Villa Villapark Het Buitenhof Texel

9Fenomenaal

Nederland, Waddeneilanden, Texel

9Fenomenaal

• 8.8Inrichting

We hebben een aantal aanbieders voor Villapark Het Buitenhof Texel voor je op een rij gezet:

Villa info

• Sauna
Meer villa info
Tonen op kaart

33 reviews over Villa Villapark Het Buitenhof Texel

• 10Oostrom29-07-2015

Fantastische villa : Volgend jaar weer !

Prachtige villa waarin je niet veel zult missen. Prima bedden, uitstekende uitrusting met zonnebank, sauna en veel andere luxe. Sfeefvol ingericht met kwaliteit en smaak. Een prima service van de verhuurders, die er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Schoonmaak super en door de uitbreiding van de villa met een serre heb je een zeer grote leefruimte. Het park heeft bewust geen voorzieningen, zodat je optimaal van de natuur kunt genieten. Prima lokatie voor uitstapjes op het hele eiland. Korting op fietsenverhuur bij een fietsverhuurder in De Koog, die de fietsen ook nog eens bij je thuis brengt en weer op haalt. Minder geschikt voor veeleisende kids die op zoek zijn vertier, hoewel het zwembad Caluna en De Koog op korte afstand liggen. Eigenaar heeft meerdere parkjes op Texel (rond De Koog en bij De Cocksdorp). Kortom: een heerlijke vakantie gehad en bij vertrek snel weer geboekt voor volgend jaar. Top!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Marilse05-03-2015

Had het groter verwacht

Mijn bejaarde ouders,mijn dochter en ik en 2 honden,zijn hier geweest half augustus 2014. We hadden het huis veel groter verwacht,woonkamer is dan opeens wel erg klein met 3 generaties in 1 huis. Familie Zoetelief wel erg vriendelijk,bij vraag of probleem zijn ze nergens te beroerd voor.Duidelijk oog voor alle huizen,goed persoonlijk gevoel.Paarden niks van gemerkt.Ik heb dit huis niet betaald maar mijn ouders,zelf zou ik het voor die prijs niet doen.De finse sauna nooit gebruikt,leek leuk,oogde voor mij claustrofobisch.

Fam. Zoetelief, beheerder, 12-03-2015

Beste mevrouw De Boer,

Bedankt voor uw beoordeling op Zoover.

De villa's op Het Buitenhof hebben een begane grond van 70m2, waarvan de woonkamer/keuken 35m2 is. De totale oppervlakte is 125m2. Wanneer u met een volle bezetting met 2 honden zou komen, hebben wij sinds december 2014 nu ook villa's op Het Buitenhof met een serre van 30m2, deze villa's hebben een woonkamer/keuken van 65m2 waardoor uw woonkamer/keuken bijna is verdubbeld. Dit is eventueel voor een volgend verblijf een goede optie.

Met een gastvrije groet vanaf Texel, Familie Zoetelief

Gereisd in augustus 2014

• 10Sylvia van Houtert22-02-2015

Wederom super!

Al voor de tiende keer bij de Fam. Zoetelief. Het is gewoon thuis komen. Weer heerlijk genoten van het huis het uitzicht en Texel! Dit jaar weer met het hele gezin super! Tot volgend jaar maar weer!!!

Fam. Zoetelief, beheerder, 12-03-2015

Beste familie van Houtert,

Bedankt voor de positieve beoordeling op Zoover en natuurlijk dat jullie de afgelopen 10 jaar bij ons gast zijn geweest. Wij hopen u volgend jaar weer op Texel te zien.

Met een gastvrije groet vanaf het zonnige Texel, Familie Zoetelief

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

• 9M Snijders10-07-2014

We blijven hier komen!

Prima ligging centraal op het eiland, goed onderhouden, heerlijk rustig. Voor het vierde jaar al hier. Ook onze volwassen kinderen gaan graag mee. Tot volgend jaar!

Gereisd in januari 2014

• 9IJ.L. Zwaga23-06-2014

Mooie plek

Wij komen al jaren op Texel bij de Familie Zoetelief. Zeer aangenaam en fijn

Gereisd in juni 2014

• 10Lindsey21-10-2013

Altijd om naar uit te kijken

De villa's zijn mooi gelegen met uitzicht op een wei met paarden. De keuken is volledig ingericht met oven en magnetron. Beneden is een slaapkamer met bubbelbad. en boven is ook nog een badkamer met stoomcabine/douche. Heel mooie ruime badkamers. De slaapkamers zijn ook erg ruim. Het is altijd een supervakantie in één van de villa's. In de buurt is veel te doen en voor een boodschap kan je snel even fietsen naar De Koog. Gezellige winkels met kerstspullen! De huisjes zijn altijd erg warm ( soms een beetje te warm). Het is niet goedkoop, maar je betaalt dan ook voor wat je krijgt! We hebben altijd een fantastische vakantie, en we kijken alweer uit naar de volgend jaar!!

Gereisd in oktober 2013

• 9Jan Pott21-10-2013

supervilla dichtbij vertier maar toch rustig

buitenhof ligt in de buurt van alles. mooi huis. inventaris is super, stoombad is top. na de tiende keer merken we wat sleet. meubilair en bedden worden wat oud maar we weten dat we kritisch zijn. al met al fijne plek waar we niet voor niets al die jaren terugkomen met grootouders en kids.

Gereisd in oktober 2013

• 9anneke mulder20-06-2013

heerlijke plek

wij hebben als gezin ontzettend genoten en komen volgend jaar zeker terug. Het huis was ruim en vooral erg schoon! Texel is super!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

• 9Familie Schoen08-06-2013

Villa (nr51): schoon, compleet, zeer attente staf

De Villa zijn compleet ingericht. Voorzien van alle gemakken en schoon. Gelegen in een rustige omgeving met veel ruimte rond het huis. Een heerlijke plek om te genieten van rust of, door centrale ligging, er op uit trekken. Staff / personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Oprecht geinteresseerd. Voor kinderen is er direct bij de Villa niet veel afleiding, maar dat is met alles dat wat er op het eiland gedaan kan worden, niet echt een beperking.

Wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 9willie hendriksen08-05-2013

ideale gezins vakantiehuis

Ruim opgezet huis. Grote slaapkamers, mooie badkamers. Van alles voorzien. Huizen staan in een hoefijzer vorm met tuin op het zuiden, dus als je dat wil de hele dag zon, maar er is ook schaduw. Genoeg ruimte voor kinderen om te spelen, fietsen, voetballen e.d. Bij aankomst schoon!

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

2 tips over Villa Villapark Het Buitenhof Texel

• willie hendriksen, 08-05-2013

Met kleine kinderen is het erg leuk om pannenkoeken te eten in de Cocksdorp. Erg kind vriendelijk. Paal 21 strand tent is leuke eetgelegenheid, niet te duur! Parachute springen met oudere kinderen echt een aanrader! Geeft zo'n kick! Ook leuk om gewoon rond te kijken. Den Burg is een leuk dorp/stadje om te winkelen, aanraders Het Mantje en de winkel van Kees van Waal. Raak je niet uitgekeken. En de stranden zelf zijn helemaal geweldig en ook toegankelijk met een hond!

• Nijland, 04-05-2013

Ga op avontuur, blijf niet op 1 plek hangen, maar onderzoek het hele eiland.

0 vragen over Villa Villapark Het Buitenhof Texel

Villa Villapark Het Buitenhof Texel info