Bed and Breakfast 't Kraaiennest

7 reviews over Bed and Breakfast 't Kraaiennest in het Nederlands

voor herhaling vatbaar

ruud de gier
14-3-2018

vriendelijke ontvangst. De kamer was mooi en ruim. Ligging handig in dorp,100 meter afstand van supermarkt en 3 eethuizen. Mevrouw had een lekker ontbijt gemaakt met o.a. heerlijke zelfgemaakte appeljam. We konden er een flinke wandeling op maken. Wat ons betreft een plek die we zeker opnieuw zouden willen boeken

Super!

Esther Baas
4-2-2018

Wij hebben twee heerlijke overnachtingen gehad. We zijn gastvrij ontvangen. Een ruime kamer waar echt alles aanwezig is. Heel fijn dat de hond mee mocht en bij het heerlijke ontbijt werd er ook aan hem gedacht, Baco vond de kauwstaafje erg lekker. Wij vonden het zelf erg fijn dat de B&B nog geen 5 minuten met de auto van het strand is en de hond lekker kan ravotten. In de buurt zijn verschillende restaurants waar je heerlijk kunt eten.

Bas Zuidema
12-1-2018

Ontvangst super.

Super schoon en ruim.

Ontbijt erg goed en zeer origeel binnen gebracht op een leuk karretje.

De gastvrouw/heer waren zeer vriendelijk. Ze hebben ook een fantastisch leuke zeer kind vriendelijke teckel.

Een aanrader voor iedereen.

Heerlijk modern B&B op een toplocatie!

Henry
25-9-2017

Het B&B is volledig nieuw ingericht en heeft een zeer ruime kamer. Heerlijke zachte bedden (boxsprings) en een luxe badkamer met lekkere douche. In de ochtend zijn we verwend met een lekker uitgebreid ontbijt.

Netjes schoon, lekker zacht bed, fijne ontvangst

Roel Peeters
27-6-2017

Contact vooraf was fijn (via mail). Ik had nog een aantal vraagjes en de gastvrouw had daar snel antwoord op. Ook reserveerde ze een leuke strandtent in de buurt op mijn verzoek. Ontvangst was hartelijk en duidelijk. Fijne grote douche en lekker zacht bed. Echt mooi nieuw neergezet BenB in een woonwijkje van het dorp. Ontbijt niets op aan te merken, echt keurig en rustig gelegen BenB.

Minpunten heb ik eigenlijk niet. Je kunt even buiten zitten op een terrasje, maar dat is wat klein. Vervelend is dat allerminst, weidse stranden, duinen, polders genoeg en ook nog terrasjes en eetgelegenheden op loopafstand.

voor herhaling vatbaar

spies
26-6-2017

Zeer gastvrij. Hond was meer dan welkom. Alles was nieuw en zag er verzorgt uit.

Ontbijt was zeer goed verzorgt .

Opmerking als je voor op de stoel zit gaat die kiepen is valgevaarlijk.Boven toplaag van het bed schuift waardoor je makkelijk van het bed kan rollen.Misschien een tip om wat mee te doen.

Voor ons zeker voor herhaling vatbaar erg Gastvrij.

Gezellige schone en fijne rustige plek

Meta
4-6-2017

We werden hartelijk ontvangen en ondanks dat de B&B net bestond, ontbrak ons aan niets...netjes schoon en van alle luxe voorzien...een fijne plek voor een volgende keer. De Cocksdorp is leuk en b&b ligt mooi centraal. Een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast 't Kraaiennest in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast 't Kraaiennest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast 't Kraaiennest scoort een 9.71 uit 10 op basis van 7 reviews.