Vakantiepark Villahof Tessel

3 tips over Vakantiepark Villahof Tessel

Fam Verbeek, 22-4-2013
Ecomare Juttersmuseum Flora, Paal 17 beach, haven Oudeschild
Sanne Vos, 19-11-2012
Leuke tips: de vuurtoren met daarbij een heerlijke wandeling op het strand. Ecomare, een bezoek aan de zeehonden mag natuurlijk ook niet ontbreken. Landgoed De Bonte Belevenis, n.a.v. tip eigenaresse Villahof Tessel geweest. Wat ontzettend leuk voor kinderen! Ze mogen zelf brood maken, kaarsje en zeepje maken en papier scheppen. Juttersmuseum Kaap Skil, erg leuk om te zien wat er zoal op het strand van Texel gevonden wordt. Restaurant Quinty's in De Koog, lekker eten en ideaal voor gezinnen!
R.Franken, 15-4-2012
Als je van rust houdt is dit een zeer geschikte plek om te verblijven. En op loop afstand van het centrum De Koog