Appartement
Weer vandaag15°
8,2

Overnacht in een volledig ingericht appartement bij Hogenboom Texel Bosch en Zee. De appartementen zijn wat gehorig, maar wel schoon en voorzien van goede bedden. De medewerkers zijn erg vriendelijk. Gelegen aan de rand van het bos waar je heerlijk kunt wandelen. Op loopafstand van de Koog en enkele supermarkten.

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Appartementencomplex Bosch en Zee voor je op een rij gezet:

Roompot Vakanties

257 reviews over Appartement Roompot Appartementencomplex Bosch en Zee in het Nederlands

Heerlijk!

Gea
17-5-2019

Mooi rustig park, wel ietwat gehorig appartement. Vriendelijke en behulpzame mensen aan de receptie. Alles schoon en netjes. Prachtige ligging.

Gereisd Alleenreizend in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top!!

Arlène rutten schoondorp
2-5-2019

Heerlijke plek. Mooi appartement met genoeg plek voor ons allemaal. Appartament is perfect voor 4 man. Alles is zeer netjes en mooi afgewerkt. Ik heb geen geluidsoverlast ondervonden. Ik heb de hele week niemand gehoord . Lekker dicht bij de Koog en erg dichtbij het zwembad. Allebei lopend te doen. Zeker een aanrader. Wij gaan iig nog een keer.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijn appartement om Texel te ontdekken

Timothy
26-4-2019

Een prettige vakantie gehad op de mooie locatie Bosch en Zee. Mooie uitvalshoek om Texel op de fiets te verkennen Fijn gelegen vlakbij de Koog waar alle voorzieningen zijn, zoals de jumbo, restaurants en een ijssalon!

Gereisd Met partner in april 2019

fantastisch

tonny ruiter
21-3-2019

prima goede en schone appartementen balieservise 100% prima ligging vlak by de koog en strand

Gereisd Met partner in maart 2019

Appartement niet geschikt voor meer dan 2 personen

Audrey Langevoort
1-1-2019

Het appartement was netjes maar absoluut niet geschikt voor een gezin met tieners. Het appartement is daar veel te klein voor. In de kamer was nauwelijks plek voor de bedbank die daar stond. De bedbank sliep tevens verschrikkelijk. Wij zijn eerder naar huis gegaan omdat we na 4 dagen letterlijk gesloopt waren door slaapgebrek. Wij hebben via organisatie geboekt en meteen gebeld om hier een melding van te maken. Die moeite had ik mij kunnen besparen hier doen ze namelijk niets mee en je moet je maar behelpen bij de receptie van het park 🤬. Wij komen hier absoluut niet weer!!

Gereisd Met oudere kinderen in december 2018

Heel erg fijn en prettig!

H v H
4-11-2018

Wij waren hier voor de tweede keer een midweek, één keer in het voorseizoen en nu in het naseizoen, we hebben beide keren als heel prettig ervaren. Gastvrij en vriendelijk ontvangen bij de receptie, een misverstand bij de boeking is door hun keurig opgelost. We hadden nu een gerenoveerd appartement dat was erg mooi en netjes, voor twee personen een mooie en goede ruimte.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Fijn complex met vriendelijk personeel

Linda
2-11-2018

Sinds een aantal jaar komen wij op Texel en gaan altijd naar Bosch & Zee.. Dat zegt genoeg toch?! Het personeel is vriendelijk! Zelfs toen onze puppy de informatie map had bewerkt.. De appartementen bevatten alles wat je nodig hebt. Het is een klein beetje krap maar goed te doen! Ieder jaar als we komen, is er weer wat vernieuwd aan het complex. Nieuwe badkamers, nieuwe radiatoren, nieuwe dakpannen. Het onderhoud staat hoog in het vaandel. De locatie is top! Op loop afstand van de Koog waar je heerlijk kunt gaan uiteten of kunt uitwaaien aan zee. Ook de supermarkten liggen op loop afstand. Wij gaan vaak buiten het seizoen waar de prijs-kwaliteit verhouding prima is. In de zomer liggen de prijzen hoog en vinden we het te duur (prijs-kwaliteit verhouding klopt ons inziens dan niet meer)

Gereisd Met partner in november 2018

Heel mooi.

M.de Hoop
26-9-2018

Mooi verblijf ,mooie appartement prachtig eiland.

Gereisd Met vrienden in september 2018

Geweldig!

Ria van het Goor
24-9-2018

Weekend Texel. Ons verblijf was appartement 295. Klein maar goed te doen met 2 volwassenen. Mooi ingericht en keurig schoon. Bij het park restaurant de Kroontjes kun je heerlijk eten. Wij komen hier zeker weer terug. Voor de prijzen hoef je het niet te laten.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prima appartement goede ligging centraal op eila

m j de jong
22-9-2018

prima appartement prima bedden vriendelijk personeel alleen wat schoner en als je om 15.00 uur er in mag niet nog wachten tot het klaar is

Gereisd Met partner in september 2018

• Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Roompot Appartementencomplex Bosch en Zee in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Roompot Appartementencomplex Bosch en Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Appartement Roompot Appartementencomplex Bosch en Zee