Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8Waardering

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

33 Reviews over Waddenpark Avanti

• 8Ditmar02-07-2021

fantastisch

We gaan elk jaar naar Avanti. Fijne mensen, nette huisjes en heerlijke ruimte voor de honden. Inmiddels voor het 2de jaar samen met mijn schoonzusjes en hun gezin geweest, iedereen heeft genoten. De kinderen hebben zich heerlijk vermaakt met alle speeltoestellen.

• 9Aniek de Vries01-09-2017

Knus en gezellig

Voor een groep als die van ons, waren deze huisjes geweldig. Knus en gezellig. Eigenaar is super vriendelijk

• 9Fam raemaekers17-06-2017

Gezellige huisjes,

Met een huisdier aan te raden een huisje met een hekje er om heen. Verder prima ligging en super vriendelijke eigenaars

• 10Fam. Van der Veer -Schobbe04-05-2016

Ons tweede thuis

Wij gaan dit jaar het 8ste jaar in de herfstvakantie met onze honden. Wij genieten maar de honden ook. Prima service, alles is netjes en goed onderhouden, alles wat nodig is is aanwezig in het huisje. Geweldige speelweide voor de honden, restaurantjes in de buurt maar het eiland is niet zo groot dus je bent overal zo geweest. Geweldig eiland en geweldige mensen

• 10Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 10Cees de Heer07-04-2016

Alsof we thuis komen !

Heerlijk al jaren uitwaaien met onze vrienden en honden bij dit gezellige echtpaar,alles kan..staan voor je klaar, iedere jaar een feest om weer terug te komen ..komen weer in april 2016 en november 2016 met de honden en de rest! Heerlijk langs de dijk en boodschappen doen in Oosterend e.d. en heerlijk eten bij de restaurantjes langs het strand in het dorp etc.Voor elk wat wils ! Dus geniet en kom gauw naar dit park ! Kleinschalig en gezellig !

• 10cora de wit18-02-2016

Top plek

Rust,ruimte, vogels, waddenzee, allemaal in de nabije omgeving

• 7Activiteiten
  • 4F. Hanssen03-01-2016

Wat een afknapper!

Met oud/nieuw 2015 daar verbleven, met 2 hondjes. Deze hadden het erg naar de zin. Een eldorado voor honden. Ik had huisje nr. 38 = type C Misschien ideaal in de zomer, maar niet in de winter. Het "aangeplakte" huisje heeft helemaal rondom stalen wandplaten! Binnenzijde gipsplaten. Er lijkt geen isolatie tussen te zitten: steenkoud. Bij de zitbank (langgerekte raam) is geen radiator. Als de wind erop staat is en blijft het een ijskoude hoek, ook al zet je de cv wat hoger. Verder was de woning niet goed schoongemaakt (grote dotten haar onder de poten salontafel, vlekkenop de lampenkap, plakkerig bestek, bedranden met veel stof en haren in de richels. Magnetron die niet fijn te stellen is. Zeer gedateerde inrichting, een hopeloos oude, versleten bank die totaal geen zitcomfort biedt. Linnenpakket: niet passend molton hoeslaken zonder laken voor erover heen, met synthetische kussensloop!!

• 8Jentje14-09-2015

Prima

Veel speelgelegenheid. Huisje netjes, schoon, en alle noodzakelijke spullen aanwezig.

• 7Onderkomen
  • 6Annemarir08-05-2015

Niet zo kindvriendelijk als we dachten

Prima huisje, erg gedateerd ingericht en meubels weinig comfortabel, maar keuken en badkamer prima! bedden lagen erg slecht, waren oud en kraakten vreselijk. Huisje was schoon en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Wij hebben dit vooral geboekt omdat onze dochter graag buiten speelt. Ze kon heerlijk op eigen houtje naar buiten en springen op de trampoline. Overige speeltoestellen vielen erg tegen. Slecht onderhouden, oud en splintergevoelig. Ook stond er een niet functionerende schommel. Ideaal was dat onze dochter lekker naar buiten kon terwijl ik af en toe uit t raam keek of alles oké was (huisje nr 32). Mooie stijgerhoutenbank voor het huisje om relaxt op te zitten. Jammer dat de speeltoestellen dus zo tegenvielen en dat de directie zich niet aansprakelijk stelt voor eventuele schade aan het kind of kleding wanneer t gebruik maakt van de toestellen... Ook de gordijnen boven waren zeer lichtdoorlatend, dus kids iedere ochtend om 6 uur wakker :-( Wel genoten van het landelijke!

• 3Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 9Fam Duyzer20-09-2014

Superrrrrr

Een klein gezellig familiepark We gaan al jaren naar dit park! Heerlijk!! Rust, eilandgevoel, lieve gastvrouw/ heer, honden mogen lekker op het hondenveld spelen, 5 min vanaf de Waddenzee, vliegerveld, speeltorens voor Kids, prachtig uitzicht, Utopia, schorren.....eigenlijk teveel om op te noemen!!!
    Ervaar het zelf!

• 9Onderkomen