Vakantiehuis Texel-Yurts

VakantiehuisWeer vandaag15°13°
Vakantiehuis Texel-Yurts

3 reviews over Vakantiehuis Texel-Yurts in het Nederlands

Heerlijke weekend weg in een yurt waar je je meteen thuis voelt. "Onze yurt" was het al na een paar uurtjes.

Soort van 'back to basic' maar zeker niet spartaans, lekker warm bij het houtfornuis en voorzien van electra, wifi en goede pannen!

Prachtige omgeving, weggestopt in een rustig hoekje op de camping met een super sanitair om de hoek, zelfs een horeca vaatwasser!!

Ik vond de prijs pittig maar was het achteraf zeker waard!

Oude reviews (archief)

Bijzondere mooie ervaring

Masja Zonneveld
25-4-2016

De texel yurts liggen op een mooie rustige plek op Camping loodsmansduinen. De Yurt is goed toegerust met goede bedden, houtkachel en keukenspullen. Zo kun je ook zelf koken wat een leuke ervaring is op een houtkachel. Het toiletgebouw is heel netjes en dichtbij de yurts. Slapen in een Yurt is een bijzondere ervaring. Heel knus, terug naar de basis en dicht bij de natuur. Daarnaast kun je op de fiets de prachtige natuur op texel verkennen. Wij hebben erg genoten.

Mongoolse Steppetent

MicWic
30-4-2011

Een beetje camperen, terug in de tijd. De eigenaren van de Yurts staan op Camping Loodsmanduin, daar hebben ze een stuk terrein afgehuurd.

De Yurts zijn echt prachtig, smaakvol ingericht, heerlijke zachte bedden en een heuse houtkachel, waar je ook op kan koken.... Echt oergezellig!

Overdag hout hakken en lopend water halen....."dus zelf lopen!"..., als de jerrycan van 25 liter leeg is, met de bolderwagen....

S'avonds is het echt pikke donker dus naar het toiletgebouw lopen is een ware uitdaging!

De toiletten horen bij camping Loodsmanduin dus die worden matig schoon gehouden, wij waren in April dus nog niet zo'n last van erge vieze wc's het was rustig.

Op loodsmanduin waren de hekken gewoon open, iedereen kon erop en eraf rijden, geen prettig idee...De eigenaar van de Yurts was wel aanwezig, dus die hield wel een oogje in het zeil bij ons, dat gaf toch een veilig gevoel.. restaurant op Lmd..was gesloten, dus in April op naar het dorp, dus geen beoordeling toegevoegd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Texel-Yurts in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Texel-Yurts zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Texel-Yurts scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.