Hotel Tesselhof Texel (De Koog)

Hotel Tesselhof Texel (De Koog)
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Tesselhof Texel (De Koog) voor je op een rij gezet:

168 reviews over Hotel Tesselhof Texel (De Koog) in het Nederlands

Helemaal top en super hondvriendelijk

Anoniem
4-8-2018

Super hotel echt een aanrader. Heel vriendelijk personeel, goede kamers, netjes onderhouden en bovenal schoon, erg hondvriendelijk! Lekker ontbijt en de perfecte uitvalsbasis voor het verkennen van het eiland en midden in de Koog zonder daar last van te hebben.

Geweldig

Geke
1-8-2018

Schoon en goed hotel. restaurant keuze genoeg op de kaart lekkere streek gerechten. Personeel vriendelijk, allert en attent. Echt een aanrader

Ons terrasje bij La Casserol en Hotel Tesselhof.

Sjef van Kuijk
30-6-2018

Om er even uit te zijn, wij zíjn graag in Hotel Tesselhof, van daaruit naar verschillende locaties op Texel.

Texel is een fijn vakantie eiland met vele bezienswaardige heden.

En tijdens de culinaire dagen dan komen de vriendenclub van Tesselhof weer bij elkaar voor de gezelligheid en lekker genieten van de vele culinaire hoogstandjes op de Koog, deze zijn altijd in september.

centraal gelegen, keurig hotel, goed ontbijt. Vriendelijke ontvangst.

Leuk voor een keer

De Jong
10-9-2017

Slecht parkeren altijd druk, honden waren toegestaan dus het rook overal naar natte honden, ontbijt was heerlijk, leuk hoekje waar je kan tafeltennissen, schone kamer!

wij komen zeker nog eens

C Bos
29-7-2017

Eigen (gratis) parkeerterrein(tje) tegenover het hotel. Ligging zijstraatje hoofdwinkelstraat (met veel leuke winkels en restaurants). Ontvangst zeer vriendelijk. Kamers zijn ruim en schoon. Voor een deel zijn de kamers pas gerenoveerd. Ontbijt is goed en uitgebreid (niet goed genoeg? bakker Timmer -tegenover Tesselhof- serveert ook ontbijt).

Wij gaan altijd naar Paal 17 naar het strand. De Pluktuin, de garnalenboot zijn ook een aanraders. En Ecomare natuurlijk!

fantastisch, prima verzorging

dhr.W. van bladel
26-7-2017

vriendelijk personeel, goed ontbijt. Schone kamer.

Goed hotel, alleen jammer van de vele honden.

Chantal
19-7-2017

Mooi goed hotel alles ziet er netjes verzorgt uit. Mooie ruime kamer hadden wij. Maar wat wij wel heel vervelend vonden is dat er heel veel honden in het hotel waren. Als je wilde ontbijten brak je eerst je nek over al die honden hun baasjes mee hadden genomen de ontbijtzaal in zeer onpraktisch en in mijn ogen niet echt hygiënisch.

kleine app. niet erg gezellig door wand gehorig

Ans en Andre Meijer
7-7-2017

Vlak bij de zee heerlijk en een behoorlijk ontbijt

Fantastische service, ontbijt zeer goed, eten ook.

Henriette Verkuylen
13-6-2017

Eigenlijk was alles zeer goed. Er was niets wat ons tegenviel. De fam. van wie het hotel is was zeer duidelijk aanwezig en oma had alles in de gaten en reageerde overal ook adequaat op. Wij waren dan ook tevreden gasten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tesselhof Texel (De Koog) in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tesselhof Texel (De Koog) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tesselhof Texel (De Koog) scoort een 8.36 uit 10 op basis van 168 reviews.