Appartement 't Kerckeland

14 reviews over Appartement 't Kerckeland

• 2018
    10Marian30-07-2018

Heerlijk appartement

Mooi en rustig gelegen, maar toch vlak bij het gezellige de koog. Appartement is compleet ingericht met aparte slaapkamer en berging voor fietsen. Wij zaten aan de tuinkant, maar er zijn ook appartementen aan de parkeer zijde

• 2017
    8Annelies02-07-2017

Geweldig

Mooi appartement voldoende ingericht, heerlijke bedden, schoon, mag met hond, vanuit appartement vklakbij het dorp, het strand, waren zeer tevreden

• Oude reviews

9Ingrid Mulder05-11-2016

Prachtig gelegen

Appartement 24, lag aan een mooie tuin (op het westen). Mooie inrichting. De beheerders van het appartementencomplex zijn hele vriendelijke mensen, die altijd bereid zijn om te helpen. Wij hebben hier een geweldige week gehad. En het geluk dat de prachtig weer hadden.

• 7Stephanie02-11-2016

Appartement 34

Het appartement is mooi ruim voor 2 personen. Voorzien van alles wat je nodig hebt, alleen was alles wel erg oud. Op de bank zat je eigenlijk op een houten plank en de matrassen waren ook toe aan vervanging. Ook de keuken mag wat moderner. Locatie is perfect. Dicht bij de duinen en het centrum is op slechts 1.5km afstand.

• 10Alnoor27-06-2016

Zeer verzorgd en ruim appartement 't Kerckeland 48

Fantastisch modern appartement, ingericht met oog voor detail. Heerlijk rustig gelegen aan de rand van De Koog, slechts 1.5 km van strand en centrum. Immens genoten van het riante balkon(10 meter) gelegen op het zuiden, grenzend aan een nette, verzorgde tuin. Mijn partner en ik zijn nog altijd verbaasd over zoveel luxe en comfort voor zo weinig geld. Nergens op Texel eerder zo'n excellent verblijf genoten en we kunnen niet wachten om terug te keren naar ons inmiddels favoriete adres.

• 9Henkie13-01-2015

Mooie plek!

Als je binnenkomt lijkt het pand wat verouderd, bejaardentehuis-achtig. Inrichting valt echter reuze mee en is best modern en gezellig! Ligging is mooi dichtbij de Koog, zwembad op loopafstand, maar nog belangrijker: ook bos, duinen en strand op loopafstand! Enige nadeel dat wij ondervonden (als je je verder niets aantrekt van het misschien ietwat oubollige uiterlijk) was dat het hele pand wel vrij gehorig is. Is iets waar je tegen moet kunnen/even aan moet wennen. Verder heel vriendelijke mensen en echt een heerlijke tijd gehad!

• 8mlangeweg26-04-2014

nr. 46 perfect

Wij waren in app. nr. 46. Dit appartement is begin 2014 helemaal geupdated naar de wensen van de moderne tijd. Niet alleen is het designontwerp volledig uitgewerkt in details, ook zijn de meubels, waaronder de matrassen, de inrichting, de wifi, de gebruiksvoorwerpen als de tv, volledig getuned naar meer dan huidige maatstaven. De beheerders waren bereidwillig, aardig en meer dan bereidvaardig. Hulde aan de mensen die dit appartement hebben omgetoverd tot een waar paradijsje op Kerckeland.

Met vrienden

• 8Dommerholt05-08-2013

al jaren een prima plek

Kerckeland ligt zeer centraal maar net buiten het dorp dus heerlijk rustig en toch overal dichtbij.

• 4John Spierenburg02-06-2012

Dit nooit meer

we hadden appartement nr. 46. Toen we het pand binnen kwamen moesten we door een donkere gang, niet erg uitnodigend. Het appartement was een afknapper, zag er erg onfris uit en inrichting uit de jaren 70. Uiteraard hebben we verschrikkelijk genoten van het mooie eiland Texel. De beheerder was vriendelijk en ok.

• 9betty10-07-2011

top

gewoon goed,alles wat je nodig hebt aanwezig,schoon en netjes.

1 tip over Appartement 't Kerckeland

• [email protected], 26-04-2014

Loop naar strand of dorp. Zwem in het zwembad tegenover, Wandel in het bos rondom. Geniet van het zijn en de mogelijkheden die er zijn.

0 vragen over Appartement 't Kerckeland

Appartement info