Vakantiepark Villahof Tessel

9,6

• Activiteiten9,3
  • Onderkomen9,5

28 reviews over Vakantiepark Villahof Tessel in het Nederlands

Prachtige villa op een fantastisch eiland.

Amanda
8-2-2018
  • Onderkomen10

De villa was netjes, luxe (met voldoende faciliteiten als ruime keuken, bad en douche en sauna). En de omgeving is alles wat ik me maar kan wensen, wanneer ik er even tussenuit wil. Daarnaast is het de perfecte accommodatie waar onze hond ook welkom is, wat ook zeker zorgt voor een onbezorgd vakantiegevoel. Zelfs in de winter is het een aanrader op een mooi eiland met een fantastisch huiselijke villa om naar terug te keren. Ik ben dan ook zeker van plan om nog eens terug te komen!
  • Onderkomen10

Mooie luxe villa, met alles er op en er aan! We hebben nergens mis op gepakt. De hond is welkom en het park is centraal gelegen.

De auto kun je bij de villa kwijt, ideaal! Mooi uitzicht en rustige omgeving, echt een aanrader!

We hebben volop genoten en komen snel terug!

Super!

Rosalie
21-11-2017
  • Onderkomen9

alles was schoon en aanwezig, en onze infrarood sauna deed het niet, en er stond binnen 10 minuten iemand op de stoep om het op te lossen. Familie Zoer zijn hele lieve mensen. Dit jaar naar hun bungalow park Gortersmient. Ziet er ook goed uit. Als je vragen hebt wordt de telefoon snel opgenomen en wordt zeer vriendelijk te woord gestaan. Wij zaten in huisje 9 en parkeren was erg fijn. In dit huisje waren de honden welkom! Heel fijn! Echte aanrader!

Hetty
27-9-2017
  • Onderkomen8

Geweldige locatie, mooie villa met sauna. Vriendelijke ontvangst met chocolade en biertjes.
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Deze zomer gingen wij met 3 kinderen voor het eerst naar Texel. De villa ruim van te voren geboekt, wat hebben we een fantastische week gehad! Schone villa, ruim van binnen, twee badkamers, luxe keuken met alle voorzieningen, wasmachine, droger, koffiezetapparaat, senseo, combi magnetron / oven, dichtbij gezellig dorp de Koog maar ook bij Ecomare, Den Burg en vooral ook de prachtige strandtent Paal 17, mooie stranden, weinig verkeer, kortom wij hebben gelijk voor volgend jaar zomer geboekt, en wie weet komen we eerder terug! Ook de gastvrouw en heer van het vakantiepark zijn zeer vriendelijk, komen gelijk als er een vraag is, geven tips over het eiland, ik heb geen opmerkingen. Ik raad iedereen die op zoek is naar een rustige luxe villa dichtbij alle voorzieningen dit park aan. Ook veel privacy, grote tuin rondom de villa, 2 terassen met stoelen. Zelfs met regen hebben wij ons geen minuut hoeven te vervelen. Ruime slaapkamers met goede bedden en matrassen. Wij komen terug!

Alles tot in de puntjes verzorgd!

Henk de Zwart
  • Onderkomen9

Komen hier bijna elk jaar opnieuw. Warm welkom en schoner dan bij ons zelf thuis! Hond kan lekker mee en de kinderen kunnen lekker spelen op de skelters en in de speeltuin. Ook kan ik prima nog wat werk vaak doen door de snelle wifi. Hopelijk volgend jaar ook zulk lekker weer.

heerlijke vakantie huizen !!

Fam. Van der Vlist
  • Onderkomen10

Heerlijke plek om vakantie te vieren , heerlijk om te fietsen en te wandelen langs de paden fiets routes of heerlijk langs de stranden.

En Villahof Tessel is in 1 woord TOP !!

Super huis en locatie!!

Suzanne
  • Onderkomen9

Al jaren komen wij met ons gezin in dit kleinschalige villa park en elke keer weer zijn wij meer dan tevreden. De ligging, t huis zelf, helemaal Kompleet en netjes en schoon. Zeer kindvriendelijk door de grote tuinen en t centrale speeltuintje! Altijd n hartelijk welkom met biertjes of wijn en chocola. Komen eigenlijk ieder jaar terug als dat maar enigszins mogelijk is!
  • Onderkomen10

Een prachtige villa, centraal gelegen, alles goed toegankelijk. Allemaal netjes en dik in orde!

Hele goede service, netjes ingericht, alles comfortabel.

Ideaal om de hond mee te nemen, lekker buiten kunnen zitten en ruimte genoeg.

Iedere ochtend heerlijk rustig wakker worden in de stilte, lekker in het bos wandelen, terug voor een lekker ontbijt en dan lekker naar de zee (allemaal op loopafstand, echt ideaal).

Er is in de villa echt overal aan gedacht.. kortom gewoon een top periode gehad en ik kom heel snel weer terug!! Bedankt voor alles!

Oude reviews (archief)

Geweldig

Hetty struijs
27-9-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Heerlijke villa, dicht bij de winkels, 2 badkamers met apart toilet. Super ontvangst met Texels bier en chocolade. Bedankt Karin voor de gastvrijheid.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Villahof Tessel in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Villahof Tessel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Villahof Tessel scoort een 9.58 uit 10 op basis van 34 reviews.