Vakantiehuis Texel Vakantiehuisje (op de Krim)

Vakantiehuis Texel Vakantiehuisje (op de Krim)stersterstersterster

9.4Fenomenaal

Nederland, Waddeneilanden, Texel

9.4Fenomenaal

• 9.1Inrichting
  • 9.2Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Texel Vakantiehuisje (op de Krim) voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

• Sauna
Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

49 reviews over Vakantiehuis Texel Vakantiehuisje (op de Krim)

• 10Thomas 03-09-2015

Mooi huis met zicht over de duinen

Veel ruimte, grill en sauna. Genog plaats voor 6 volwassenen en 5 kinderen; groot tuin met speeltoestels.

Graag nog een keer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9Liesbeth19-08-2015

Prachtige plek

Huisje nummer 95 is ingericht voor 11 volwassenen en een kind. Wij waren met volle bezetting. We hebben genoten van ons verblijf. De sauna was een pluspunt! De kleine keuken was een minpunt.Het vrije uitzicht was heerlijk en de tuin was lekker ruim rondom het huis. Aandachtspunt: Zorg dat de glazen ovenschalen heel zijn. Een kapotte rand heeft voor een flinke jaap in de vinger gezorgd.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 8fam. m. ammeraal08-07-2015

een fijne bungalow op een fantastische plek

De omgeving is mooi en de locatie was schitterend, fijn uitzicht vanuit de tuin, en bied veel ruimte voor een groot gezelschap.

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 9Theo29-06-2015

Prima locatie

Van alle gemakken voorzien

Gereisd in juni 2015

• 9G. Mos11-05-2015

Heel fijn huis op de Krim.

Mooi uitzicht, je merkt niet dat je op een heel groot park bent. We zijn door iedereen goed geholpen. Het restaurant was ook goed we hebben er van een lopend buffet genoten met de kinderen en kleinkinderen. Voor de kinderen was er voldoende speelruimte

Gereisd in mei 2015

• 10Annemarie06-02-2015

Top huis!

Gewoon een heerlijk huis ook in de winter met sneeuw en wind. Top met die sauna en open haard, Lange strandwandelingen en uitgebreide lunches bij Paal 17

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 9Rob Zoon18-01-2015

Prachtig, rustig, kindvriendelijk huisje

Algemene indruk is mooier dan verwacht. Huisje ligt aan de rand met ruime tuin rondom en uitzicht op bos en weilanden. Geen inkijk van buren. De Krim is een groot, goed verzorgd park met veel accommodatie voor jong en oud. Zodra je in het huisje bent heb je absoluut niet het gevoel dat je je in een park begeeft. Veel ruimte voor de auto's. Klantvriendelijk personeel aan de receptie en in de horeca. Prijs/ kwaliteit is in orde. Veel service en vele extra' s in huisje zoals 3 tv's, veel bestek en vaatwerk, servies. Gezellige open haard. Verkleedkist voor kinderen. De kamers voldoen aan de laatste eisen, makkelijk schoon te houden.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 9Gerda van Osch20-07-2014

Heerlijk huis op een prachtige plek

Geweldige tuin.Fijn park. We hebben allemaal genoten, van jong tot oud. Heerlijk strand, strandhuisje gehuurd, voldeed ook prima. We hebben lang niet alles kunnen doen, dus hebben we voor volgend jaar meteen weer geboekt. Fijne tv, WiFi ging eerst niet goed, maar na advies van de krim, dik in orde. Wel kleine keuken, dus maar wat minder kokkerellen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 9Janneke26-04-2014

'Prachtige locatie voor '50 jarig huwelijksfeest'

Wat een plekje; om jaloers op te worden. Wij hebben onze (schoon)ouders verrast met een midweekje 'Texel-Vakantiehuisje' om daar hun 50 -jarige trouwdag te vieren. Iedereen voelde zich gelijk thuis in dit huis; mooie lichtval en smaakvol ingericht. Op de trouwdag zelf kwam er nog meer familie en we hebben heerlijk kunnen barbecuen in de heerlijk beschutte. Genoeg mogelijkheden om op diverse plekken in de tuin beschut te zitten, De 'weergoden' waren ons goed gezind.Al met al een Aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

• 8p.zuur10-03-2014

Heerlijke plek!!

Dit is een heerlijke plek om met je kinderen te vertoeven,het huis is van bijna alle gemakken voorzien. Kinderen vermaken zich optimaal zodat ook ouders kunnen ontspannen dit mede door de goed omheinde tuin en vele kinder atriburen. Heerlijk aan de rand van het park zodat ook niemand last van jou heeft.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

Texel

8 tips over Vakantiehuis Texel Vakantiehuisje (op de Krim)

• Miranda Zonneveld, 11-02-2014

Neem ook kaarsen en waxinelichtjes mee om het nog gezelliger te maken! Kaarsen standaards zijn voorhanden.

• Danny, 29-01-2014

Ecomare: zeer de moeite waard. De Slufter: Mooi gebied, heerlijk wandelen en uitwaaien

• Arnoud, 14-10-2013

Neem een eigen parasol mee. Die is er niet en de tuin ligt op het zuid westen.

1 vraag over Vakantiehuis Texel Vakantiehuisje (op de Krim)

• Silvia den Oute, 07-08-2016

huren oktober 2017

Goedemiddag,

Volgend jaar word ik 50 jaar en wil graag voor de familie een huis huren. Kunt u mij aangeven wat deze woning kost in de herfstvakantie (midden) 2017.

Alvast bedankt voor u moeite. Silvia

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12