Vakantiehuis Texel Vakantiehuisje (op de Krim)

Vakantiehuis Texel Vakantiehuisje (op de Krim)stersterstersterster

9.4Fenomenaal

Nederland, Waddeneilanden, Texel

9.4Fenomenaal

• 9.1Inrichting
  • 9.2Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Texel Vakantiehuisje (op de Krim) voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

• Sauna
Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

49 reviews over Vakantiehuis Texel Vakantiehuisje (op de Krim)

• 9Truus Nieling06-09-2016

Mooie plek.

Open trap (kindonvriendelijk)geen sleutel van tuinhuisje en terrasdeur bij bbq.Ligstoelen erg vuil, zelf schoon gemaakt. Kinderspeelgoed is aan opknappen toe.

Texel-vakantiehuisje, Eigenaar, 12-09-2016

Hartelijk dank voor uw terugkoppeling. Het speelgoed wordt met enige regelmaat vernieuwd, wij zullen hier extra aandacht aan besteden. De openslaande deuren bij het terras kunnen inderdaad niet meer open omdat daar te vaak de wind op staat. Deze winter worden de openslaande deuren vervangen door een mooie pui met vast glas waardoor nog meer van het uitzicht genoten kan worden. Het tuinhuisje met het woord "privé" er op is afgesloten omdat dit gebruikt wordt voor de spullen waarmee wij ons huis onderhouden. Verder willen wij alvast verklappen dat in de winter de twee badkamers en de keuken worden aangepakt. Graag tot een volgende keer.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

• 8geertje kelders24-08-2016

Leukocytes voor een weekend

Rust en ruimte .Luisteren naar de zee heerlijk genieten weer of geen weer.de hond is ook altijd we look.super

Gereisd met partner in mei 2015

• 7Lettie Tiele30-05-2016

goed huis

Hadden meer verwacht mbt prijs/kwaliteit verhouding. Vooral de keuken viel erg tegen: veel te klein voor zoveel personen en aftands gasfornuis en afwasmachine. Ook de ruimte bij de eethoek te klein; je kon er niet rond omheen als de tafel bezet was. Slaapkamers prima en badkamers ook prima. Dit was allemaal ruim genoeg.

Texel-vakantiehuisje, Eigenaar, 31-05-2016

Dank voor uw review. Hoewel wij nooit klachten krijgen over de keuken, zijn wij het met u eens. Wij gaan weer een grote verbouwing doen. De bouwaanvraag loopt al. Niet alleen omdat wij de keuken gaan vergroten, ook de 2e badkamer wordt aanzienlijk vergroot en de grote badkamer en sauna worden vernieuwd tot één mooi geheel wat u een wellness gevoel zal geven. Volgens planning is het geheel afgerond in het voorjaar van 2017.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

• 9Frank van de Kamp14-03-2016

Perfect place to be !

We hebben met ons complete gezin,kinderen met hun partners en de kleinkinderen, enorm genoten van dit fijne huisje op het park de Krim op Texel. Het huisje is prima ingericht en van alle gemakken voorzien.Voor de kids was er ruim voldoende afleiding en speelplezier. De ligging is in vele opzichten perfect en het uitzicht was werkelijk prachtig en in de avondzon betoverend. Het heeft het vieren van ons 40 jarig huwelijk onvergetelijk gemaakt.

Texel-vakantiehuisje, Eigenaar, 31-05-2016

Dank voor uw review. Wij zijn blij te lezen dat wij een positieve bijdrage hebben kunnen leveren aan uw 40 jarig huwelijk.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

• 8mevr kropten15-02-2016

heel gezellig

heerijk op Texel uitwaaien etc

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

• 10Niels B08-02-2016

geweldig verblijf!

Heerlijk lang weekend gehad! Huis is van alle gemakken voorzien, biedt privacy, mooi uitzicht en is perfect schoon. De faciliteiten op het park zijn voortreffelijk, zeker voor kinderen! Het zwembad is prima en wordt, naar wij begrepen, op korte termijn nog beter. Kortom, een aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

• 9g.uithol24-10-2015

fantastische huis

We verbleven met 8 volwassene en 4 kinderen in dit huis er was voldoende speelgoed en spelletjes voor de kinderen, ligging is zeer leuk de kinderen zagen iedere morgen de pony,s naar manege gaan. Op park is er voor ieder wel wat te doen,als je vroeger aankomt is er voldoende binnen en buiten te doen.( zelf bij vertrek kan je nog gebruik maken van alles ,het is een voorbeeld voor andere parken mensen zijn vriendelijk en behulpzaam)

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

• 8ilona15-10-2015

goed

Wij verbleven met 8 volwassenen en 2 jonge kinderen in vakantiehuis Texel. We hebben een prima verblijf gehad.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 9J.F. Scheijbeler24-09-2015

Zeer goed

Mooi huisje met twee buitenterrassen en kinderspeelplaats gelegen aan de buitenrand van het park. Royale woning met ruime woonkamer enslaapkamers, de keuken is helaas wat krap. Bad- en sanitair in ruime mate aanwezig, voor liefhebbers is een sauna.

Gereisd met oudere kinderen in september 2015

• 10Arnoud09-09-2015

Top! Graag weer

Wij waren al eerder geweest op deze geweldige locatie. Dit keer waren wij met 2 gezinnen (totaal met z'n tienen). We hadden overdag mooi weer en hebben 's avonds lekker de open haard aan gehad en er zijn een aantal de grote sauna in gedoken. De bedden zijn vervangen door boxspring bedden en er is een veel grotere eettafel gekomen. Vanaf daar heb je schitterend uitzicht over duintjes naar een bos in de verte. De kinderen konden zelf naar het zwembad lopen. Een middag hebben wij de grote BBQ gebruikt, maar het was helaas toen een beetje fris, dus hebben wij binnen gegeten.

Wij kkomen zeker terug!!

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

Texel

8 tips over Vakantiehuis Texel Vakantiehuisje (op de Krim)

• Miranda Zonneveld, 11-02-2014

Neem ook kaarsen en waxinelichtjes mee om het nog gezelliger te maken! Kaarsen standaards zijn voorhanden.

• Danny, 29-01-2014

Ecomare: zeer de moeite waard. De Slufter: Mooi gebied, heerlijk wandelen en uitwaaien

• Arnoud, 14-10-2013

Neem een eigen parasol mee. Die is er niet en de tuin ligt op het zuid westen.

1 vraag over Vakantiehuis Texel Vakantiehuisje (op de Krim)

• Silvia den Oute, 07-08-2016

huren oktober 2017

Goedemiddag,

Volgend jaar word ik 50 jaar en wil graag voor de familie een huis huren. Kunt u mij aangeven wat deze woning kost in de herfstvakantie (midden) 2017.

Alvast bedankt voor u moeite. Silvia

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12