Vakantiehuis Veldvrede

Vakantiehuis Veldvrede
9,7

5 reviews over Vakantiehuis Veldvrede in het Nederlands

Met vrienden

Fantastische week gehad in Villa Veldvrede!

Mark de Weert
28-2-2018

Prachtige vakantievilla! Zeer ruim rondom het huis en alles spic en span schoon. Was er samen met mijn vrouw en ouders, en mijn moeder is een pietje precies qua schoonmaken, en zelfs die vond het spic en span. Nou dat wil wat zeggen! Eerste dag kwam de eigenaresse even langs om een praatje te maken en het 1 en ander uit te leggen. Ze houdt het huis ook zelf mee schoon. En hoe. Het huis is zeer ruim, en er is een grote bijkeuken, met aanrecht, koelkast veel speelgoed voor kinderen, grote keuken met heel veel ruimte, bestek, pannen, borden. Alles is voorhanden in ruime mate. Aan beide zijden van het huis staan grote tafels met banken, er is een grote tuin met trampoline, en klimmogelijkheden voor kids. Boven is een bubbelbad/regendouche, onder een regendouche/sunshower, teveel om op te noemen. Iedereen was dik tevreden over het huis. Op Texel komen we regelmatig maar een huis van dit kaliber hadden we nog nooit gehad. Kortom, geweldig!

Fantastisch huis.

Fam.Blaak
22-10-2017

Wat moet ik zeggen over een huis dat helemaal goed is, alles klopt aan villa veldvrede. Alles is aanwezig, een complete keuken, meer dan voldoende pannen, borden, bestek, seviesgoed, heerlijke bedden, top badkamers. (vooral die met de sunshower). Wij waren met 6 volwassenen en 4 kinderen, er was genoeg ruimte om ons heen in het huis, kinderen hebben lekker buiten kunnen spelen, daar was ook meer dan genoeg ruimte ruimte.

De schommel, de glijbaan, de trampoline het is allemaal gebruikt.

Wij hebben genoten, mede door de hartelijke ontvangst van Ingrid en het super schone huis.

Dit is een huis om naar terug te komen.

Fantastisch en compleet ingerichte villa

Pien
23-9-2016

Allereerst een hartelijk ontvangst door Eigenaresse. compleet ingerichte huis.

Luxer kan het bijna niet, super schoon. Hebben een fantastisch familieweekend gehad, ook het weer zat mee. Een rustige omgeving, maar je zit overal vlak bij. Hebben geen minpuntjes kunnen ontdekken.

Geweldig huis!

S. Janzen
7-11-2015

Een heel mooi vrijstaand huis met veel privacy en ruimte rondom het huis. Een complete inrichting, zowel binnen als buiten. Speelgoed en speelgelegenheid volop aanwezig. Voor groot en klein een aanrader!

Geweldig huis en heerlijke omgeving.

Familie van Dijk
9-6-2015

Wij hadden het geluk als 2e huurder van dit huis te genieten. Alles nieuw mooi schoon ruim en aanwezig. Deze villa in combinatie met het eiland is Texel is geweldig.

We waren hier met ons gezin (5 kinderen) en opa en oma die beneden hun eigen kamer en badkamer tot hun beschikking hadden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Veldvrede in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Veldvrede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.