Tijdelijk €25 aanbetaling

Strandplevier Suites

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Strandplevier Suites voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 88 reviews
+43

9.1FenomenaalScore uit 88 reviews

Aparthotel info

• Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

88 Reviews over Strandplevier Suites

• 9Fam. Slaaf31-05-2021

Super!

Fijne locatie in het centrum van De Koog vlakbij het strand. Gastvrije ontvangst en een mooie nette kamer. Bedden zijn goed, douche netjes en schoon. Heerlijk ontbijt. We zijn hier 2 dagen geweest maar het is zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Miller25-05-2021

Geweldig, voor herhaling vatbaar!

In het centrum van de Koog, gezellige omgeving met veel reuring. Nette kamer. Badkamer ook netjes, alleen als je staat te douchen wordt het toilet erg nat. De gordijnen zijn licht doorlatend, als je daar gevoelig voor bent ben je dus vroeg wakker! De omgeving is prachtig, half uurtje lopen van Ecomare en dichtbij alle voorzieningen en fietsverhuur. Vriendelijke ontvangst en alles ziet er fris uit.

• 10Swartjes/ paalman07-05-2021

Grandioos

Het ontvangst is bijzonder gastvrij en staat helemaal in het teken om ons als gasten het naar de zin te maken. Suites zijn schoon, groot en warm ingericht. Zelfs voor de hond hadden ze een welkomspakket.

• 10Mark18-03-2021

Hele fijne plek!

Komen hier regelmatig. Geweldige plek. Dicht bij bos, duinen, strand en alle gezelligheid in de Koog. We zaten in 16. Lekker op de hoek.

• 10Audrey20-12-2020

Heerlijk, netjes en gastvrij

We hebben genoten van onze Jutterssuite! Alles netjes en schoon. Gastvrouw zeer gastvrij en vriendelijk. Ontbijt op de kamer en ruim voldoende, daarnaast rekening houdend met dieetwensen. We hebben een grandioos weekend gehad!

• 6fam. Weghs16-10-2020

Moderne kamer op een toplocatie.

Prima locatie, straat oversteken en je bent in de winkelstraat met veel terrassen en restaurantjes. Geen parkeer problemen, auto staat overdekt achter een gesloten hek. Kamer modern ingericht maar klein. Wel een keukenblokje maar geen enkele mogelijkheid om iets te verwarmen, al was het maar een kop chocolademelk... (geen los verwarmingsplaatje, geen magnetronnetje) . Wel een tafelmodel koelkast en een heel kleine vaatwasser voor glazen. Dit maakt dat we hier niet makkelijk terug zullen komen, je kunt nog geen ei koken voor je ontbijt. Basic badkamer. Wastafel, toilet en een kleine douchekop. Geen mengkraan, geen douchegordijn. Bij inchecken werd al aangegeven dat de deur tijdens het douchen dicht moest blijven omdat anders de rookmelder af zou gaan. Wij hadden kamer 4 op de begane grond, naast de fiets ingang en loopdeur van garage naar achteringang van het gebouw, hiervan geen last gehad. Leuk voor een weekend, niet voor herhaling.

• 9Jaëlle30-08-2020

Heerlijk appartement op gunstige locatie

Fijne locatie net buiten het drukke centrum van De Koog en op loopafstand van het strand. Mooie entree/hal en diverse folders verkrijgbaar bij de receptie. Wij hadden een fijne kamer (eilandsuite) met prima bedden. Het appartement isvan alle gemakken voorzien (vaatwasser, mooi en luxe servies, schoonmaakspullen, droogrek, kluisje, toiletpapier) en een balkon met stoeltjes. De kamer was mooi gedecoreerd met canvas foto’s aan de wanden. Heerlijk en uitgebreid ontbijt (€12,50 p.p.). Fijn dat we onze auto en fietsen veilig onder het complex in de afgesloten garage konden stallen. Er werd goed aandacht besteed aan de coronamaatregelen. Karin en Pier zijn erg gastvrij en doen er duidelijk alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Er is aandacht voor kleine, persoonlijke details zoals een welkomstkaart op de kamer, tasje met schoonmaakdoekjes en een bedankkaart. Deze persoonlijke touch maakt dat je verblijf extra bijzonder wordt.

• 9Eijkelkamp27-07-2020

Handige ligging, super netjes en schoon

• 9Marga Stuivinga28-06-2020

Romantisch en keurig verzorgd!

Keurig en netjes verzorgd allemaal! Uitzicht op De Koog centrum, dus mooi centraal. Vriendelijke mensen en ook het ontbijt op de kamer was goed verzorgd. Wel met meerprijs te bestellen.

Eigenaar, 07-07-2020

Fijn om te horen dat uw zo'n prettig verblijf heeft gehad!

Met texelse groet,

• 7Klaasje04-06-2020

Jammer van het sobere ontbijt

De ligging is perfect .de suite is erg schoon .auto in parkeerkelder is erg handig .geen buffet i.vm corona ....ik vond het zeer sober wat er nu aangeboden werd yoghurt het aller goedkoopste voorverpakt ,sapje in een flesje ...afbak broodjes niet lekker .hier had ik toch wat meer uitgepakt ,omdat er geen buffet was .

Eigenaar, 05-06-2020

Beste Klaasje,

Bedankt voor je review en jammer om te horen dat ons aangepaste ontbijt (ivm corona meer voorverpakt) niet aan jullie verwachtingen voldeed.

Ik heb het teruggekoppeld aan de keuken. Mocht u nog suggesties willen doorgeven, aarzelt u dan niet om telefonisch contact met ons op te nemen.

Wij hopen dat u verder een fijn verblijf bij ons hebt gehad.

Met texelse groet,

Aparthotel Strandplevier Suites info