Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

91 Reviews over 't Woutershok Kampeerterrein

• 8Wabe Bakker24-08-2021

Gezinsvriendelijke perfect onderhouden camping.

Het centrale laantje van de camping heet het Opa Oosten laantje en er onder staat diens spreuk "alles weer netjes" en dat zegt alles over deze camping. Zelfs de garage/werkplaats oogt meer als een technisch laboratorium. Alles perfect onderhouden, vriendelijke eigenaren. Voorziening voor jongere jeugd ( speeltuin/zandbak naast sanitair gebouw) en niet voor oudere jongeren en dat maakt dat dit een prettige gezinscamping is waar je snel contact legt met mede-kampeerders. Er zijn veel gasten die vaak terugkomen, soms leidt dit tot wat kliekvorming maar het geeft in de eerste plaats een goed signaal af. Veel ruimte tussen de beide rijen tenten waardoor gemakkelijk gespeeld kan worden met Mollky en Kubb. Dit jaar werd er niet gewerkt met pay-key voor het warme water ( bij de tent afwassen verplicht) dat was erg prettig ( blijvertje of corona maatregel?), douches vergen geen muntjes, max 5 minuten prima. Sanitair ruim en netjes.

• 9HG24-08-2021

Heerlijke camping

Fijne camping in een natuurlijke, bosrijke omgeving. Alles was perfect geregeld van bevestiging tot ontvangst, Coronamaatregelen, schoon toiletgebouw, onderhoud grasmat. Wat we heel fijn vonden was het aparte veld voor kampeerders met hond. Hier waren we niemand tot last, we hielpen elkaar met op elkaars hond te passen, leuke praatjes over de honden. Honden-uitlaatbosje dichtbij voor de hoge nood. Iedereen ruimde alles netjes op en ook geen overlast met blaffen. Alle honden waren rustig. Veel wandelmogelijkheden om de camping heen.

• 8Bert homan23-08-2021

Mooie camping maar iets te duur

Mooie, ruime camping. Grote plekken. Wij stonden hier met de camper 4 nachten. Wel prijzig (4 nachten €268). Schoon en verwarmd sanitair. Het gebied om de camping heen bestaat uit bos en in Den Burg kun je goed boodschappen doen of een terrasje pakken. De WiFi kan beter, zeker voor kinderen is en blijft dit belangrijk, dus moet het gewoon goed zijn (best traag). Conclusie; mooie camping, maar er vast nog mooiere op Texel..

• 7DeKat18-08-2021

Jammer!

Bij aankomst in eerste instantie enthousiast over de mooie ruime plek met afvoer en watertappunt. Naderhand toch jammer dat het sanitairgebouw veel te klein en niet altijd schoon was voor het grote terrein. Juist in deze tijd toch wel heel belangrijk. Geen toezicht, ook niet handig dat de speeltuin naast dit gebouw ligt. Bij een flinke regenbui is het terrein meteen drassig. Wifi niet dekkend, steeds uitval. De kampeerprijs, vergeleken met wat campings bieden in de omgeving, veel te hoog. Verder bij aankomst vrijwel geen info en service.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Albert18-08-2021

Super geweldige Camping zonder poespas.

“Charme Camping Wouters hok”. Geen woord teveel geschreven. We hebben een weekend in een 4 persoons Comfort Lodge (Gütel) doorgebracht. Een compleet ingerichte Lodge met alle comfort, zelfs een ligbad. Een veranda aan de voor en achterkant. Die aan de voorkant zorgt ervoor dat je ook bij een regenbuitje nog lekker buiten kunt zitten. De eigenaar is een uitstekende gastheer en voelt goed aan wat zijn gasten willen. Hij is oplossingsgericht en doet het werk met zijn hart. Bij een onverwachte situatie, die zich bij ons voordeed, denkt hij mee om een acceptabele oplossing te vinden waarbij de eventuele prijs hiervoor onderhandelbaar is. Bij de Lodge’s hoort een eigen parkeerplek, zodat je niet ver hoeft te sjouwen met je spullen of boodschappen. Bagage karretjes(2) zijn gratis aanwezig voor de comfort/ en familie Lodge gasten. Hier gaan we nog vaak terugkomen!

• 10Marianne10-08-2021

Heerlijk

Genoten van ons verblijf op woutershok. Gemoedelijke camping met ruime plaatsen. Je mag zelf een plekje uitzoeken bij aankomst. Kinderen van 8 en 10 hebben zich goed met andere kinderen vermaakt. Voetballen op het veld, kubb spelen of naar de speeltuin. Vanaf de camping is het 10 minuutjes fietsen naar het strand, wat een mooie route is. Ook Den Burg ligt op fietsafstand. Wij hebben genoten op deze prachtige camping.

• 5Hr Brouwer10-08-2021

Wel aardige ligging maar dat is dan ook alles ....

Mooi gelegen camping aan de rand van het bos op mooi bijgehouden grasvelden. Aardige en behulpzame medewerkers en er is voor de jeugd een speeltuin. Dat is het dan ook! Voor de (behoorlijk grote) camping is er slechts een toiletgebouw en in juli (hoogseizoen) is dit simpelweg dringen bij toilet en douches en....uiteindelijk ook niet brandschoon. Er is geen restaurant, broodjesservice, zwembad, ijsjes........niets! Er komen families die elkaar daar al jaren opzoeken. De prijs / kwaliteit verhouding is ....zeer slecht!! Voor een kampeerplek betaal je bijna 50 euro per dag! En dat voor een stukje grasveld en een niet schoon en druk toiletgebouw. Bij een camping verderop heb je meer voorzieningen, zelfs prive-sanitair en dat scheelt je 20 euro per dag. Wij bezoeken enkele campings per jaar en nooit dezelfde. Hier komen we ook niet snel terug.

• 4Staat v/h sanitair
  • 6Jaap10-08-2021

Wat een tegenvaller

Na een vraag over WiFi werd er duidelijk aangegeven door de heer aan de receptie, dat we er niet op moesten rekenen dat we voetbal konden kijken op onze iPad of laptop.De camping heeft gekozen om digitale tv aan te bieden en dat hadden wij dan ook maar moeten doen.Anders moesten we maar vertrekken!!!Is dat vriendelijk en gastvrij zijn!Vreselijk arrogant en dan voor die prijs!!!Schandalig, de camping zelf was perfect overigens!Maar hier kom ik nooit meer terug!

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Pien30-07-2021

Goed…

Jammer als je een camper plaats hebt er geen rekening wordt gehouden met mensen met een schotel antenne want de camper mag maar op één manier neergezet worden en dan heb je bomen voor de schotel antenne dus geen tv ..

• 9Giel Geers28-09-2020

Rustgevend

Hele fijne camping midden in het bos de Dennen. Schoon sanitair en mooie plaatsen. Was hier met de honden, heerlijk kunnen wandelen, aanrader voor jong en oud!!

Camping 't Woutershok Kampeerterrein info

Camping-informatie