Géén boekingskosten
NederlandWaddeneilandenTexelHotels TexelHotel Tesselhof Texel (De Koog)

Hotel Tesselhof Texel (De Koog)

NederlandWaddeneilandenTexel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Tesselhof Texel (De Koog) voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 179 reviews
+28/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 179 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

179 Reviews over Tesselhof Texel (De Koog)

• 10Kees18-06-2021

Super Hotel in de Koog

Tijdens ons bezoek kregen we een ongeval op Texel. Door het personeel super opgevangen en geholpen. Dikke pluim voor iedereen daar. Het was ons al eerder heel goed bevallen maar met dit erbij was het helemaal top. Het hotel is netjes, de kamers zijn super en bediening, vriendelijkheid en hulp bij probleempjes is werkelijk fantastisch

• 9John10-06-2021

Geweldig en zeer schoon. Heerlijk en uitgebreid ontbijt. In 1 woord top.

• 9Herman en Carin Bor10-04-2021

We zijn afgelopen weekend (met Pasen) 3dagen geweest schitterend hotel vriendelijk personeel. Ik heb voor dat we gingen en tijdens ons verblijf best wel veel gevraagd en iedere keer toch vriendelijke antwoorden gehad en daar liep ook steeds een lief omaatje bij waarschijnlijk de oude eigenares die het niet los kan laten. Kamer schoon mooi dat er een koelkast stond. Ontbijt was ook heel erg goed. Wanneer je ook langs kwam ze zeiden altijd goede dag. Midden in het dorp ondanks de corona toch gewoon de winkels binnen ( ja wel even gevraagd of je naar binnen mag) waren ook allemaal vriendelijk. Zee, strand ook maar een klein stukje lopen. We gaan zeker weer terug.

• 8Mary20-09-2020

Prettig!

Prettig hotel met vriendelijk personeel. Ruime kamer en badkamer met inloopdouche. De matrassen van de bedden vonden wij erg zacht. Uitgebreid ontbijt met jammergenoeg geen vers brood maar uit de diepvries. Vreemd want het hotel staat naast een bakkerij. Geen problemen met parkeren of geluidsoverlast. Fijn dat het ontbijt, vanwege corona,in shifts ging en dat er looproutes waren aangegeven.

• 7Wim Olthof20-08-2020

Samen met de kleinkinderen

Goed hotel schone kamers top ontbijt wij hadden een mindervalide kamer en de kinderen een kamer in het andere gebouw alleen de bedden in onze kamer zijn aan vervanging toe hele doorgelegen matrassen daar wat van gezegd het antwoord is dan bij het boeken moet men aangeven of men een harde of zachte matras wil beetje lulkoek.

• 8Nanda09-08-2020

Prettig verblijf!

Tijdens ons verblijf was het erg heet. Wij zaten aan de voorzijde en om frisse lucht te krijgen moest je de schuifpui open zetten. Omdat het hotel dicht aan het centrum zit, heb je veel last van lawaai. (Uitgaansleven etc). Maar dit is ook niet zo gek als je dicht bij het centrum wilt zitten! Parkeergelegenheid is ook wat krap en niet gemaakt voor de nieuwere brede auto's. Verder een net hotel, vriendelijke mensen en lekker eten! Zeker een aanrader, maar als je niet goed tegen lawaai kan, zou ik zeker een kamer aan de achterzijde vragen.

• 10Sjak van der Linden14-05-2020

Super

Ik was voor mijn werk op het eiland Texel, maar mocht ik hier nog terug komen zal ik zeker opnieuw bij dit hotel boeken. Ik arriveerde laat in het hotel keuken was al gesloten. Speciaal voor mij hebben ze nog wat eten gemaakt. Geweldige service vriendelijke mensen

• 8Anita28-06-2019

Heerlijk

Wij hadden een mooie/moderne kamer. Ontbijt is prima, genoeg keuze. Zou alleen wat meer parkeerplekken mogen zijn.

• 5Dhr Chouffe13-05-2019

Service

Erg goede locatie met jammer genoeg slechte service. Bij inchecken een kamer gekregen die rook naar zware shag. Dit aangegeven bij de receptie en hadden het idee dat we amper gelooft werden.

Volgende dag bij het ontbijt kwam er personeel naar ons toe of wij met een hond waren. Dit ook vooraf aangegeven bij de reservering maar kennelijk hadden we dit bij inchecken moeten melden. De manier hoe we werden aangesproken hierop was erg belerend en totaal niet gastvrij.

Kille sfeer in het hotel, geen gedag als je binnenkomt personeel blijft strak achter het computerscherm kijken.

Kamers netjes en schoon, wel erg gedateerd. Dranger op de badkamerdeur zonder raam of afzuiging dus enorm vochtig in badkamer. Ontbij oud brood op maandag.

• 9Wil Elling29-03-2019

Heerlijk midden in het centrum van den Koog. Fantastisch ontbijt. Zeer goede bedden. Schoon. een leuk familiebdrijf waar service een begrip is.

Hotel Tesselhof Texel (De Koog) info

• AirconditioningNiet beschikbaar