Hotel Tesselhof Texel (De Koog)

Hotel Tesselhof Texel (De Koog)
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Tesselhof Texel (De Koog) voor je op een rij gezet:

161 reviews over Hotel Tesselhof Texel (De Koog) in het Nederlands

centraal gelegen, keurig hotel, goed ontbijt. Vriendelijke ontvangst.

Leuk voor een keer

De Jong
10-9-2017

Slecht parkeren altijd druk, honden waren toegestaan dus het rook overal naar natte honden, ontbijt was heerlijk, leuk hoekje waar je kan tafeltennissen, schone kamer!

wij komen zeker nog eens

C Bos
29-7-2017

Eigen (gratis) parkeerterrein(tje) tegenover het hotel. Ligging zijstraatje hoofdwinkelstraat (met veel leuke winkels en restaurants). Ontvangst zeer vriendelijk. Kamers zijn ruim en schoon. Voor een deel zijn de kamers pas gerenoveerd. Ontbijt is goed en uitgebreid (niet goed genoeg? bakker Timmer -tegenover Tesselhof- serveert ook ontbijt).

Wij gaan altijd naar Paal 17 naar het strand. De Pluktuin, de garnalenboot zijn ook een aanraders. En Ecomare natuurlijk!

fantastisch, prima verzorging

dhr.W. van bladel
26-7-2017

vriendelijk personeel, goed ontbijt. Schone kamer.

Goed hotel, alleen jammer van de vele honden.

Chantal
19-7-2017

Mooi goed hotel alles ziet er netjes verzorgt uit. Mooie ruime kamer hadden wij. Maar wat wij wel heel vervelend vonden is dat er heel veel honden in het hotel waren. Als je wilde ontbijten brak je eerst je nek over al die honden hun baasjes mee hadden genomen de ontbijtzaal in zeer onpraktisch en in mijn ogen niet echt hygiënisch.

kleine app. niet erg gezellig door wand gehorig

Ans en Andre Meijer
7-7-2017

Vlak bij de zee heerlijk en een behoorlijk ontbijt

Fantastische service, ontbijt zeer goed, eten ook.

Henriette Verkuylen
13-6-2017

Eigenlijk was alles zeer goed. Er was niets wat ons tegenviel. De fam. van wie het hotel is was zeer duidelijk aanwezig en oma had alles in de gaten en reageerde overal ook adequaat op. Wij waren dan ook tevreden gasten

Fijn hotel

Ingrid
19-4-2017

Fijn hotel, vriendelijk personeel, schone kamers, uitgebreid ontbijtbuffet. Ligging is super: midden in het centrum en op loopafstand van strand/bos.

Oude reviews (archief)

Prima locatie,interieur achterhaald

Fam.G.Ploeg
10-12-2016

We waren door omstandigheden wat laat,maar konden toch nog boeken,mits we een luxe kamer met balkon namen.

Dat deden we dus. Het was een kamer helemaal boven in de verste hoek.(505). En inderdaad er was een balkon,maar stel je hier niet teveel van voor.... Ontbijt was voldoende,personeel vriendelijk.

Een pluspunt is de locatie. Aan het eind van het ontbijt,neem je een kopje koffie mee naar het terras en....je zit op de eerste rang in de winkelstraat,toch zouden we een volgende keer iets anders zoeken,

Nooit meer

Mevr. Bos
25-10-2016

Het ontbijt was goed, maar voor de rest was het kil. Het enige personeelslid wat vriendelijk was, was de jonge man toen we uitcheckten. Er kan nauwelijks een goede morgen of gedag vanaf, je voelt je hier niet echt welkom. De kamers zijn heel kil ingericht, waar de plavuizen vloer ook een groot aandeel in heeft. Dit is een hotel waar we nooit meer komen, gelukkig maakt het mooie eiland het weer goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tesselhof Texel (De Koog) in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tesselhof Texel (De Koog) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tesselhof Texel (De Koog) scoort een 8.29 uit 10 op basis van 165 reviews.