Camping Texelcamping Loodsmansduin

Camping Texelcamping Loodsmansduin
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Texelcamping Loodsmansduin voor je op een rij gezet:

138 reviews over Camping Texelcamping Loodsmansduin in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Xxxxxxxxx

Hans k
30-6-2018

Parkeerkaartje ontvangen. Meeuw 50. Auto moet naar parkeerplaats. Gedaan. Maar om ons heen en met name aan de overkant laat men auto tgewoon staan. Doet campingtoezicht niets aan. Slechte zaak.

Fijne rustige camping.

Josua
      13-5-2018

Rustige camping vlakbij Den Hoorn. Mooie camperplaats in de duinen. Plek Grutto 9 is ruim en comfortabel. 's Avonds een prachtig concert door kikkers gehad. Met de fiets is alles goed te bereiken. Service is prima, stroomstoring om 23:00 uur door kortsluiting bij de buren werd snel opgelost.

Mooie locatie, waardeloos restaurant

Anna van Santen
      12-5-2018

Prachtige locatie, leuke animatie en het zwembad maar de horeca...waardeloos! Begrip service lijkt hier niet te bestaan. Erg jammer! Een gemiste kans!

Top chalet, als nieuw!

Karin
        11-5-2018

Top chalet: heerlijke douche, fijne sauna erin, mooie volledige keuken, mooie zithoek, grote prullenbak, als nieuw!

Lekker rustig gelegen.

Grote spar in dorpje.

Strand niet op loopafstand.

Leuk park, fijne vakantie

B. de Jong
        28-11-2017

Wij verbleven een weekend in een 5 persoonschalet. Wat is Texel toch heerlijk! Je zit zo op het strand en binnen een aantal minuten in het bos, wat wil je nog meer?

Op het park is van alles aanwezig. We hebben twee keer in het restaurant gegeten. Dit was prima. Ook de hond mocht gezellig mee. Bij de fietsverhuur van het park een bakfiets gehuurd. Zij kwamen zelfs met een hondenexemplaar! Fijn dat dit mogelijk is. Wij komen hier vast en zeker nog eens terug!

Peter
        22-11-2017

+ De huisjes staan mooi ruim opgesteld.

+ Animatie is goed geregeld.

+ Veel natuur in de omgeving.

- Het water van het buitenbad is erg koud.

Niet geweldig

Anne
        2-9-2017

Texel is een prachtig eiland maar deze camping gaan we niet nog een keer boeken. De hele camping moet draaien op scholieren die geen kennis van zaken hebben. Animatie bestaat uit studenten die hier hun onbetaalde stage doorlopen. Deed ons een beetje aan uitbuiting denken! En dat zou je niet verwachten voor deze prijs. Daarnaast wordt er met 2 maten gemeten. De een mag wel eerder de camping op en de ander niet.

De service is ver te zoeken. Lange rij bij de snackbar waar een scholier er helemaal alleen voor stond. Jammer dat je niet lopend met de kinderen naar het strand kan.

Prachtige plek

bianca
        31-8-2017

Heerlijk rustig en schoon. Aanrader.

Zwembad erg koud.

Neem een fiets mee want die heb je echt nodig.

Nooit meer

Niet nog een keer
        30-8-2017

Onvriendelijk voor groepen. Wilden overdekt een broodje eten, het regende heel hard! Mochten nergens zitten. Uiteindelijk in het washok gegeten met 10 kinderen. De snackbar was heel erg druk en het personeel niet te genieten. Animatie heel vriendelijk maar mocht ons niet toelaten in de animatieruimte voor wat drinken van zijn baas.

Komen zeker terug MAARRRR

RKJ
        28-8-2017

Super camping, mooie plekken, maar wat jammer van al die auto's . Dat je bagagewagentje bij de tent mag staan is top die gebruiken wij als opslag maar die zie je ook niet omdat hij achter je tent staat maar het uitzicht voor velen tegen auto's aan is echt heel jammer van zo een mooie camping. Wat ook heel jammer was dat er met 2 maten gemeten wordt . Welke maat ligt aan wie je voor je hebt, er zit 1 iemand bij de receptie die beter niet teveel met de gasten te maken moet hebben, zeker niet vriendelijk ook niet tegen kinderen ( er kwamen meer klagende mensen uit de receptie met woorden die ik niet zal herhalen ) Plekken die om 10.00 al vrij waren of zelfs de avond ervoor mochten mensen niet eerder op dan 13.00 ! Als dit een vast beleid is is dat prima maar er waren ook veel mensen die wel veel eerder de plek op mochten dan 13.00 en nee die hadden niet een dag extra geboekt ( hebben even nagevraagd namelijk ) en ja de plekken waren afgemeld en het controleren was ook al netjes gedaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Texelcamping Loodsmansduin in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Texelcamping Loodsmansduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Texelcamping Loodsmansduin scoort een 7.2 uit 10 op basis van 140 reviews.