Camping Texelcamping Kogerstrand

242 reviews over Camping Texelcamping Kogerstrand in het Nederlands

Ultieme natuurbeleving

Tineke Ros,
15-9-2018

Temidden van de unieke natuur met golfgeruis op de achtergrond. Meer heb je niet nodig om te genieten van n ontspannen vakantie tussen de konijntjes en fazanten. Genieten.

Een camping nog dichter bij de natuur bestaat r niet.

Geweldige omgeving en ligging, midden in de duinen

Fabiola Blokdijk,
11-9-2018

Geweldige ligging van de camping, heel dicht bij het strand!

De beleving om in de natuur te zijn, vooral door het zien van de fazanten, konijnen, haasjes, en andere vogel soorten.

Rustige camping, schoon sanitair en goed bereikbaar, eigen parkeer plaatsen

Fantastische camping op dé ideale locatie.

Henk Kiel,
1-9-2018

Fantastisch gelegen camping midden in de duinen. Laat ik met het enig minpunt beginnen. De ontvangst bij de receptie. Ik ga er van uit dat ik toevallig de verkeerde trof, want zo ongeïnteresseerd heb ik het als "geoefend" Texelganger nooit eerder beleefd. Goede motivatie om het verder zelf wel uit te zoeken. Ingerichte tent was perfect voor elkaar, wij zaten helemaal aan het eind, vlakbij Paal 21, met een Texelvignet kun je de parkeerplaats erachter ideaal gebruiken anders moet je wel heel ver lopen. Fiets huren is ook een mogelijkheid. Het eerder gelezen gevoel van onveiligheid is op Texel echt niet nodig. Je kunt alles in je tent laten liggen en de sleutels in de auto laten zitten, bij wijze van spreken. Strand loop je binnen 5 minuten op. Sanitair werkelijk grandioos. Als ik de volgende keer wat positiever ontvangen word staat niets de hoogste score in de weg.

Mooie beleving

Mires,
27-8-2018

Als eerste hadden wij een plek gereserveerd wat groter dan 20 m2 was, maar toen wij de reserveringsbevestiging kregen de plek kleiner zou zijn. Contact gehad met de camping en toen wel een grotere plek gekregen waar we op konden staan. Goede service.

Aankomst bij de camping rond 12:30 uur was onze plek nog niet vrij( kan omdat wij om 13:00 uur pas konden inchecken)

Toen we rond die tijd weer aankwamen plek volgens de receptie plek nog niet vrij te zijn, maar kon wezen dat pasjes nog in brievenbus lagen. Moesten zelf kijken of de plek leeg was(.aangezien camping heel groot is een heel eind lopen dus) vond dit geen goede service ze had ook een medewerker kunnen sturen om te kijken.

Hadden een ruime plek met veel privacy.

Vonden wel weinig speeltuintjes en animatie niet echt duidelijk aangegeven.

Klein winkeltje ook geen overbodige luxe. Verder wel leuk gehad. Mede door mooi weer en super plekje.

Unieke kampeerplek in de duinen

JW,
20-8-2018

De ingerichte bungalowtent was prima. Prachtige plek, schoon en door de opzet veel privacy. Je zit midden in de duinen met de konijnen en fazanten rond je tent. Het toiletgebouw wordt regelmatig schoongemaakt. Ten opzichte van vorig jaar viel ons op dat een groot aantal mensen, die over de camping lopen/fietsen richting het strand (en niet op de camping staan) het toiletgebouw langs het wandelpad gebruiken als gratis toilet en opfrisplek. Ze wachten net zolang tot er iemand met een pasje aankomt. Daardoor wel heel druk en intensief gebruikt tijdens een mooie stranddag. Een parkeerplek vinden, is aan het eind van de dag een crime. Te weinig plekken voor alle gasten. Voor ons was het grootste minpunt, dat je de kinderen (7 en 9) echt niet alleen kan laten douchen. Het water gaat van kokend heet naar ijskoud. Je moet er steeds bij blijven om bij te stellen. Wel een unieke kampeerplek!

Waardeloos

Remko,
5-8-2018

Vreselijke camping. Heel druk. Heel hoog tokkie gehalte en aso Duitsers . Eens maar nooit meer.

Springkussen vol met pubers, waardoor mijn dochter van 6 zonder conflicten niet kon spelen.

Het niet mogen barbecueën werd veel aan de laars gelapt. Gelukkig deed de camping daar wel wat aan. Dat was het enige pluspuntje.

Parkeren..... Zo goed als onmogelijk, veels te weinig parkeerplaatsen.

Verharde wegen vol met zand en scheef liggende stenen. Toiletgebouwen oké, maar ook vies (door het publiek).

Kortom: kies een andere camping uit!

Genieten op je eigen privé plek

MStomp,
2-8-2018

Wij hadden een ingerichte boogtent achteraan de camping,er mogen in principe geen auto’s op de camping en geloof me,een fiets is dan wel echt nodig. Wij mochten dan wel onze boodschappen met de auto naar de tent brengen maar hem niet laten staan. Dat zorgde voor een probleem,de parkeerplaats was overvol. Je kan je auto dan wel buiten de camping zetten maar dat vonden we wat veiligheid betreft niet ideaal.

De tent zelf was prima,goede bedden,schoon beddengoed,ruime koelkast met vriesvak. Genoeg meubilair om op te zitten en de tent staat op vlonders. En nog idealer; je hebt je eigen privé stukje,dus je zit niet bij een ander naar binnen te koekeloeren. 5 minuten lopen naar het strand,heerlijk gezwommen. Het animatie team is leuk,er is genoeg te doen. Iedere dag een nieuw programma,voor jong en ouder.

En wat ook erg fijn is,maar dat ligt niet persee aan de camping,geen wesp te zien!

Sanitair is ook perfect,goede douches,schoon.

Super

Rina Roede,
31-7-2018

Super camping, in juni heerlijk rustig. Schone toiletgebouwen. Camping Koogerstrand. Prachtige plaatsen.

Unieke kampeerbeleving

Fam Koje,
      28-7-2018

In de meivakantie een weekje gestaan. Als je de juiste plek opzoekt is het echt een schitterende ervaring! Ultieme rust en binnen loopafstand van het strand. Verwacht qua faciliteiten niet teveel, wij zaten een halve kilometer van de receptie. Wel even lopen met de vuilniszak dus. Wel goed en schoon sanitair.

prima

Clara,
      27-7-2018

Prachtige natuurcamping..

Goede voorzieningen.

1 goede tip .Maak GEEN gebruik van de “gratis” WiFi , deze is ZEER ONVEILIG.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Texelcamping Kogerstrand in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Texelcamping Kogerstrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.