8 tips over Vakantiehuis Texel Vakantiehuisje (op de Krim)

• Miranda Zonneveld, 11-02-2014

Neem ook kaarsen en waxinelichtjes mee om het nog gezelliger te maken! Kaarsen standaards zijn voorhanden.

• Danny, 29-01-2014

Ecomare: zeer de moeite waard. De Slufter: Mooi gebied, heerlijk wandelen en uitwaaien

• Arnoud, 14-10-2013

Neem een eigen parasol mee. Die is er niet en de tuin ligt op het zuid westen.

• Hans-Pieter, 15-10-2013

Op Texel is veel te doen. Ecomare is leuk, bij de vuurtoren is een leuke strandtent, de klimbaan op de Krim is erg leuk voor de kinderen.

We hebben een aantal aanbieders voor Texel Vakantiehuisje (op de Krim) voor je op een rij gezet:

Texel
    Texel

• A.Stoop, 06-02-2014

Bezoek de bioscoop in Den Burg (kleinschalig maar wel prima stoelen en zeer vriendelijke bediening). Restaurant De Rog in Cocksdorp heerlijk eten in een gezellige sfeer (wel reserveren). Bezoek de Slufter en wandel naar De Koog 6 km met prachtige vergezichten en afwisselend terrein (neem wat te drinken en eten mee).

• J.F. Scheijbeler, 24-09-2015

Zorg voor voldoende scherp keukenbestek en een goede kaasschaaf.

• Liesbeth, 19-08-2015

Op het vakantiepark 'De Krim' is van alles te doen. We zijn wezen bowlen en laser gamen. Ook hebben we een workshop "Boogschieten, buks schieten en blaaspijpschieten" gedaan. Verder kan je al voor 85 euro met drie personen een 15 minuten durende rondvlucht in een Cesna maken bij het nabijgelegen vliegveld van Texel.

• Tine van de Kamp, 15-07-2017

Een kwartiertje fietsen en je bent aan het strand. Ook wandelen in de duinen is heerlijk. een bezoek aan de sluftervallei (uniek) is de moeite waard. Prachtig uitzicht!