Vakantiepark 't Hoogelandt

Corine
4-3-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Een heerlijk schoon huis, van alle gemakken voorzien en precies zoals op de foto's. Zelfs een wasmachine in huis. De ligging is ideaal, met 1, 5 km van het strand en op een rustige plek op het bungalowpark. Ideale uitvalsbasis voor wandelen, fietsen naar zee of andere bezienswaardigheden.

Het was geweldig!!!

Trudy
3-6-2014
  • Onderkomen10

We hebben een heerlijk verblijf gehad op bungelowpark 't Hoogelandt (Pelikaanweg). Het is een klein park met 10 huizen. Ons huis lag naast de speeltuin! Ideaal! De tuin was groot en omheind. Het huis was super schoon, en van alle gemakken voorzien. Kortom... Het was top! Echt een aanrader... We komen hier zeker nog eens terug!!!

• Onderkomen8

Wij hebben een weekend doorgebracht in deze bungalow. Het park bestaat uit een klein aantal van deze bungalows en is onderdeel van De Krim. De bungalow zelf is zeer compleet ingericht en van alles voorzien. We zijn niets tegengekomen wat miste. De badkamer heeft een douche en een apart bad. Zeer netjes en schoon. De bungalow heeft een zeer grote tuin en is omringd door een grote heg waardoor je genoeg privacy hebt. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het park is gelegen in een bosrijke omgeving dichtbij De Koog en Ecomare.

Super vakantie gehad

Fleur
29-9-2013
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wij zaten in een landhuis met rietgedekte kap, huisnr. 152. Ideaal huis, erg schoon en zeer nieuw. Met wasmachinde/droger en afwasmachine.

Wij hebben genoten van de grote tuin met veel privacy. Ons zoontje heeft heerlijk rondjes om het huis gefietst. De zee en Ecomare zijn erg dichtbij, ook De Koog en Den Burg. Het is een zeer bosrijk gebied.

Mooi, rustig park.

Fam. Vogel
14-5-2013
  • Activiteiten3
  • Onderkomen9

Wij waren van 4 mei tot 11 mei in bungalow 170.

Hebben prachtig weer gehad en genoten van de grote tuin.

Een zeer compleet ingerichte bungalow.

We komen graag eens terug.

Ga hier nooit naar toe, je verveelt je rot

F de Munnik
25-1-2013
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Het huis op de afbeelding wordt al vele jaren niet meer verhuurd.

Leuk als het lekker weer is

lauraaaa
7-6-2012
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Het park heeft een mooie ligging, je bent zo in het bos of strand. Als je naar het plaatsje de Koog wilt fietsen, ben je er zo. Wij hadden niet echt lekker weer, dus er was niks te doen op het park.

oud,maar keurig park

R.
15-10-2009
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Onze gehuurde bungalow via kobeko (nr.12,´´my bonny´´)was oud,maar prima onderhouden,leuk park,vlak bij zee en mooi centraal gelegen op het eiland.En...Betaalbaar zonder schoonmaakkosten!

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Nadine
3-8-2009

Begin juli hebben wij het landhuis gehuurd.

Deze 2 onder 1 kap woning is vrij nieuw en zo oogt het ook.

Niet uitgewoond en alles nog schoon en compleet.

Ruime woonkamer, luxe badkamer met douche en bad, keuken met combi oven en vaatwasser.

2 slaapkamers met elk 2 1-persoonsbedden.

Minpunt waren de matrassen, deze waren erg hard!

Groot grasveld om de woningen was ook erg prettig.

Vooraf werd er verteld dat er een strijkplank en strijkijzer aanwezig zou zijn. Dit was niet het geval, maar deze stonden de volgende dag voor de deur toen we hier melding van hadden gemaakt.

Een kleine wasserette zat om de hoek, en het strand en het centrum van de Koog binnen 5 minuten rijden.

2008

Mooi park Mooi Huis

Fam. de Boer
22-7-2008

Bungalow 't Hoogelandt 020 Gehuurd bij bungalowverhuur De Boogerd.

Prachtigge bungalow voor 6 personen met een groot erf en eigen parkeer terein.

We hebben genoten van de rust en de ruimte in 5 minuten lopen zaten we op strand en ook het achter gelegen bos was super .Gewoon een aanrader voor ieder gezin.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark 't Hoogelandt in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark 't Hoogelandt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.