Bed & Breakfast Vloedlijn Texel

NederlandWaddeneilandenTexel

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Vloedlijn Texel voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 2 reviews

8FantastischScore uit 2 reviews
  • 8Waardering

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

2 Reviews over Vloedlijn Texel

• 9Meersman22-11-2018

Super !

Wij verbleven in b&b de vloedlijn in den burg. Zo vriendelijk als daar zijn we nog nooit ontvangen. We werden ontvangen met versgebakken appeltaart , thee en koffie. Op de bovenverdieping slaap je en beneden heb je een fijne zitkamer, met tafel , stoelen, sofa, ijskast en thee en koffiefaciliteiten. Alles is zeer smaakvol ingericht. Het ontbijt is super de luxe. Wij gaan zeker terug

• 7Ursula24-05-2014

B&B de Vloedlijn

Top: Duidelijke website van Marrie, mijn complimenten! Vriendelijke ontvangst met zelfgebakken taart! De badkamer en verblijf beneden waren goed. De slaapkamer boven is groot en de ramen kunnen open. Er staat een bureau op de slaapkamer en een dubbele kast, genoeg plak voor je kleding. TV beneden en op slaapkamer. Je hebt een eigen ingang, veel privacy. Rustige omgeving en toch maar 1 km van centrum. Ik reis veel met mijn partner en heb veel B&B in binnen en buitenland bezocht. Ik benadruk dat de volgende verbeterpunten puur mijn eigen mening zijn: De smalle bedden! Eigenlijk niet meer van deze tijd. Ik denk dat ze 70 cm zijn. Ontbijt was naar mijn smaak wat magertjes, spullen van de Lidl. Niet dat de kwaliteit slecht is, maar als ik op vakantie ga of een weekend weg verwacht ik een goed verzorgt luxe ontbijt, zeker voor 75 euro per nacht.

Bed & Breakfast Vloedlijn Texel info

Building information