Hostel Stayokay Texel

• Animatie
Meer hostel info

49 reviews over Hostel Stayokay Texel

• 8Mirjam24-02-2020

Prima, geweldig voor kinderen!

Zeer gemoedelijke sfeer, uitstekend ontbijt en de kinderen hebben zich prima vermaakt! Kamers zijn basic maar prima. Goede ligging, op loopafstand van het centrum van Den Burg.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 2019
    8Jill02-08-2019

Prima kamers en leuke speeltuin voor de kinderen. Ziet er allemaal erg gezellig uit, prima verblijf gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Diana le Cuivre15-05-2019

Het heeft onze verwachtingen overtroffen!

We waren met een groep (Rotary) van 28 mensen met een gemiddelde leeftijd van 58 jaar. Er waren voor de groep twee persoonskamers geboekt en een paar eenpersoonskamers. Vooraf wist ik niet goed wat ik kon en moest verwachten. Het was fantastisch. Weliswaar een niet al te grote kamer en ons eigen bed even zelf opmaken maar de kamer zelf en ook de badkamer en het toilet waren brandschoon. Het was absoluut heel goed geregeld. We hebben prima geslapen, de medewerkers waren allemaal even vriendelijk en gastvrij en het ontbijtbuffet deed absoluut niet onder voor dat in een 4 sterrenhotel.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 8Lydia Leune01-05-2019

Top & kindvriendelijk (diner afknapper)

Prima hotel! Doet niet onder voor andere hotels waar we verbleven. Voor de kinderen erg prettige plek met erg leuke speeltuin en ook binnen zijn er spelletjes etc. voor hen. Kamers voldoen prima, ruim genoeg en heeft alles wat je nodig hebt. Ontbijt vrij uitgebreid en prima kwaliteit. Enige wat echt tegenviel was het diner. Voor de prijs van 15 verwacht je geen luxe maaltijd maar dit was écht vies. Bestond uit basic hollandse pot, niet iets waar kinderen zin in hebben als ze niet thuis zijn (aardappelen, bloemkool, varkensfilet). Niet echt Van deze tijd en dan ook nog wat ondefinieerbare smaken. Tip voor Stayokay: serveer gewoon een goede vers gebakken hamburger met frietjes en sla! De volgende dag aten we dit bij een plaatselijk restaurant voor een lager bedrag:-) en dat was écht veel lekkerder! Verder fantastisch verblijf gehad!

Team Stayokay Texel, Hostel, 02-07-2019

Hoi Lydia, Bedankt voor het delen van je ervaring. Jammer dat het diner net niet jullie smaak was. We proberen altijd op onze balie het menu met de gast te delen. Frietjes en hamburgers zitten daar zeker tussen, maar we proberen natuurlijk per dag gevarieerd aan te bieden. We nemen de tip zeker mee en hopen dat jullie een volgende keer meer geluk hebben! Tot ziens:-) Team Stayokay Texel

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 8Anita02-04-2019

Lekkere matras

Prettige inrichting, heerlijke matras. Vroeger hadden jeugdherbergen van die plastic hoezen, maar nu heerlijke aloe vera matras. Schoon, rustige gangen. Prima ontbijt al moet je er wel op tijd bij zijn, anders is er van alles op. Het avondeten kun je beter ergens anders gebruiken. Je staat een kwartier in de rij. De eerste avond zat echt overal suiker in, in de groente, nasi, zelfs in de kip. Was ook rare kip. De dag erna twee soorten gekookte aardappels zonder veel smaak en niet echt gaar, met weer ondefinieerbaar zoet vlees wat waarschijnlijk kip was, en alleen gele kool erbij.

Team Stayokay Texel, Hostel, 23-04-2019

Hoi Anita, Bedankt voor het delen van je ervaring. Fijn dat het matras zo bevallen is. Het ontbijt wordt binnen de onbijttijd altijd aangevuld, dus mocht iets op zijn mag het altijd gemeld worden:). Jammer dat het diner niet naar jullie wens was. In principe wordt veel vers gemaakt, dus wij kunnen de suiker niet helemaal plaatsen. Hopelijk de volgende keer beter:) Tot ziens! Team Stayokay Texel

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 2018
    7Miranda10-05-2018

Prima verblijf voor één of twee nachten

Prima verblijf. Kamer simpel maar schoon. Goed en uitgebreid ontbijt. Fietsen gehuurd via stayokay.

Team Stayokay Texel, Hostel, 16-06-2018

Hoi Miranda, Fijn te horen dat jullie verblijf naar wens is geweest. We hopen dat we jullie weer eens mogen verwelkomen:). Team Stayokay Texel

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 9Har10-05-2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Stapelbedden sliepen prima, minpuntje dat we bij aankomst een kussen met bloedvlek erin aantroffen maar hadden gelukkig eigen kussens mee. Voor de rest schoon en netjes.

Vooral voor kinderen een enorm leuke plek om te verblijven. Onze kinderen verblijven regelmatig in hotels maar dit was het helemaal voor ze! Fijn dat je een terrasje hebt op de begane grond en zo de kinderen in de gaten kan houden.

We werden aangenaam verrast door het uitgebreide ontbijt en het 3gangen buffet was ook niks op aan te merken. Het café heeft ook een fijne sfeer met aardige medewerkers.

Er hangt overigens een fijne relaxte sfeer in het gehele hotel. Persoonlijk vind ik het met kinderen een grote aanrader!

Team Stayokay Texel, Hostel, 16-06-2018

Hi, Hartelijk dank voor jullie recensie. Fijn dat jullie het gezellig hebben gehad met de kids:). Vervelend dat er een vlek in het laken zat. Dat mag altijd direct gemeld worden bij onze receptie of een van onze collega's. Alle lakens worden altijd met zorg gewassen, maar er kan natuurlijk eens een hardnekkige vlek over het hoofd zijn gezien. We hopen jullie wederom te mogen verwelkomen en mocht er dan wat zijn, laat het ons vooral weten! Team Stayokay Texel

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

9Patrick Bruurs07-06-2017

Leuke dagen gehad!

Afgelopen Pinksterweekend hier geweest. Mooie en proper accommodatie! Vriendelijk personeel! Wij hadden een 2-persoons kamer,vrij simpel met een 2-persoons bed,aparte wc en een douche,maar wel zeer propere kamer! Zeer uitgebreid ontbijt waarmee genoeg keuze was,top verzorgt! Voor de kinderen is er zat te beleven zoals een buiten speeltuin en binnen zijn er spellen en een kleurhoek. Ook een leuke en gezellige bar die tot 00:30u open is. Verder hebben wij fietsen gehuurd en Den Burg is op 5min loopafstand. Komen zeker graag een keer terug op Texel!

Gereisd met partner in juni 2017

• 9mieke05-06-2017

Prima verblijf gehad

Personeel is vriendelijk. Alles ziet er fris uit en het ontbijt is uitgebreid. Grote speeltuin en voldoende binnen te doen voor kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 8Johan02-03-2017

Prima plek voor een paar fijne dagen

Wij waren tijdens de februarivakantie vier dagen op Texel. Stayokay is prima plek voor een lang weekend. Modern gebouw, erg schone kamers. Zelf bed opmaken met fris beddengoed. Kamer is klein maar praktisch ingericht, wc en douche gescheiden, wasbak niet in de douche maar in halletje. Daardoor kan iedereen terecht en hoef je niet eindeloos te wachten (tot tienerdochter klaar is in de badkamer).Praktische open kast naast wasbak, handig om alle toilettassen neer te zetten.

Met het stapelbed is helemaal niets mis, onze dochter sliep er met veel plezier in. Wij vonden onze kamer erg warm. Er liep een buis onder de vloer waardoor we in een deel van de kamer een soort vloerverwarming hadden. Overdag lekker, maar in de nacht veel te warm.

Het ontbijt is super, mooie ontbijtruimte, hoog en veel licht. Op zondagochtend zelfs live muziek bij het ontbijt, heel erg leuk. Croissantjes, pannenkoek, wentelteefjes, vers fruit en erg lekker brood.

Tijdens ons verblijf waren er veel gezinnnen met jonge kinderen. Dat is eigenlijk ons enige minpuntje, ouders veelal hoogopgeleid en tikje alternatief en duidelijk van de vrije opvoeding. Waardoor een deel van de kinderen wel erg dominant aanwezig was in de openbare ruimtes. Opvallend ook dat juist dit soort gezinnen op slinkse wijze fruit en croissantjes in de tas zit te laden en de kinderen erop uitstuurt om extra voorraad te halen. Maar dat zijn details, , wij zouden zo weer teruggaan. Fijne plek om te verblijven en met een heel goede prijs-kwaliteitverhouding.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Hostel Stayokay Texel info