Vakantiehuis Veldvrede

Vakantiehuis Veldvredestersterstersterster

9.8Fenomenaal

Nederland, Waddeneilanden, Texel

Op vakantie geweest naar Veldvrede?

9.8Fenomenaal

• 9.9Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

5 reviews over Vakantiehuis Veldvrede

• 2018
    10Mark de Weert28-02-2018

Fantastische week gehad in Villa Veldvrede!

Prachtige vakantievilla! Zeer ruim rondom het huis en alles spic en span schoon. Was er samen met mijn vrouw en ouders, en mijn moeder is een pietje precies qua schoonmaken, en zelfs die vond het spic en span. Nou dat wil wat zeggen! Eerste dag kwam de eigenaresse even langs om een praatje te maken en het 1 en ander uit te leggen. Ze houdt het huis ook zelf mee schoon. En hoe. Het huis is zeer ruim, en er is een grote bijkeuken, met aanrecht, koelkast veel speelgoed voor kinderen, grote keuken met heel veel ruimte, bestek, pannen, borden. Alles is voorhanden in ruime mate. Aan beide zijden van het huis staan grote tafels met banken, er is een grote tuin met trampoline, en klimmogelijkheden voor kids. Boven is een bubbelbad/regendouche, onder een regendouche/sunshower, teveel om op te noemen. Iedereen was dik tevreden over het huis. Op Texel komen we regelmatig maar een huis van dit kaliber hadden we nog nooit gehad. Kortom, geweldig!

Gereisd met partner in februari 2018

• 2017
    10Fam.Blaak22-10-2017

Fantastisch huis.

Wat moet ik zeggen over een huis dat helemaal goed is, alles klopt aan villa veldvrede. Alles is aanwezig, een complete keuken, meer dan voldoende pannen, borden, bestek, seviesgoed, heerlijke bedden, top badkamers. (vooral die met de sunshower). Wij waren met 6 volwassenen en 4 kinderen, er was genoeg ruimte om ons heen in het huis, kinderen hebben lekker buiten kunnen spelen, daar was ook meer dan genoeg ruimte ruimte. De schommel, de glijbaan, de trampoline het is allemaal gebruikt. Wij hebben genoten, mede door de hartelijke ontvangst van Ingrid en het super schone huis. Dit is een huis om naar terug te komen.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• Oude reviews

9Pien23-09-2016

Fantastisch en compleet ingerichte villa

Allereerst een hartelijk ontvangst door Eigenaresse. compleet ingerichte huis. Luxer kan het bijna niet, super schoon. Hebben een fantastisch familieweekend gehad, ook het weer zat mee. Een rustige omgeving, maar je zit overal vlak bij. Hebben geen minpuntjes kunnen ontdekken.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9S. Janzen07-11-2015

Geweldig huis!

Een heel mooi vrijstaand huis met veel privacy en ruimte rondom het huis. Een complete inrichting, zowel binnen als buiten. Speelgoed en speelgelegenheid volop aanwezig. Voor groot en klein een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in november 2015

• 10Familie van Dijk09-06-2015

Geweldig huis en heerlijke omgeving.

Wij hadden het geluk als 2e huurder van dit huis te genieten. Alles nieuw mooi schoon ruim en aanwezig. Deze villa in combinatie met het eiland is Texel is geweldig. We waren hier met ons gezin (5 kinderen) en opa en oma die beneden hun eigen kamer en badkamer tot hun beschikking hadden.

Gereisd met vrienden in januari 2015

0 tips over Vakantiehuis Veldvrede