Tijdelijk €25 aanbetaling

+32

9.7FenomenaalScore uit 32 reviews

Pension info

Meer pension info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

32 Reviews over Ruysduyne (De Koog)

• 10Brigitte15-06-2018

Wir waren das erste Mal hier , alles perfekt.

Wir waren mit unserer 89 jährigem Mutter hier in dieser Pension. Wir würden freundlich empfangen, sehr schöne gepflegte Zimmer. Ein kleines modernes Bad, jeden Tag frische Handtücher. Das Frühstück war Spitze. Wir wollten nur 3 Nächte bleiben, haben noch eine Nacht verlängert. Ohne Probleme. Jederzeit gerne wieder.

• 10Winne und Karin Messerschmidt02-11-2017

Immer wieder super schön

Wir kommen seit 15 Jahren in diese Pension und sind immer rundherum zufrieden.Die Zimmer sind sehr schön,immer sauber und der Service mit Frühstück auf dem Zimmer ist spitze.

• 10Marion Post-Deen12-06-2017

Bijzonder goed

Pension Ruysduyne hebben we net voor de 2e keer gelogeerd. Vriendelijke familie . Kamer en natte ruimte schoon. Netjes. Ontbijt gevarieerd, lekker en verzorgd. Bij bijzonderheden zoals mindervaliditeit flexibel in overleg. Gastvrouw zeer vriendelijk. Genoten voor de 2e keer en al weer gereserveerd voor volgend jaar. Een aanbevolen pension.zie de waarderingscijfers. Marion en Angela Post-Deen

• 10Cornelia Lange26-08-2016

Stimmt einfach alles

Eine sehr saubere und gemütliche Pension!! Das abwechslungsreiche Frühstück serviert die liebenswürdige und aufmerksame Gastgeberin auf dem Zimmer. Wir hatten das Glück, dieses an 6 von 7 Tagen auf dem Balkon in der Sonne genießen zu können...traumhaft!! Die Lage ist für alles (Strand, Stadt, Ruhe, Fahhradtour) perfekt. Wir freuen uns auf das nächste Mal. Conny und Uwe

• 10Werner16-08-2016

Perfekte Unterkunft

Eine schöne kleine Pension, super sauber, eine liebenswürdige und aufmerksame Gastgeberin die morgens ein leckeres Frühstück auf das Zimmer bringt, wir genossen das meistens auf dem Balkon. Das Haus liegt super um alle möglichen Aktivitäten ( Fahrradtouren, Wanderungen, sowie der kurze Weg zum Strand ) auszuführen, die nähe zur Fussgängerzone mit vielen Restaurants ist ebenfalls Ideal. Wir fühlen uns dort immer Willkommen und wohl, der nächste Urlaub kommt bestimmt.

• 10Johanna en Jan Gruben28-06-2016

grote klasse

Dit is wat je noemt een klasse B.& B heel fijn en thuis voelend welkom door gastvrouw Karin. wij hadden kamer 3. met balkon alles was brand schoon en lekker fris, klasse bedden het ontbijt was telkens verrassend en geweldig lekker ik kan wel een tijdje doorgaan zo maar ik zou zeggen .......zoek je een B.& B op Texel dan is dit zeker een geweldige aanrader. dichtbij bij het centrum van De Koog en strand. ze krijgen van ons een hele dikke 10. Gr. Joanna en Jan en tot de volgende keer

• 10Hilbert en Meiny Vos24-06-2016

fantastisch

Alles was goed Het ontbijt,kamer,sanitair,wifi,de ligging heel schoon enz.enz. En de gastvrouw Karin super bedankt voor alles.Dit is echt een aanrader.

• 10Nico Timmers01-06-2016

Heerlijk bij komen

Een heerlijke B&B vlakbij het strand. Mooie schone kamers en een ruim ontbijt, die op de kamer word gebracht. Alles wat je nodig hebt is op de kamers aanwezig. De gastvrouw is super vriendelijk en kan je altijd wat tips geven over, waar te eten ,of wat te doen. Echt een aanrader.

• 10paul en martine14-05-2016

heel goed

pension ruysduyne is een heel goed pension,met mooie verzorgende kamers,zekers diegene met een terras,super bij goed weer,dan brengt de gastvrouw rond 9 u het ontbijt,en kan je gezellig op het terras eten.De gastvrouw is vriendelijk en geeft genoeg uitleg over de omgeving; We waren met de auto,en het is een pluspunt dat de auto aan het verblijf kan blijven staan..,1 minpuntje de fietsen kunnen niet in een stalling,moeten voor de deur blijven staan,en ja je weet maar nooit he,maar dat heeft onze vakantie niet slecht gemaakt integendeel;De kamers zijn mooi,en elke dag werd er gestofzuigd,gekuist en verse handdoeken,er lag ook douchezeep en shampoo.Op de kamer stond er ook een senseoapparaat met koffie om vrij te gebruiken,ook een klein servies met bijhorigheden alles was voorzien top hoor,een hotel doet niet beter.We hebben genoten van onze fietsvakantie,en waren zelfs 2 dgn langer gebleven omdat het zo goed was.Wij raden dit pension ten zeerste aan,qua prijs,vriendelijkheid,bereikbaarheid; en een super service

• 10Greiner14-05-2016

Compleet, schoon, vlakbij zee, vriendelijke welkom

Wij hadden mooi weer, balkon was dus top. Gelukkig geen overbodige spulletjes, wat je nodig hebt tijdens je verblijf, was er. Ze heeft goed over haar pension nagedacht, alles zag er verzorgd en leuk uit. Na het uitchecken mochten we onze bagage in het pension laten staan. Ze had diverse nuttige tips voor ons. Rustig en leuk gelegen. Goede prijs voor hetgeen je krijgt, wij komen nog wel eens terug.

Pension Ruysduyne (De Koog) info

• AirconditioningNiet beschikbaar