Hotel Strandhotel Noordzee

47 reviews over Hotel Strandhotel Noordzee in het Nederlands

Doen!

Fam de Lange-Timmer
26-2-2018

Geweldig hotel. Uitzicht was fenomenaal. Eigenaar heel vriendelijk en ontbijt huiselijk en ontzettend goed. Zeer schoon, en heel knus. Ik denk de mooiste locatie op Texel!

Volgend jaar weer!

Bert & Miranda
18-2-2018

Eén overnachting geboekt ivm hardloopevenement op Texel. In één woord fantastisch. Vriendelijk personeel. Mooie kamer met zeezicht. Vanaf hotel direct op het strand. Heerlijk ontbijt. Kunnen dit hotel van harte aanbevelen.

super Lage, schöne Zimmer, lecker Essen

Marion,Hansjörg,Dunja
12-11-2017

Inhaber (Anton) super freundlich und hilfsbereit, Zimmer (Nr. 6, seitlicher Meerblick) geschmackvoll eingerichtet, wenig Ablagefläche im Zimmer und im Bad (kleines Regal o.ä. wäre schön), Frühstücksraum und Restaurant sehr gemütlich und mit Meerblick, 1 Haustier/Hund willkommen. Stadtzentrum fußläufig zu erreichen.

Kostenlose Parkplätze vorhanden.Frühstück im Preis inbegriffen, lecker, abwechslungsreich und frisch. Prima Kaffe, Eier in allen Variationen, süßes, frisches Obst, leckeres Brot, Joghurt, Cerealien, Säfte u.s.w.. Wir kommen wieder.

4e of 5e keer.Vriendelijk personeel dichtbij zee!

mevr.Geeske Nijboer
11-4-2017

Mensen hoeven niets te weten,gewoon gaan!!

Prachtig onderkomen.

c.kamerman
22-3-2015

Ontspannen, vriendelijk. Mooie omgeving. Uitstekend ontbijt. Goede kamers. Ligging op droomplaats.

Terugkerend jaarlijks zomers uitstapje!

C. Kamerman
1-12-2014

Geen verkeerd woord over dit hotel.

fantastische plek.

Sanders
3-10-2014

Geweldig gezellig hotel direkt aan het strand,kamers met een prachtig uitzicht op zee. Alles kraakhelder,prima bedden, vriendelijke bediening zowel binnen als buiten en altijd behulpzaam.Heerlijk uitgebreid ontbijt er staat echt van alles.Aanrader ; Dineren in het hotel het is werkelijk allemaal even zalig, de keuze van de menukaart is ruim en niet te vergeten de zalige dessert kaart, om kort te gaan " Wij komen in elk geval daar zeker terug!

Prachtig uitzicht

Stefan
23-1-2014

Vriendelijke service. Bedden lagen prima, en kamer was schoon en hadden prachtig uitzicht. Ontbijt was qua tijd vrij kort, van half negen tot tien. overigens waren verschillende dingen over de datum (o.a. ontbijtkoek).

Jammer dat de vloer in de kamer niet echt lekker liep op blote voeten, en wat koud was. Verder ook geen thermostaat in de kamer.

heerlik ligging

christine weber
17-10-2013

ik vond het heerlijk, 3 nachten in Het Noordzee-Hotel te wonen.

de ontvangst was heel vriendelijk, service zeer goed, eeten smaakejik,

kamer aangenam met super-uitzicht.;

ik heb het heelemal naar mijn zin gehebt!

Wat een uitzicht!

Laura
29-9-2013

Hotel met eenvoudige inrichting. Wij hadden een ruime kamer met fantastisch uitizcht op zee. Op het balkon konden we heerlijk zitten uit de wind. Heerlijk!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strandhotel Noordzee in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strandhotel Noordzee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Strandhotel Noordzee scoort een 9.08 uit 10 op basis van 47 reviews.