Appartement
9,2

9 reviews over Appartement Tessel Appartementen (122, 126 + 138) in het Nederlands

Super vakantie, alles voor handen

Margie
31-1-2016

Super fijn appartement, van alle gemakken voorzien. Lekker terrasje/tuin, heerlijk voor kinderen, wel fietsen nodig naar de Koog. Alles is te fietsen als je van fietsen en een beetje wind houd Strand vlakbij, rust vlakbij, dorpjes en activiteiten vlakbij. Zoveel leuks voor kinderen; op boederijen, aan het strand, in de dorpjes, overal wat. Superleuk! Loooooove Texel, zo'n mooi stuk natuur in eigen land

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Fijn appartement met terras en zonnig grasveld

Henriëtte
8-7-2015

Wij hebben 2 weken gebruik mogen maken van appartement 118 van de verhuurders. Een gezellig ingericht (hoek) appartement met terras en een zonnig grasveld tegen de bosrand aan. Prima bedden, keuken met magnetron en oventje en verder van alle gemakken voorzien. Onze e-bikes mochten wij in de box zetten. Wij hebben een heerlijke fietsvakantie gehad op het mooie eiland Texel mede door de fijne accommodatie én het fantastische weer (hittegolf) met een zeebriesje!

Gereisd Met partner in juni 2015

Geslaagde familie-/fietsvakantie in Texel

June
23-7-2014

Wij hebben een leuke vakantie gehad in Texel. Wij waren nog nooit eerder hier geweest. Een bezoek aan dit mooie eiland in combinatie met een verblijf in Tessel 126 kan ik iedereen die van strand/zee/duinen/landelijk en pittoreske dorpjes houdt - van harte aanbevelen. Op de valreep hebben we ons dochtertje van 9 meegenomen. Dit was helemaal geen probleem voor de verhuurders. We moesten een klein bedrag bijbetalen en kregen er een extra kamer bij in dit overigens compleet ingerichte appartement, dat werkelijk van alle gemakken is voorzien (bijv. tv op de slaapkamer, wifi, huistelefoon). De ligging van dit appartement is fantastisch. Goed te bereiken met OV. Om de hoek is een manege en verderop het dorpje De Koog dat tegen de rand van de duinen ligt. Er was genoeg te doen. Helemaal super!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Zeer fijn knus appartement

fortydutch
23-11-2012

Wij zaten in Tessel 126, ook omdat we een hond bij ons hadden en dat hier mag. Net zoals wij voelde onze hond zich direct thuis in dit appartement. Ik ben gewend van alles mee te nemen van huis omdat het vaak ontbreekt in vakantieverblijven, maar dat was in dit huisje niet nodig. Zeer goed uitgerust, de keuken incl vaatwasser en tabletten, genoeg pannen etc...gewoon compleet! Bij aankomst stond er een juttertje voor ons klaar, waren de bedden opgemaakt en was de verwarming al lekker aan. Service! En dat voor een prijs van 190 euro alles erbij in voor een midweek. Wanneer wij weer naar Texel gaan komt dit appartement zeker weer in beeld. Voor 2 personen en een hond genoeg ruimte, schoon en knus.

Gereisd Met partner in november 2012

Prima appartemen, heel erg compleet

M de Zwart
26-9-2012

Wij waren in app. 122 in de week van 17 t.e.m.23 Sept. Van de 7 appartementen in de Pelikaan, die we in de loop van de jaren hebben gehuurd , was dit de beste!! Erg compleet en gezellig ingericht. Goede bedden. Ook het contact met de verhuurster en de beheerder was erg goed.Wel jammer dat, door een grote hoge heg het contact met de buitenwereld en mooie Texelse luchten,summier was. Een vergeten broek werd direkt opgestuurd. Dank daarvoor en tot de volgende keer . M. de Zwart,Alblasserdam

Gereisd Met partner in september 2012

122 prachtig, comfortabel appartement!

W. Holwerda
22-3-2011

122 hebben wij gehuurd in augustus 2010. Het is een erg genoeglijk appartement op de begane grond, met luxueuze keuken en badkamer. De inrichting is licht en erg compleet, een fijne tuinset buiten maakt het compleet. Verder is het appartementencomplex als geheel luxe en erg rustig.

De ligging is goed, de korte wandeling naar het strand is prachtig, parkeergelegenheid onder handbereik, en dat alles aan de rand van het bos!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Goed verzorgd appartement

J.W.
6-1-2011

Comfortabel en goed onderhouden vakantie-appartement op de begane grond van het appartementencomplex . Wordt door de eigenaar verhuurd via internet. We konden gemakkelijk lopend naar het strand of naar De Koog. Er staat een hotel/restaurant naast.

Gereisd Met partner in december 2010

Heerlijk weekeinde doorgebracht

Geraldine de Vreede
18-3-2009

Dit appartement ligt aan de rustige zijde van het gebouw. 't Was heerlijk om in de ochtendzon te ontbijten en later op de dag op het terras te zitten. Mooi en volledig ingericht met alle noodzakelijke voorzieningen. We liepen zo het bos in met onze hond en via de duinen en het strand naar De Koog. Een aanrader!

Gereisd Met partner in maart 2009

. "Wat een topper"

charlotte kok
9-2-2009

geweldig appartement alles aanwezig heerlijke bedden smaalvolle inrichting aan de rand van een prachtig bos. en vlakbij de uinen en strand

Gereisd Met partner in februari 2009

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tessel Appartementen (122, 126 + 138) in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tessel Appartementen (122, 126 + 138) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Appartement Tessel Appartementen (122, 126 + 138)