Hotel Tesselhof Texel (De Koog)

Hotel Tesselhof Texel (De Koog)
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Tesselhof Texel (De Koog) voor je op een rij gezet:

13 tips over Hotel Tesselhof Texel (De Koog)

W. Nagelsmith, 13-6-2015
Paal 20, strandtent met goede service, idem Paal 21 en idem Paal 19, een prachtig gebouw, onlangs geopend.
Peter van Halderen, 21-5-2014
vanuit het hotel ben snel naar het strand (paal 20)
Timmer, 14-5-2014

Eten kun je het beste in het restaurant van het hotel. Mooie kaart tegen een goede prijs en uiteraard een prima bediening.

heb je een specifieke vraag of opmerking? Meld dit even bij de receptie en voor zover mogelijk, wordt het meteen geregeld.

J. Maljaars, 6-5-2014
De kachel (vloerverwarming) zou wat ons betreft wel wat minder kunnen, aangezien de kamers aardig op temperatuur zijn en het (te) warm is.
OMeuris, 26-9-2013
Een aanrader is zeker om ook eens te eten in restaurant La Casserole, welke van dezelfde eigenaar is, ze hebben er heerlijke streekgerechten en het personeel wat vlg mij onderhand bij de inboedel hoort, gezien de vele jaren dat ze er al werken is uitermate vriendelijk. Een verder tip is om de veerboot op de heenweg in de daluren te gebruiken, ( kan via internet) wat behoorlijk scheelt in de kosten waardoor je weer een keer extra uit eten kunt gaan.
mariannemoerdijk, 18-9-2013
Keep up the good work, Hans en Marianne Moerdijk.

Jurgen, 6-8-2013
De gerechten worden met veel zorg klaargemaakt en ze smaakten heerlijk!
Arie, 25-7-2013
Texels biertje in de brouwerij of bij Tumbleweeds
Kim Lemmens, 8-7-2013

Schoon, centraal, betaalbaar, goede service, rolstoel vriendelijk.

Ideaal!

a. van zanden, 8-4-2013
blijf zoals je bent ! gewoon lekker de fiets pakken en het eiland ontdekken, vergeet een bezoek aan de brouwerij niet, en het juttermuseum is ook een aanrader!

Onze bezoekers bekeken ook: