Camping Texelcamping Loodsmansduin

Nederland, Waddeneilanden, Texel

6.9Voldoende

• 4.6Eetgelegenheden
  • 6.5Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Texelcamping Loodsmansduin voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Sauna
Meer camping info

153 reviews over Camping Texelcamping Loodsmansduin

• 7Remco31-07-2020

Camping okay maar horeca zeer matig

Verblijf camping okay. Goed sanitair. Afwasmachine, goede wasserette. Weinig charmante campsite. Receptie wisselend vriendelijk. Restaurant is sterk af te raden. Wij bezochten deze op een chaotische avond waarop bij iedereen op het niet eens zo drukke terras wel iets mis leek te gaan. Zeer lange wachttijden. Er zijn vast betere opties om te eten in het naburige dorp.

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 7Nienke09-05-2020

Fijne week gehad in een luxe chalet!

Wij waren hier een weekje in de herfstvakantie. In een luxe chalet met infraroodsauna, heerlijk! Na een frisse wandeling heerlijk de sauna in. De chalet was compleet, fijne bedden en een fijne bank. De chalets staan wel dicht op elkaar, het was nu heel rustig, maar met drukte heb je weinig privacy. Texel is een mooi eiland. Op de camping is een pannakooi en een springkussen en een klein speeltuintje. Een klein zwembad en vanaf de camping loopt een mooie route naar het strand. We hebben 2 x gegeten in het restaurant, erg lekker! We waren overigens de enigste gasten 😊 kortom, fijne week gehad!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 2019
    8Di26-08-2019

Heerlijke vakantie zeker nog een keer

We zaten in een luxe Chalet, alles was aanwezig en het chalet was schoon, netjes en opgeruimd. Regelmatig hebben we wat besteld bij de snackbar waar we konden bestellen achter de bar van het restaurant, want de snackbar zelf was dicht. Ook de pizza's waren prima. Animatie voor de kids was ruim voldoende en de bingo op donderdag avond harstikke goed geregeld. Het dorp Den Hoorn met een spar is dichtbij en het strand 20 min lopen of fietsen. Eigenlijk is het een top camping in het rustige gedeelte van Texel. Prima om van daaruit fiets tochten of wandeltochten te maken, je zit zo minder in de natuur

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Henk08-08-2019

Matig

Leuke camping, maar niet meer helemaal bij de tijd. Het sanitair gebouw op de reiger (veldje) is zwaar verouderd en te klein. Net als het speelveldje. Parkeren is een ramp! 1 auto per plek zeggen ze, maar controle is er niet. Er staan mensen met 2 of 3 auto's, aanhangwagens, etc. Kom je na 19 uur de camping op, nou succes...dan zet de auto maar bij de receptie, helemaal achterin of illegaal ergens aan de kant. Waarom niet 1 vaste plek per campeerplek?? Zwembad is leuk, camping is dicht bij het strand en het dorpje. Restaurant is niet heel speciaal, snackbar zat dicht !?! Animatie is leuk, de hele dag door activiteiten.

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 5Jolanda07-08-2019

Verouderd in alle opzichten

Wij stonden op het veldje de reiger. Leuk opgezet, kriskras door elkaar. Het speeltuintje op het veldje is een flop. Een wipwap, ronddraai ding en zandbak. Jammer, vooral voor de kleine kinderen! Het sanitair is misschien nog wel een grotere ramp. Ieder ander veldje heeft een mooie gebouw met een ruim aantal wc's, douches en afwasplekken. Hier heb je een oud gebouw, met vieze douches en wc's. Uit de putjes komt een vieze stank. Er 4 douches (4 mannen en 4 vrouwen) voor bijna 100 plekken. Wc's zijn er 7. Afwassen kun je bij 4 wastafels met warm water. Conclusie; er is altijd een rij om af te wassen, te douchen of naar de wc te gaan. Niet echt comfortabel dus! Het zwembad is leuk. Net groot genoeg voor een frisse duik, te klein om je er de hele dag te vermaken. Maar daar heb je de zee voor. Het restaurant is niet alles, snackbar zat dicht. Jammer, er is zeker iets te maken van deze camping..maar niet op deze manier!

• 1Staat v/h sanitair

• 7Bezoeker27-07-2019

De kinderen genoten van het animatieteam, top👍🏻

We hebben 1 dag/nacht op de camperplaats gestaan buiten de poort, mooie plek met stroom en watertappunt in te buurt. Het sanitair was wel een stukje lopen, basis maar in orde. Het was erg warm en toen bracht het zwembad verkoeling, de kinderen hebben genoten van het animatieteam!

• 7Eetgelegenheden

• 9Familie Peters14-07-2019

Aanrader!

Het is een prachtig gelegen camping met mooie schone en luxe chalets. Het animatie team zorgt voor een leuke start en afsluiting van de dag voor (onze) jonge kids van 4 en 6. Knutselen in de ochtend en in avond een gezellig knus theater. Ze hebben zo genoten! Daarnaast in de speeltuin groot genoeg en een leuke plek waar de kids elkaar treffen. We zouden wel aanraden (bak)fietsen mee te nemen of te huren. Fijn om mee naar het strand, de koog, texel natuurgebied en den Burg te gaan. Gouden tip is echt de bonte belevenis, op 10 min fietsafstand!! Prachtig verzorgde kinderboerderij, speeltuin, skelterbaan en vooral de drietal workshops (kaarsen, zeepjes en brood) zelf maken was top. We hebben er een hele dag vermaakt!

Kortom, top camping, prima faciliteiten, fijn animatie team en fietsen huren een aanrader:).

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 7Bas13-07-2019

Het restaurant is een nare snackbar, vette troep.

Dit is een natuurcamping. Prachtig gelegen.

Gereisd met partner in juli 2019

• 6Tommy Fonteyne11-04-2019

Redelijk goed

Geen vermelding op de veldkraantjes of dit drinkbaar water is ! Gevraagd bij de receptie ( is drinkbaar )!Gevolg
    Sommige mensen komen er hun chemisch toilet uitspoelen met stukje tuinslang aan kraantje in het toilet en kort daarna zie je dan mensen hun drinkwater flessen vullen met datzelfde stukje tuinslang in de drinkfles, onwetend dat kort ervoor iemand zijn chemisch toilet heeft uitgespoeld. Wansmakelijk toch....

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2019

• 6Marco03-03-2019

Mooie camping in de duinen

Mooi chalet. Meerdere keren geweest. Campingpersoneel is vriendelijk. Schoonmaak is wisselend. Animatie voor kinderen is oké. Vorig jaar patat van snackbar. Ronduit ranzig!!!! Vet wordt niet verschoond. Personeel snackbar niet klantvriendelijk.

• 6Staat v/h sanitair

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.5 km, 15 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenNederlands