Camping Texelcamping Kogerstrand

Nederland, Waddeneilanden, Texel

7.1Goed

• 6.4Staat v/h sanitair
  • 6.5Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Texelcamping Kogerstrand voor je op een rij gezet:

Meer camping info

258 reviews over Camping Texelcamping Kogerstrand

• 5Nanda van Oosten10-10-2020

helaas geen warm water in naastgelegen toiletgebou

we hebben het gebrek onmiddellijk vriendelijk gemeld. De volgende dag nog 2 x. Maar daar konden ze helaas vanwege het weekend niks aan doen. Ja heel jammer, zegt meisje bij de receptie. Het is wel oktober! En we zijn om redenen juist heel blij met plek naast alle faciliteiten.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2020

• 7familie den Brom30-08-2020

Mooie ruime plek op grote, onpersoonlijke camping

Op alleen aankomst- en vertrekdag heb je met de auto toegang tot de camping. Wij stonden op een XXL plaats. Fijne ruime plek zonder watertappunt. Wel tussen de seizoensplekken. Deze mensen waren er niet toen wij er waren dus we stonden op een bijna leeg veld. De sanitaire voorzieningen zijn echt back to the 80s. Aan de buitenkant van het gebouw zitten twee kleine plekken om af te wassen. Bij regen en wind is het gewoon niet te doen. De toiletten zijn constant vies door beesten en zand dat door de open ramen boven de deur naar binnenkomt. De douches zitten aan het plafond vast. De straal moet dus nogal een afstand afleggen van plafond tot persoon, dus zeer ongeschikt voor kinderen. Tegenover de douches is één open ruimte met 4 wastafels. Het is wel schoon maar er stond ook bijna niemand op het veld. Camping groot, divers publiek, zanderige plekken en direct aan zee en grenzend aan De Koog. Paal 19 is goed eten!

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 10Familie Homans15-08-2020

Toplocatie met veel privacy en uitstekend sanitair

Op loopafstand van de zee hebben we genoten van een mooie complete en ruime ingerichte tent aan de Noordelijke rand van de camping (strandpaal 21). Midden in de duinen met meeuwen, konijntjes en fazanten. Het enige wat we hebben gemist in de uitrusting van de tent was een parasol. We hebben dan ook zeer warm en zonnig weer gehad! Autovrij deel van de camping. Centrum De Koog op 1 km en fietsknooppunten nog dichterbij. Sanitair brandschoon, ruim, onbeperkt heet water en met toiletpapier. Voor herhaling vatbaar!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 6Kampeerder20-07-2020

Leuke camping aan zee, vriendelijkheid kan beter.

Leuke camping aan zee. Realiseer je wel dat het hier echt altijd waait en daardoor snel kouder aanvoelt. De plekken zijn ook écht midden in het zand, dus echt wat anders dan op een stukje gras. De klantvriendelijkheid van de receptie en de strandtent laten wel wat te wensen over. Paar keer ervaring mee gehad dat ze niet echt meedenken. Meer het motto als het je niet aanstaat is dat niet ons probleem. Ander punt om even te weten is dat er geen vaste parkeerplaatsen zijn die bij de plek horen. Als het vol is moet je in het dorp een plekje zoeken. Voor mensen die rust zoeken is het aan te raden om ver weg bij de jeugdleden te gaan staan. Wij stonden daar ook niet bij in de buurt en hadden geen last van geluid.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 8Dianne04-07-2020

Prachtige camping!

Een prachtige, ruim opgezette camping. Mooie en vrije duinplaatsen. Wel is het verstandig houten zandharingen mee te nemen voor de tent. Hele goede service, onze tent was niet geschikt voor de de hoge windkracht, we kregen goed weer garantie en mogen de overige drie nachten later terugkomen! Dat gaan we zeker doen, want de camping is prachtig en ideaal gelegen tussen het strand en de Koog.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 9Klaver01-07-2020

Prachtige duincamping

Pluspunten: fantastisch uitzicht, sanitair erg schoon, dicht bij zee. Mooie kampeerplekken. Minpunten: jammer dat het stro niet in het voorseizoen wordt gelegd op de zandpaden in de duinen en strandopgangen. Receptie pas om 09.00 uur open in het voorseizoen. Geen droogmachine op camping noordzijde!! Nieuwe kaartsysteem voor wasmachine werkt niet (kaart wordt geweigerd). Telefoniste vraagt honderduit welke straat en op welke camping, is niet op de hoogte van hun eigen verschillende kampeer/bungalowparken. Niet genoeg ruimte op parkeerterrein Kogerstrand voor eigen gasten, volgestopt met campers!! De Krim investeerde dit jaar niet zozeer in hospatility.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 5Rene18-06-2020

Relaxt

Camping is heerlijk rustig met duinplekken. Er zijn slechts enkele nieuwere toiletgebouwen. De rest is oud, wc's aan de buitenzijde, gebouwen niet verwarmd, zijn oud met rotte kozijnen, staande toiletpotten met plateau'tje, 2 afwasplaatsen met erg klein aanrechtblad. Het enige positieve aan deze echt oude gebouwen is dat er ruim voldoende warm water uit de douche komt. Op de site van De Krim wordt alleen gemeld dat er een heerlijke vloerwarming is in het toiletgebouw, maar dat is dus echt uitzondering. Enige schaamte om dit aan dit de gasten aan te bieden zou op zijn plaats zijn. Ik schat dat de gebouwen zeker 40 jaar oud zijn en dringend aan vervanging toe zijn.

• 5Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 2019
    7Bobbie11-08-2019

Geweldig!

Dit jaar huren wij voor de 7e keer een ingerichte tent. Fantastische locatie. Als je gaat slapen hoor je de zee en als je wakker wordt hoor je nog steeds de zee! Zeer grote camping maar daar merk je niets van! Twee nadelen: huisdieren zijn erg duur om mee te nemen 5€ per hondje per nacht terwijl er geen voorzieningen verder voor zijn behalve de depodog vuilnisbakken er wordt bv niet extra schoongemaakt in de tent. Dat is mijn tweede minpunt, het kan echt veel schoner. Ik ben inmiddels ervaren dus neem zelf schoonmaakspullen en een stofzuiger mee. Uurtje er tegenaan voor we gaan “installeren” en dan is het naar mijn zin. Maar wel raar dat je dat zelf moet doen gezien de achterlijke hoge prijzen die ze hanteren. Maar nogmaals voor ons is het de perfecte vakantiebestemming ik moet er niet aan denken om ergens anders heen te gaan!

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 4Adriana07-06-2019

Nooit meer

Wij hadden een zeer slechte plek, moesten er met een tractor omhoog geduwd worden, wat heel nadelig is voor de oplooprem(caravan). Helaas staan we nu midden op een omgewoelde zandbak, naar de caravan lopen kost behoorlijk wat inspanning door de diepe zandsporen. Er zou een watertappunt zijn, helaas niet. Elke keer naar het sanitair gebouw. Ronduit zo jammer, we hebben betaald voor 3 weken...............

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Renate Heunks30-05-2019

Heerlijk!

1 week in een huurtent verbleven. Heerlijk! Wat een fijne camping, komen hier nu al 3 jaar achter elkaar 2 x met eigen caravan ( wordt in een duinpan voor je geparkeerd en er bij vertrek ook weer uitgehaald) Dit jaar huurtent ook superfijn. Zit een kacheltje in maar bij temperaturen rond de 15/17 graden is het fijn een gaskacheltje mee te nemen. Verder zeer volledig, keurig toiletgebouw met vaatwasser. Vanaf de camping in 5 min op het strand. Heerlijk eten bij Paal 21

Kortom, aanrader!

• 9Eetgelegenheden