Géén boekingskosten
NederlandWaddeneilandenTexelCampings TexelCamping Texelcamping Loodsmansduin

Camping Texelcamping Loodsmansduin

NederlandWaddeneilandenTexel

We hebben de beste aanbieders voor Camping Texelcamping Loodsmansduin voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 163 reviews

Meer camping info

166 Reviews over Texelcamping Loodsmansduin

• 8Lady Di09-08-2022

We gaan zeker weer

Wij hadden een chalet voor 4 personen. Om 3 uur konden we naar binnen en die was schoon ruim en netjes. De bedden waren opgemaakt en de handdoeken lagen op het bed. Alle informatie was via de mail of op locatie verkregen. We konden broodjes bestellen bij de bar, alleen daar ging soms nog wel wat mis, net zo als bij het bestellen van de friet. Op het eiland zijn meer als genoeg leuke dingen te doen, neem wel fietsen mee. Verder is er een leuk zwembad niet al te groot, maar prima te doen en een groot springkussen een pannaveld en meer als genoeg activiteiten voor de kinderen. Dus zeker een aanrader.

• 9Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 10Anoniem30-07-2022

Uitstekend

Top tijd gehad en een heerlijke omgeving!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 6Veenman21-07-2022

Prettig verblijf

We hadden een trekkershut. Prima maar héél basic en klein. Koelkast en gaspitje. Geen opbergruimte. Een plankje hier en daar zou fijn zijn. Het glas in de deur laat veel licht door. Mooie ligging in een duinpannetje. Grote camping. De campeerplekken ogen rommelig. Volgende keer een ander eiland 😊

• 6Veenman21-07-2022

Prettig verblijf

We hadden een trekkershut. Prima maar héél basic. Koelkast en gaspitje. Geen opbergplekken. Een plankje hier en daar zou fijn zijn. Het glas in de deur laat erg veel licht door. De ligging is prettig, mooi in een duinpannetje. De camping is groot. Ik zou hier niet met mijn caravan willen staan, oogt rommelig, weinig schaduw. Netjes sanitair. Al met al een prettig verblijf gehad. Volgende keer weer een ander eiland 😏

• 8Esther27-08-2021

Een fijne camping voor jong en oud

We verbleven in een ingerichte tent. Deze stond op een rustige plek en was zeer compleet. Het toiletgebouw was dichtbij en werd verschillende keren per dag schoongemaakt. De kinderen vonden het fijn om met het leuke animatieteam te knutselen of een spel te doen. Het buitenzwembad was verwarmd en prima om even in te zwemmen. De heide op de camping stond prachtig in bloei. We zijn 2 keer in het restaurant op de camping gaan uit eten en dat vonden we prima. Al met al een goed verblijf!

• 8Eetgelegenheden
  • 6Joukje en Frans vakantie31-08-2020

Volks en rumoerig. Weinig fijne kampeermentaliteit

We staan er nu. Tussen caravans en verhuurtenten. Luidruchtige toestand. Veel jonge gezinnen met kind die kamperen ook niet gewend zijn. Nachtelijk huilen. Groepen in verschillende tenten die elkaar opzoeken. Verder prachtige camping.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8Eva28-08-2020

Super

Grote plaats, prima sanitair, goede douches, heet water voor de afwas, schone toiletten met papier, goede wifi. Campingterrein oogt ook schoon en netjes. Vriendelijk personeel, al met al prima camping! Geen gebruik gemaakt van zwembad en restaurant, dus kan daar niets over zeggen.

• 7Daphne23-08-2020

Prettig plekje in de duinen

We stonden op een mooie en ruime plek, echt tussen de duinen. We herkennen ons niet in voorgaande meldingen, al is het parkeren echt wel een ding (hoogseizoen). Karretje (ivm autovrij veld) is juist om de duinen heel te houden....... Eventueel aanbeveling is wel, als je dat vervelend vindt, even het park te bellen of het een autovrij veldje betreft, dan kun je misschien beter een andere plek boeken. Neem 's avonds een zaklampje mee als je over de camping wandelt, weinig tot geen verlichting. In het schattige dorpje vlak bij is een Spar, waar van alles te krijgen is. Bij wateroverlast na een enorme hoosbui (veel droogte, daardoor kon in de duinen het water niet snel wegzakken) vonden wij de assistentie van de camping nogal nihilistisch en 2 uur te laat. Je weet welke plekken echt totaal gaan onderlopen, dan moet je er ook wat mee als camping (of niet verhuren). Prima friet trouwens in de horeca.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 5Yvonne20-08-2020

nooit meer

leuke camping maar oh zo druk! Overal auto,s en er word hard gereden Mooie camperplaatsen, maar wat een vies sanitairhok. Eigenlijk te vies om je in te douchen, 2 piepkleine hokjes met douche en wc ineen en dat voor een heel veld! Daar valt nog veel te behalen. Jammer, jammer jammer maar voor ons de eerste en laatse keer.

• 1Staat v/h sanitair
  • 3Sascha Van Westen15-08-2020

Nooit meer meer voor ons.

Drukke duincamping in pittoresk dorp. Dichtbij de veerboot. Bij aankomst digitale check-in, voelt heel afstandelijk. De plaats was op een autovrij veld. Gelukkig maar want de hele camping staat verder helemaal vol met auto's, overal waar maar een beetje een plekje is. Nadeel daarvan is dat we met 35 graden in de zon álle bagage naar de plek moesten lopen (ruim 75 meter). Met een tent van 50 kilo is dat niet te doen. Na veel bedelen mochten we er toch bij uitzondering op. Onze dochter van 6 heeft zich de hele vakantie verveeld. Geen speelveld of speeltoestellen in de buurt. Het sanitair is vreselijk verouderd. Buiten lijken het festival dixi's maar dan kleiner. De douche geeft een pisstraaltje waar je lang haar niet uitgespoeld. Zwembad was te druk. Door Corona mochten er maar 50 gasten zwemmen maar daar was geen controle op. 2 dagen eerder weggegaan. We moesten bij het inpakken alles weer naar de auto lopen. Nul gastvrijheid. Te duur.

• 2Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar