrekken. Al met al een vreselijk onsympathiek stel die dit runt

super mooi hotel

Fam.Lommen, 25-6-2016

Heel mooi verzorgd hotel, voor ons geen minpunten.

Heel goed hotel. Kamers zijn perfect en schoon!! Fantastische bedden en een luxe badkamer. Ontbijt op zeer goed niveau. Bijzonder is dat je de hele dag door verse koffie en thee kan nemen!! Wat ons opviel was dat er bijna geen personeel aanwezig is. Bij het ontbijt 1 dame die ook de gasten moest uit checken. Zeker een aanrader!!

In 1 woord Fantastisch

Roel Booij, 11-6-2016

De parkeerplaats kan soms een beetje moeilijk zijn. Vooral als er grote auto's staan.

Verder is alles top. Kamer 22 heel ruim en ontzettend schoon. Alles keurig afgewerkt. Heel goed ontbijt, er ontbrak niets. Heerlijk zitje achter het hotel. Zeer vriendelijk personeel. Kortom , het kon niet beter. Als wij weer naar Texel gaan boeken wij hier gegarandeerd weer. Een echte aanrader. Andre en Andrea bedankt voor de gastvrijheid. Prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend.

Prachtige dagen

Wiegertjes, 28-4-2016

Gezellig hotel, erg schoon, en gastvrij.

Ontbijt s'morgens erg goed.

Kamers prima in orde, en een toplocatie 👍🏻

Mooi, gastvrij, familiair hotel

Annelies Clabbers, 11-2-2016

Prachtig gerenoveerd en gezellig hotel onder leiding van Andreas en zijn vrouw Andrea. Zeer vriendelijk personeel. Mooie kamers en een heerlijk, uitgebreid ontbijt Overdag en 's avonds kun je, bij minder goed weer, in de eetzaal lekker relaxed de kranten lezen of een van de vele tijdschriften, die op de leestafel liggen. Gratis koffie en thee!

De ligging is geweldig. Aan de voet van de duinen en aan het begin van de winkelstraat. Voor elk wat wils dus. Wij waren er voor de derde keer en dit was beslist niet de laatste keer.

We hebben een aantal aanbieders voor Zeerust voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zeerust in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zeerust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zeerust scoort een 8.74 uit 10 op basis van 81 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: