Vakantiepark Roompot Kustpark Texel

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen7,4

101 tips over Vakantiepark Roompot Kustpark Texel

Gina, 4-7-2018
eten in het restaurant, heel leuk en lekker!
Bianca, 16-8-2016

Vogel/Vlinderpark Eureka erg leuk om naar toe te gaan, vlinders vliegen los in een mooi ingerichte kas, daarnaast ligt een kas met losvliegende Lori's die je kan voeren en smiddags is er een roofvogelshow.

Eten bij Eetcafe t plein, daar krijg je savonds een menukaart waar je kleine gerechtjes kunt bestellen. Ze hebben van alles zowel vegetarisch, als vis als vlees. Ze zijn zeer klantvriendelijk en gastvrij en het eten is voortreffelijk ze nemen steeds 1 ronde op, wij hebben tot 8 ronden gered

dianastijger, 2-8-2015
Een tandem huren en naar de vuurtoren fietsen.

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Kustpark Texel voor je op een rij gezet:

Angelique, 27-7-2015
Doe zeker een rondvaart met een garnalenboot vanuit Oudschilde
Van Bosse, 13-7-2015
Neem je eigen kussen mee. Inventaris keuken sober. Geen snijplank, kaasschaaf of knoflookpers. Afstand strand is ver om te lopen. Wasmachine en droger aanwezig. BBQ niet. Ramen kn slaapkamers alleen kiepstand
marc, 3-7-2015
over het domein 2 maneges.

Linda, 16-5-2015

Heerlijk ijs eten bij de ijsboerderij.

Met de garnalenboot mee de zee op (parkeren bij de haven is duur, wellicht is het in het dorp goedkoper?)

Ecomare is zeker de moeite waard

Boudewijn17, 12-5-2015
Kijk goed welk huisje je boekt. Niet alle huisjes liggen even gunstig en zijn ook niet van gerenoveerd.
Fam. , 9-5-2015

Calluna 317 heeft ook nog een buitenhaard. TOP.

(naast verlengde boxspring bedden), modern ogende, van deze tijd zijnde, vrijstaande woning.

Anna, 5-5-2015
Ecomare is dicht in de buurt. En het juttersmuseum leuk voor jong en oud. Supermarkt jumbo en Lidl dicht in de buurt. Park is heel rustig dit komt door de ruimte die om iedere accomodatie is.