Vakantiehuis Waddenlodge

We hebben een aantal aanbieders voor Waddenlodge voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiehuis Waddenlodge

• 2018
    10Marc Lybaert21-01-2018

we vonden rust in deze bijzondere vakantiewoning.

We hebben een heel aangenaam verblijf gehad in vakantiehuis de Waddenlodge. We hadden het zo naar onze zin dat we zo terug zouden willen, en we hebben dan ook reeds geboekt voor juni !!!! Texel had ons hart al gestolen, maar een verblijf in de Waddenlodge maakt je vakantie NOG meer af. Na elke uitstap kijk je ernaar uit om naar deze bijzondere vakantiewoning terug te keren. Werkelijk alles is aanwezig om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Wat mij vooral opviel bij aankomst is dat we geen huisregeltjes vonden. We appreciëren dit en hopen dat de eigenaar dit door toedoen van de gasten zo kan houden. De communicatie met de eigenaar verloopt vlotjes, als ook met de beheerder. We maakten ook gretig gebruik van de elektrische fietsen die ter beschikking staan van de gasten.
    Ik kan dit vakantiehuis alleen maar aanbevelen, wij hebben er genoten en willen graag terug, liever vandaag dan morgen!!!

• 2017
    10Familie Snoeks07-04-2017

Wat een prachtig huis!!

Wat een geweldig mooi huis! De ligging is fantastisch, de inrichting is compleet, modern en toch warm. Heel knap gedaan. We voelden ons gelijk thuis. Alle voorzieningen zijn prima in orde en wat een terras. Heerlijk. En een hartelijk welkom door de beheerder..

Wij kunnen geen verbeterpunten bedenken, we hebben genoten van Texel maar zeker zoveel van de Waddenlodge.

We hebben een aantal aanbieders voor Waddenlodge voor je op een rij gezet:

0 tips over Vakantiehuis Waddenlodge