Vakantiehuis Texel Vakantiehuisje (op de Krim)

Vakantiehuis Texel Vakantiehuisje (op de Krim)stersterstersterster

9.4Fenomenaal

Nederland, Waddeneilanden, Texel

9.4Fenomenaal

• 9.1Inrichting
  • 9.2Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Texel Vakantiehuisje (op de Krim) voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

• Sauna
Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

49 reviews over Vakantiehuis Texel Vakantiehuisje (op de Krim)

• 2018
    9Familie Lindeboom31-05-2018

Aanrader: zeer comfortabele familie villa.

Met drie generaties een geweldig verblijf gehad in deze ruime en volledig ingerichte familie villa. Grote pluspunten: 1) de tuin was geheel omheind, waardoor kleine kinderen hun gang konden gaan, en 2) gelegen aan de rand van het park met vrij uitzicht.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9Daphne09-04-2018

Ruim huis met heerlijke tuin

Heel erg fijn huis! Lekker ruim en heerlijke tuin met vrij uitzicht. We komen graag nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• 2017
    10Ans29-12-2017

Fantastisch Kerstweekend gehad met het hele gezin!

Wij hebben de Kerstdagen doorgebracht in dit prachtige huis op "De Krim" met ons hele gezin, kinderen en kleinkinderen in de leeftijd van 2 t/m 12 jaar. Het huis ziet er fantastisch uit, is van alle gemakken voorzien en de ook de bedden zijn prima! Mooie keuken, gezellige open haard en lange eettafel waar je gezellig met z'n allen kunt eten en spelletjes doen! Het centrum is vlakbij en ook daar is van alles te doen voor kids van klein tot groot. Kortom: Onvergetelijke feestdagen gehad en we hopen er graag nog eens terug te komen!

Gereisd met vrienden in december 2017

• 9R. de Leeuw25-10-2017

Comfortabel vakantiehuis

Mooi, vrij, daardoor rustig gelegen vakantiehuis! Zeer complete inrichting ook voor kinderen. Comfortabele badkamers. Uitgebreide keuken en inventaris. Mooi nieuw zwembad.

Texel-vakantiehuisje, Eigenaar, 01-11-2017

Fijn dat u genoten heeft van ons verbouwde huis én van het nieuwe zwembad. Wij zien u graag een andere keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 9codwarswaard_23-10-2017

Fantastische week gehad

Mooi huis,rustig gelegen,alle voorzieningen aanwezig. Zeer geschikt voor maximaal 10 personen.

Texel-vakantiehuisje, Eigenaar, 01-11-2017

Dank voor uw mooie terugkoppeling. Graag tot een volgende keer.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

• 10ellen29-08-2017

Wat een ruimte en gezelligheid !

De ligging is prachtig; aan de rand van het park met veel groen en je zit vrij. De aankleding is erg leuk: Texelse schilderijen, kussentjes enz. Een compleet huisje; het ontbreekt aan niets. En je kunt altijd in de zon zitten; Heerlijk !

Familie Ruhaak, Eigenaar, 06-09-2017

Wat fijn om te horen dat jullie je thuis voelde in ons huis. Graag tot een volgende keer!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Tine van de Kamp15-07-2017

Geweldig leuk huis, speciaal voor de kleintjes.

De tuin is heerlijk vrij; kinderen kunnen er lekker spelen, zonder dat je weg hoeft. Uitzicht is prachtig: leuke paardjes lopen vlakbij. Prachtig park met alle voorzieningen. Personeel zeer klantvriendelijk.

Texel-vakantiehuisje, Eigenaar, 18-07-2017

Hartelijk dank voor uw mooie bericht. Ja, het is echt een huis om met 3 generaties te huren. Opa en oma hoeven geen trappen te lopen, de tuin is helemaal afgesloten voor de kleinkinderen. Zij kunnen er heerlijk spelen en gebruik maken van alle speeltoestellen in de tuin. Het parkcentrum met het geweldige, nieuwe zwembad ligt op nog geen 5 minuten lopen. 's avonds lekker in de sauna en daarna met z'n allen voor de open haard. Of 's zomers lekker BBQ-en bij de ondergaande zon. De terrassen geven lekker veel privacy en prachtig weids uitzicht.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9de Rijk08-04-2017

Heerlijk weekend, wat een geluk!

Prachtig gelegen huisje, zicht op glooiende weide met paarden. Heerlijk ruim, met z'n 10-en aan de eettafel genieten van de gourmet. Prima slaapkamers, twee luxe badkamers en als klapper de sauna.

Texel-vakantiehuisje, Eigenaar, 11-05-2017

Dank voor uw mooie review. Wij hopen dat u weer langskomt en dan gebruik kunt maken van het prachtige nieuwe zwembad.

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 9Piet Maat04-04-2017

Fantastish

Leuk park, vriendelijke medewerkers, schoonmaken was slecht

Gereisd met partner in mei 2015

• Oude reviews

7H. Holter19-10-2016

Mooi vakantiehuisje op goede locatie in het park.

Het huisje voldeed aan de verwachtingen, maar dat mocht gezien de prijs ook wel. Helaas was men niet bereid een korting te geven vanwege het feit dat het zwembad vanwege vernieuwing ontbrak. Een korting was hierdoor wel op zijn plaats geweest.

Texel-vakantiehuisje, Eigenaar, 11-05-2017

Dank voor uw review. De nieuwbouw van het geweldige zwembad was al ruim voor het bepalen van de prijzen bekend en is derhalve meegenomen in de prijsopbouw. Wij hopen u opnieuw als gast te mogen ontvangen als het zwembad klaar is.

Inmiddels is ons huis verder uitgebouwd, zijn de twee badkamers vernieuwd en is er een nieuwe, veel grotere keuken met alle luxe geplaatst.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Texel

8 tips over Vakantiehuis Texel Vakantiehuisje (op de Krim)

• Miranda Zonneveld, 11-02-2014

Neem ook kaarsen en waxinelichtjes mee om het nog gezelliger te maken! Kaarsen standaards zijn voorhanden.

• Danny, 29-01-2014

Ecomare: zeer de moeite waard. De Slufter: Mooi gebied, heerlijk wandelen en uitwaaien

• Arnoud, 14-10-2013

Neem een eigen parasol mee. Die is er niet en de tuin ligt op het zuid westen.

1 vraag over Vakantiehuis Texel Vakantiehuisje (op de Krim)

• Silvia den Oute, 07-08-2016

huren oktober 2017

Goedemiddag,

Volgend jaar word ik 50 jaar en wil graag voor de familie een huis huren. Kunt u mij aangeven wat deze woning kost in de herfstvakantie (midden) 2017.

Alvast bedankt voor u moeite. Silvia

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12