Hostel
8,1

46 reviews over Hostel Stayokay Texel in het Nederlands

Het heeft onze verwachtingen overtroffen!

Diana le Cuivre
15-5-2019

We waren met een groep (Rotary) van 28 mensen met een gemiddelde leeftijd van 58 jaar. Er waren voor de groep twee persoonskamers geboekt en een paar eenpersoonskamers. Vooraf wist ik niet goed wat ik kon en moest verwachten. Het was fantastisch. Weliswaar een niet al te grote kamer en ons eigen bed even zelf opmaken maar de kamer zelf en ook de badkamer en het toilet waren brandschoon. Het was absoluut heel goed geregeld. We hebben prima geslapen, de medewerkers waren allemaal even vriendelijk en gastvrij en het ontbijtbuffet deed absoluut niet onder voor dat in een 4 sterrenhotel.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Top & kindvriendelijk (diner afknapper)

Lydia Leune
1-5-2019

Prima hotel! Doet niet onder voor andere hotels waar we verbleven. Voor de kinderen erg prettige plek met erg leuke speeltuin en ook binnen zijn er spelletjes etc. voor hen. Kamers voldoen prima, ruim genoeg en heeft alles wat je nodig hebt. Ontbijt vrij uitgebreid en prima kwaliteit. Enige wat echt tegenviel was het diner. Voor de prijs van 15 verwacht je geen luxe maaltijd maar dit was écht vies. Bestond uit basic hollandse pot, niet iets waar kinderen zin in hebben als ze niet thuis zijn (aardappelen, bloemkool, varkensfilet). Niet echt Van deze tijd en dan ook nog wat ondefinieerbare smaken. Tip voor Stayokay: serveer gewoon een goede vers gebakken hamburger met frietjes en sla! De volgende dag aten we dit bij een plaatselijk restaurant voor een lager bedrag:-) en dat was écht veel lekkerder! Verder fantastisch verblijf gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019
Team Stayokay Texel, Hostel, 2-7-2019

Hoi Lydia, Bedankt voor het delen van je ervaring. Jammer dat het diner net niet jullie smaak was. We proberen altijd op onze balie het menu met de gast te delen. Frietjes en hamburgers zitten daar zeker tussen, maar we proberen natuurlijk per dag gevarieerd aan te bieden. We nemen de tip zeker mee en hopen dat jullie een volgende keer meer geluk hebben! Tot ziens:-) Team Stayokay Texel

Lekkere matras

Anita
2-4-2019

Prettige inrichting, heerlijke matras. Vroeger hadden jeugdherbergen van die plastic hoezen, maar nu heerlijke aloe vera matras. Schoon, rustige gangen. Prima ontbijt al moet je er wel op tijd bij zijn, anders is er van alles op. Het avondeten kun je beter ergens anders gebruiken. Je staat een kwartier in de rij. De eerste avond zat echt overal suiker in, in de groente, nasi, zelfs in de kip. Was ook rare kip. De dag erna twee soorten gekookte aardappels zonder veel smaak en niet echt gaar, met weer ondefinieerbaar zoet vlees wat waarschijnlijk kip was, en alleen gele kool erbij.

Gereisd Met vrienden in maart 2019
Team Stayokay Texel, Hostel, 23-4-2019

Hoi Anita, Bedankt voor het delen van je ervaring. Fijn dat het matras zo bevallen is. Het ontbijt wordt binnen de onbijttijd altijd aangevuld, dus mocht iets op zijn mag het altijd gemeld worden:). Jammer dat het diner niet naar jullie wens was. In principe wordt veel vers gemaakt, dus wij kunnen de suiker niet helemaal plaatsen. Hopelijk de volgende keer beter:) Tot ziens! Team Stayokay Texel

We hebben een aantal aanbieders voor Stayokay Texel voor je op een rij gezet:

Prima verblijf voor één of twee nachten

Miranda
10-5-2018

Prima verblijf. Kamer simpel maar schoon. Goed en uitgebreid ontbijt. Fietsen gehuurd via stayokay.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Team Stayokay Texel, Hostel, Sat Jun 16 2018 12:50:49 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hoi Miranda, Fijn te horen dat jullie verblijf naar wens is geweest. We hopen dat we jullie weer eens mogen verwelkomen:). Team Stayokay Texel

Zeker voor herhaling vatbaar!

Har
10-5-2018

Stapelbedden sliepen prima, minpuntje dat we bij aankomst een kussen met bloedvlek erin aantroffen maar hadden gelukkig eigen kussens mee. Voor de rest schoon en netjes.

Vooral voor kinderen een enorm leuke plek om te verblijven. Onze kinderen verblijven regelmatig in hotels maar dit was het helemaal voor ze! Fijn dat je een terrasje hebt op de begane grond en zo de kinderen in de gaten kan houden.

We werden aangenaam verrast door het uitgebreide ontbijt en het 3gangen buffet was ook niks op aan te merken. Het café heeft ook een fijne sfeer met aardige medewerkers.

Er hangt overigens een fijne relaxte sfeer in het gehele hotel. Persoonlijk vind ik het met kinderen een grote aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018
Team Stayokay Texel, Hostel, 16-6-2018

Hi, Hartelijk dank voor jullie recensie. Fijn dat jullie het gezellig hebben gehad met de kids:). Vervelend dat er een vlek in het laken zat. Dat mag altijd direct gemeld worden bij onze receptie of een van onze collega's. Alle lakens worden altijd met zorg gewassen, maar er kan natuurlijk eens een hardnekkige vlek over het hoofd zijn gezien. We hopen jullie wederom te mogen verwelkomen en mocht er dan wat zijn, laat het ons vooral weten! Team Stayokay Texel

Leuke dagen gehad!

Patrick Bruurs
7-6-2017

Afgelopen Pinksterweekend hier geweest. Mooie en proper accommodatie! Vriendelijk personeel! Wij hadden een 2-persoons kamer,vrij simpel met een 2-persoons bed,aparte wc en een douche,maar wel zeer propere kamer! Zeer uitgebreid ontbijt waarmee genoeg keuze was,top verzorgt! Voor de kinderen is er zat te beleven zoals een buiten speeltuin en binnen zijn er spellen en een kleurhoek. Ook een leuke en gezellige bar die tot 00:30u open is. Verder hebben wij fietsen gehuurd en Den Burg is op 5min loopafstand. Komen zeker graag een keer terug op Texel!

Gereisd Met partner in juni 2017

Prima verblijf gehad

mieke
5-6-2017

Personeel is vriendelijk. Alles ziet er fris uit en het ontbijt is uitgebreid. Grote speeltuin en voldoende binnen te doen voor kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jun 04 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima plek voor een paar fijne dagen

Johan
2-3-2017

Wij waren tijdens de februarivakantie vier dagen op Texel. Stayokay is prima plek voor een lang weekend. Modern gebouw, erg schone kamers. Zelf bed opmaken met fris beddengoed. Kamer is klein maar praktisch ingericht, wc en douche gescheiden, wasbak niet in de douche maar in halletje. Daardoor kan iedereen terecht en hoef je niet eindeloos te wachten (tot tienerdochter klaar is in de badkamer).Praktische open kast naast wasbak, handig om alle toilettassen neer te zetten.

Met het stapelbed is helemaal niets mis, onze dochter sliep er met veel plezier in. Wij vonden onze kamer erg warm. Er liep een buis onder de vloer waardoor we in een deel van de kamer een soort vloerverwarming hadden. Overdag lekker, maar in de nacht veel te warm.

Het ontbijt is super, mooie ontbijtruimte, hoog en veel licht. Op zondagochtend zelfs live muziek bij het ontbijt, heel erg leuk. Croissantjes, pannenkoek, wentelteefjes, vers fruit en erg lekker brood.

Tijdens ons verblijf waren er veel gezinnnen met jonge kinderen. Dat is eigenlijk ons enige minpuntje, ouders veelal hoogopgeleid en tikje alternatief en duidelijk van de vrije opvoeding. Waardoor een deel van de kinderen wel erg dominant aanwezig was in de openbare ruimtes. Opvallend ook dat juist dit soort gezinnen op slinkse wijze fruit en croissantjes in de tas zit te laden en de kinderen erop uitstuurt om extra voorraad te halen. Maar dat zijn details, , wij zouden zo weer teruggaan. Fijne plek om te verblijven en met een heel goede prijs-kwaliteitverhouding.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke plek om te relaxen

Pien Zutphen
16-7-2016

Mooie, ruime, schone kamer. Vooral het ontbijt was prima: wentelteefjes, pannenkoeken, ruime keus. De ligging is centraal. Vlakbij centrum Den Burg. Speeltuin en speelveld is ruim opgezet en voor iedere leeftijd is er genoeg te doen. Gezellige bar. Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Een topvakantie.

wel goed

M.Dekker
27-6-2016

Mooi hostel, maar weinig tafels om even een spelletje te doen. Er was veel voetbal op tv en grote groepen jeugd die ging kijken zodat je daar niet kon zitten.. en verder maar 1 grote tafel.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hostel info

• Overige servicesFietsverhuur, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Stayokay Texel in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Stayokay Texel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.