Tijdelijk €25 aanbetaling

't Kerckeland

We hebben de beste aanbieders voor Appartement 't Kerckeland voor je op een rij gezet:

5.6VoldoendeScore uit 18 reviews

5.6VoldoendeScore uit 18 reviews
  • 6.1Natuur
  • 7.3Inrichting
  • 8.2Ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

18 Reviews over 't Kerckeland

• 2F.B.19-08-2022

Klantonvriendelijkheid/slechte gastvrouw

Mooi en rustig appartement maar wij zijn helemaal niet goed ontvangen door de gastvrouw. De mevrouw die ons ontving aan de balie was vreselijk klantonvriendelijk en maakte onze vragen zelfs belachelijk. Kleinerende/denigrerende praat en ons uitlachen in ons gezicht waren allemaal deel van onze ervaring op Kerckeland. We voelden ons door haar helemaal niet welkom en op ons gemak. Jammer want prachtige locatie en appartementen, maar we komen door deze ervaring zeker niet meer terug!

• 1Natuur
  • 5Astrid Smits01-06-2022

98 nooit meer, kerckeland: fijne plek om te zijn!

Nr 98, sterk aan vernieuwing toe: slechte bedden, kastdeur die vast liep, raam wat niet goed sluit, afgeleerfd meubilair. We hoeven geen luxe, maar dit kun je niet meer verhuren. Contact gehad met Kobeko. Beheerders zijn zeer behulpzaam.

• 8Natuur
  • 10Eduardo16-11-2021

Verbleven in Nr 48, heerlijk genoten van dit fijne complete mooi ingerichte appartement. Echt voor herhaling vatbaar en komen zeker op korte termijn weer terug.

• 10Natuur
  • 9Ans16-03-2020

Fantastisch.....

Heerlijk rustig gelegen appartement (nummer 46) op loopafstand van De Koog, vlak bij het strand en centraal gelegen op het eiland.

• 10Marian30-07-2018

Heerlijk appartement

Mooi en rustig gelegen, maar toch vlak bij het gezellige de koog. Appartement is compleet ingericht met aparte slaapkamer en berging voor fietsen. Wij zaten aan de tuinkant, maar er zijn ook appartementen aan de parkeer zijde

• 8Annelies02-07-2017

Geweldig

Mooi appartement voldoende ingericht, heerlijke bedden, schoon, mag met hond, vanuit appartement vklakbij het dorp, het strand, waren zeer tevreden

• 9Ingrid Mulder05-11-2016

Prachtig gelegen

Appartement 24, lag aan een mooie tuin (op het westen). Mooie inrichting. De beheerders van het appartementencomplex zijn hele vriendelijke mensen, die altijd bereid zijn om te helpen. Wij hebben hier een geweldige week gehad. En het geluk dat de prachtig weer hadden.

• 7Stephanie02-11-2016

Appartement 34

Het appartement is mooi ruim voor 2 personen. Voorzien van alles wat je nodig hebt, alleen was alles wel erg oud. Op de bank zat je eigenlijk op een houten plank en de matrassen waren ook toe aan vervanging. Ook de keuken mag wat moderner. Locatie is perfect. Dicht bij de duinen en het centrum is op slechts 1.5km afstand.

• 10Alnoor27-06-2016

Zeer verzorgd en ruim appartement 't Kerckeland 48

Fantastisch modern appartement, ingericht met oog voor detail. Heerlijk rustig gelegen aan de rand van De Koog, slechts 1.5 km van strand en centrum. Immens genoten van het riante balkon(10 meter) gelegen op het zuiden, grenzend aan een nette, verzorgde tuin. Mijn partner en ik zijn nog altijd verbaasd over zoveel luxe en comfort voor zo weinig geld. Nergens op Texel eerder zo'n excellent verblijf genoten en we kunnen niet wachten om terug te keren naar ons inmiddels favoriete adres.

• 9Henkie13-01-2015

Mooie plek!

Als je binnenkomt lijkt het pand wat verouderd, bejaardentehuis-achtig. Inrichting valt echter reuze mee en is best modern en gezellig! Ligging is mooi dichtbij de Koog, zwembad op loopafstand, maar nog belangrijker: ook bos, duinen en strand op loopafstand! Enige nadeel dat wij ondervonden (als je je verder niets aantrekt van het misschien ietwat oubollige uiterlijk) was dat het hele pand wel vrij gehorig is. Is iets waar je tegen moet kunnen/even aan moet wennen. Verder heel vriendelijke mensen en echt een heerlijke tijd gehad!

Appartement 't Kerckeland info

• CafeNiet beschikbaar