Hotel 't Anker van Texel

9,1

13 reviews over Hotel 't Anker van Texel in het Nederlands

Gep en Joke Snippe
20-3-2018

Heerlijk overnachten kun je in dit eenvoudige hotel, je wordt vriendelijke verwelkomd, alles wordt duidelijk uitgelegd en je krijgt meteen de nodige informatie van de omgeving. de kamer die wij hadden was eenvoudig, wij hebben er heerlijk geslapen. het ontbijt met allerlei lekkers streekproducten en versgebakken brood was ook perfect. ook hebben wij een avond in het net geopende restaurant gegeten, ook dit was helemaal top. kom je voor de rust en de natuur naar Texel dan ben je hier zeker op het juiste adres.

Prima Hotel

Vermeulen
10-4-2017

Prima Hotel als je niet van het hele massale houd. Je kan er lekker tot rust komen. Lekker ontbijten met streek producten. De kamers zien er verzorgd uit. vriendelijke en behulpzame eigenaren. Het hotel is zeker een aanrader als je texel wil gaan ontdekken.

Prima verzorgd hotelletje!

Hanneke de Jong
28-9-2016

Goed verzorgd kleinschalig hotel, aardige eigenaren die er zelf naast wonen, kamers is niks mis mee, redelijke bedden, eerder wat hardere matrassen dan zacht, maar heb toch lekker geslapen, goede douche en een heerlijk verrassend ontbijtje die iedere ochtend nét iets anders is. Wij komen hier graag een keer terug! Grts Hanneke en Gerry uit Kollumerpomp ;-)

Heerlijk ontbijt

H&M
13-9-2016

Leuk kleinschalig hotel. Prima kamer, heerlijke bedden en super schoon!

Leuke eigenaars, die elke ochtend voor een super ontbijt zorgen. Met allemaal streekproducten en eigen gebakken brood!! En elke dag een heerlijk verrassing bij het ontbijt in de vorm van bv hangop en flensjes!

In een woord super!!

Ook toen ik het op een nacht het erg warm had gehad, stond er gelijk een heerlijke ventilator op de kamer!

Hotel in dorpstraat gelegen, met leuke restaurants. Wel met mooi weer wat geluid daarvan als je aan de straat kant slaapt. Maar Wij hebben iedergeval een heerlijke week vertoeft op het mooie Texel!

Fantastisch hotel! Heel veel service!

Henk en Do
16-2-2016

Hele aardige en service gerichte eigenaren(Margreet en Bas), super kamer, erg schoon, super bedden en heerlijk ontbijt met locale producten!!! De locatie is erg rustig en prima uitvalbasis om omgeving te kennen. Restaurants op loop afstand. Echt een aanrader!! Wij komen hier vaker.

Jan kruithof
30-10-2015

Prima hotel met mooie en schone kamer en vol lof over de gastvrijheid.

Heerlijk ontbijt met zelfgemaakte producten en streekproducten.

Zoals Margreet en Bas hun hotel runnen, top.

Voor herhaling vatbaar.

Een mooie plek veel natuur maar ook gezelligheid.

Elsbeth Scholten
4-10-2015

Een kleinschalig familiehotelletje. De achterkant grenst aan een mooi natuurgebied en de voorkant grenst aan een gezellige dorpsstraat.

Een ontbijt met zelfgemaakte en biologische Texelse producten. En heerlijk schone kamers.

Gezellige ontbijtruimte en aardige eigenaren.

Prettig en authentiek

Vakantie 2015
23-8-2015

Goed aan het hotel is de gastvrijheid, de prettige wijze van benadering door de gastheer en gastvrouw en de Texelse uitstraling. Dit laatste kwam o.a. tot uiting in het heerlijke ontbijt (elke dag anders) met Texelse producten.

Alles is netjes en schoon. Maar de kamers en tuin mogen verder gemoderniseerd worden. De eigenaren zijn nog bezig met de opbouw van het hotel.

Goede uitvalsbasis voor vogelaars.

Udo Rijlaarsdam & Marina Dijs
7-6-2010

Een prettig hotel waar we al meerdere keren zijn geweest. De kamers zijn wat gedateerd maar het bed is prima, je hebt een douche en toilet en het geheel is brandschoon! De eigenaars zijn vriendelijk en zorgen ervoor dat je je thuisvoelt. De laatste keer sliepen we aan de voorkant en hebben we wel last gehad van nachtelijk lawaai van de naastgelegen horeca. Het ontbijt is gewoon goed en voldoende basis om een heerlijke dag te vogelen. Dat laatste kan trouwens prima in De Cocksdorp en omgeving.

2007

Wat een heerlijk hotel en dat voor 2 sterren. Mooie schone kamers en een heerlijk ontbijt. Perfect! Tip: boek rechtstreeks bij de eigenaars en niet via vvv texel. Scheelt boekingskosten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 't Anker van Texel in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 't Anker van Texel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.