Bed and Breakfast

12 reviews over Bed and Breakfast 't Kraaiennest in het Nederlands

Keurige B & B en ook hondvriendelijk

Marianne
20-5-2019

Wij zaten 3 nachten in dit nette en schone B & B. Mooie grote kamer. Ook het ontbijt was keurig verzorgd en erg lekker met verse vruchten en lekkere broodjes etc. Aan de honden werd ook gedacht. Het enige minpuntje, voor ons, was dat de TV op een ongelukkige plek hangt. Ik heb er een pijnlijke nek aan overgehouden.

Gereisd Met partner in mei 2019

Fantastisch, echte aanrader, TOP!

Nadia
22-4-2019

Een echte aanrader! Mooie, nette, nieuwe kamer, ruim genoeg voor 3 personen, met leuk zonnig terrasje en tuinmeubels. Ook ideaal gelegen in het dorpje De Cocksdorp waar alle voorzieningen aanwezig zijn (fietsverhuur, winkeltje, lekkere restaurants, cafeetje, bakker). Ingrid was de ideale gastvrouw, altijd even begaan met haar gasten, verzorgde het à la carte ontbijt iedere ochtend met iets anders en onze wensen werden vervuld. Bijkomend had ze steeds nuttige tips om ons verblijf op Texel compleet te maken! Ook super dat er frigo aanwezig was en mogelijkheden om warme dranken te bereiden. Dit logeeradresje geven we graag aan vrienden door. Succes verzekerd! En ook wijzelf komen ooit nog eens terug .... TOP!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Komen graag weer terug; hebben genoten

Sylvia
14-4-2019

Samen met onze zoon van 8 jaar een overnachting geboekt. Extra bed voor hem op de kamer erbij (tegen betaling). Super mooie en schone kamer voor de gasten. Een zeer uitgebreid en heerlijk ontbijt (volgens onze zoon 5 sterren hotel waardig)

Gereisd Met partner in maart 2019

Harry Verhoek
27-10-2018

Super B&B 100% te Vreden erg aan te bevelen voor een paar dagen luxe

Gereisd Met partner in oktober 2018

Well Done...

Spies
24-9-2018

Alles is Dik in Orde en Compleet. We zijn Zeer tevreden met deze B en B. We zijn er voor de derde keer geweest en zeker voor Herhaling vatbaar. "Tumps Up". Eddy en Gerdy uit Tiel.

Gereisd Met partner in september 2018

voor herhaling vatbaar

ruud de gier
14-3-2018

vriendelijke ontvangst. De kamer was mooi en ruim. Ligging handig in dorp,100 meter afstand van supermarkt en 3 eethuizen. Mevrouw had een lekker ontbijt gemaakt met o.a. heerlijke zelfgemaakte appeljam. We konden er een flinke wandeling op maken. Wat ons betreft een plek die we zeker opnieuw zouden willen boeken

Gereisd Met partner in maart 2018

Super!

Esther Baas
4-2-2018

Wij hebben twee heerlijke overnachtingen gehad. We zijn gastvrij ontvangen. Een ruime kamer waar echt alles aanwezig is. Heel fijn dat de hond mee mocht en bij het heerlijke ontbijt werd er ook aan hem gedacht, Baco vond de kauwstaafje erg lekker. Wij vonden het zelf erg fijn dat de B&B nog geen 5 minuten met de auto van het strand is en de hond lekker kan ravotten. In de buurt zijn verschillende restaurants waar je heerlijk kunt eten.

Gereisd Met partner in februari 2018

Bas Zuidema
12-1-2018

Ontvangst super. Super schoon en ruim. Ontbijt erg goed en zeer origeel binnen gebracht op een leuk karretje.

De gastvrouw/heer waren zeer vriendelijk. Ze hebben ook een fantastisch leuke zeer kind vriendelijke teckel.

Een aanrader voor iedereen.

Gereisd Met partner in januari 2018

Heerlijk modern B&B op een toplocatie!

Henry
25-9-2017

Het B&B is volledig nieuw ingericht en heeft een zeer ruime kamer. Heerlijke zachte bedden (boxsprings) en een luxe badkamer met lekkere douche. In de ochtend zijn we verwend met een lekker uitgebreid ontbijt.

Gereisd Met partner in september 2017

Netjes schoon, lekker zacht bed, fijne ontvangst

Roel Peeters
27-6-2017

Contact vooraf was fijn (via mail). Ik had nog een aantal vraagjes en de gastvrouw had daar snel antwoord op. Ook reserveerde ze een leuke strandtent in de buurt op mijn verzoek. Ontvangst was hartelijk en duidelijk. Fijne grote douche en lekker zacht bed. Echt mooi nieuw neergezet BenB in een woonwijkje van het dorp. Ontbijt niets op aan te merken, echt keurig en rustig gelegen BenB. Minpunten heb ik eigenlijk niet. Je kunt even buiten zitten op een terrasje, maar dat is wat klein. Vervelend is dat allerminst, weidse stranden, duinen, polders genoeg en ook nog terrasjes en eetgelegenheden op loopafstand.

Gereisd Met partner in juni 2017

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast 't Kraaiennest in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast 't Kraaiennest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.